Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-03, 21:00   #46
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Hur Lucifer Lane kunde hamna på 28% och favorit var mycket konstigt.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-03, 21:14   #47
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 347
Sharp$: 1102
Standard

Nettavisen: V86-8 : 8 Missle Hill – Må ha en STOR sjanse i et billig eliteløp som dette, og den bør nesten vinne det fra dødens. Ble sittende bom fast som fulltanket mot en billig gjeng sist, mens den gikk bra mot gode hester nest sist. Travet da 11,0/2140ma, og det er sterkt. Blir trolig bare bedre og bedre fremover, rapportene på den er fine, og den står klart først på ranken vår.
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-03, 21:28   #48
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
Nettavisen: V86-8 : 8 Missle Hill – Må ha en STOR sjanse i et billig eliteløp som dette, og den bør nesten vinne det fra dødens. Ble sittende bom fast som fulltanket mot en billig gjeng sist, mens den gikk bra mot gode hester nest sist. Travet da 11,0/2140ma, og det er sterkt. Blir trolig bare bedre og bedre fremover, rapportene på den er fine, og den står klart først på ranken vår.
Läste det tipset, sedan såg jag även Redéns egen kommentar. Han gav ju typ klartecken kändes det som.

"8 Missle Hill (V86-8) satt fast med rubbet senast på Hagmyren och gången innan gjorde han ett topplopp i Rättvik på 11-blankt över full väg från dödens. Han har kommit snett på det hittills i år, men jag tror att han är riktigt bra i ordning och jag tror även att han kommer trivas på Visbys bana. Barfota runt om, amerikansk sulky, norskt huvudlag – inga ändringar, säger Daniel Redén till stallzet.se."

Han brukar ju annars vara lite försiktig.

Senast redigerad av Nobleflash den 2022-08-03 klockan 21:31.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td