Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-07-08, 13:11   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Halmstad 9 juli - jackpot!


Närmar sig fredag kväll och knappt någon info har kommit in förutom en längre intervju med Conrad Lugauer i Lördag hela veckan. Intressant, men sedan dess har han strukit flera av sina hästar. Nån skit?

Jag har bara tittat på de tre första avdelningarna ännu.
I avd 1 bockade jag för ALLA hästarna, så får jag bocka mig baklänges när mer info kommer.

I avd 2 har jag endast prickat för 15 OSKAR RUN som är en av mina "följehästar". Nedstruken till 14 nu. Nån som har koll på spårstatistik för spårtrappor?

I tredje är jag väldigt sugen på att chansspika 5 DEEP POCKETS.

Sen vet jag inget mer..........
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 13:17   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Närmar sig fredag kväll och knappt någon info har kommit in förutom en längre intervju med Conrad Lugauer i Lördag hela veckan. Intressant, men sedan dess har han strukit flera av sina hästar. Nån skit?

Jag har bara tittat på de tre första avdelningarna ännu.
I avd 1 bockade jag för ALLA hästarna, så får jag bocka mig baklänges när mer info kommer.

I avd 2 har jag endast prickat för 15 OSKAR RUN som är en av mina "följehästar". Nedstruken till 14 nu. Nån som har koll på spårstatistik för spårtrappor?

I tredje är jag väldigt sugen på att chansspika 5 DEEP POCKETS.

Sen vet jag inget mer..........
Det finns spårtrappor och spårtrappor. Spridningen mellan intjänat kan vara stor eller som här, inte superstor. Just Oskar Run tycker jag står tufft inne i den här trappan. Men generellt är spåren 1-2-3 kraftigt överskattade. 7-8-12-13-14-15 är än så länge mycket underskattade av spelarna. Extra mycket så när det är strykningar med i bilden så att dessa får oförtjänt fördelaktiga lägen.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2022-07-08 klockan 13:18.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 13:37   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack, ungefär vad jag tänkte. 6,7,8 snackas ju alltid upp av Jens. Oskar Run kommer jag nog inte undan. Skulle gräma mig ur led om den vann och jag inte hade tagit med den. Duktig ung-kusk nu oxå. Men jag kanske får ta med kometkusken Johanssons Black Fire. Gillar egentligen inte lås men ibland måste man...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 13:52   #4
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Brother Bill möter ju inte jättemycket och vi minns väl alla hans upplopp mot Önas Prince… Men dagsformen är minst sagt okänd.

Jag spikade A Good Point senast, men han hade ingen bra dag. Nu står han i 1% streck så den åker nog med på garderingen iaf
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"

Senast redigerad av Galten den 2022-07-08 klockan 13:55.
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 15:43   #5
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

V]ar på Waggeryd förra veckan och när Lövgren vässade Inspiration i provstarten så var intrycket oj det här vinner han lätt och sedan när loppet kördes vann han ,dock överpacat men intrycket på hästen... det fanns gott om krafter kvar.
Bara gottar mig när man ser strecken då han sjunker och Lugaers blir omgångens stora skrikspik...

Vill nog utnämna Inspiration till årets hittills bästa spik drag inom V75.
Går nog ner under 10 %


Tackar,Tackar som David Sundin brukar säga
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 16:31   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag såg oxå Inspirations senaste lopp. Imponerande! Frågan är om han fixar att göra om det nu när det är full distans och vingelläge från start. Jag måste ta med 1 X Tour som jag tycker borde ha god chans här. Lugauers häst skippar jag däremot. Storfavorit med 3 g på de 5 senaste starterna känns som en skyldighet att chansa bort. Jag vinner inte så ofta men jag tycker det är roligare att spela på det sättet. Och jag spelar V75 för att ha roligt. Får man några kronor då och då så är det en extra bonus.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 16:58   #7
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag såg oxå Inspirations senaste lopp. Imponerande! Frågan är om han fixar att göra om det nu när det är full distans och vingelläge från start. Jag måste ta med 1 X Tour som jag tycker borde ha god chans här. Lugauers häst skippar jag däremot. Storfavorit med 3 g på de 5 senaste starterna känns som en skyldighet att chansa bort. Jag vinner inte så ofta men jag tycker det är roligare att spela på det sättet. Och jag spelar V75 för att ha roligt. Får man några kronor då och då så är det en extra bonus.
Jag tror hur än loppet blir kört så kommer Lövgren längst ut, satt ju femte ytter 400 kvar och vann ju busenkelt ,kommer säkert hamna fjärde femte ytter ,hoppas 1-2*-3 kör lite i starten då kanske han kan trilla ner i tredje ytter.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 17:40   #8
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Reser i morgon bitti och gör bolagssystemet redan idag fredag. Förra veckan satt fyra femmor och gav 500:- netto. Hittills i år har systemet tjänat 25 000:-. Nu provar vi med tre spikar och rejäla garderingar i övriga avdelningar. Med 19 mkr extra i sjurättspotten kanske det kan bli en rejäl utdelning.

1) 1 r6-8 (1 Ture L.A. slipper stressas till galopp av resa och tar ledningen från spår 1. SoS spik)

2) 2,4,6,8,10,11,13,15 r9-5 (senast slog Bosseguldhedens "följehäst" 15 Oskar Run storfavoriten 6 Black Fire och var spelad till lägre odds. Trots att lovande kuskämnet Gustav är rejält optimistisk måste han garderas. Här smäller det)

3) 2 r5-3 (Claes Svensson låter som ett klartecken. Spik)

4) 1,2,5,7,8,9,10,12 r4-11 (storfavoriten 2 tar ledningen och det låter på André som SoS. Här blir det tuff körning. Min outsidervinnare till 8 % är 12 i regi Fredrik B. Larsson, som nu körs bfro. Plats för skräll)

5) 3 r1-7 (här är det klasskillnad. Dunderfavoriten 3 tas lugnt från start och vinner sedan plättlätt)

6) 4,5,7,8,9,12 r14-2 (ett lopp för ston, där många garderar. Har inte sett Björnkollen men 5 är väl tidig? Favoriten 7 skall streckas och tränaren låter uppåt på 4. 9 är långt framme i V75-loppen på sistone)

7) 1,4,5,6,7,8,9,10,11 r12-3 (favoriten 11 körs utan check-rem och har bäst kapacitet. Flemming hade ställt i ordning 1 i våras och ledde till sista 50 m mot Admiralen. Tidig. 10 är en stjärna, som ser allt bättre ut. Ett svårlöst lopp om inte 11 Admiralen har en bra dag)

Kostar 1536:-. Hoppas någon härinne sätter en "Heddarirad"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+20)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 18:16   #9
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

27% på Admiralen i sista är ju lockande att spika faktiskt
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 18:36   #10
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
27% på Admiralen i sista är ju lockande att spika faktiskt
Tja har väl inte övertygat i senaste starterna. Visst är det rätt distans och Örjan upp. Men travet är väl lite si och så! Ingen spik i min värld.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+10)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-07-08 klockan 18:37. Anledning: Inte
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 20:26   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

16% på är en lockande spikidé i sista avd.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 20:56   #12
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Ture, Jokern och Admiralen. Inga kanonodds hos SvS, men kanske kan vara nåt spikbud/utgång på streckspelet.

Hilltop Hawk under en procent, anmäld barfota runt om just nu, hemmahäst, mest pengar på banken av de startande i loppet, toppspåret fem. Bara på de fyra punkterna borde den vara streckad mer.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 20:58   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
16% på är en lockande spikidé i sista avd.
Flemming från spår 1 är iskallt i min värld
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 21:48   #14
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Sista avdelningen tre 8,10,11 räcker med tanke på vad de mött och vad de möter.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-08, 22:48   #15
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Sista avdelningen tre 8,10,11 räcker med tanke på vad de mött och vad de möter.
Jag tror Brother Bill krossar samtliga!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td