Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-08, 18:02   #16
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13044
Standard

Sharps är väl andelsspelarna mecka och visst finns det olika varianter på redovisning.
Jag är ju en udda fågel som nästan aldrig spelar andelsspel och dessutom nästan aldrig redovisar mina inlagda spel. Det blir lätt en tävling vem som vinner mest och efterhands rader dominerar när spelet känns viktigare än tipsen.
Jag gillar travtips och funderingar i förhand men är inte lika intresserad av inlagda spel och ev. vinster. Mina definitiva spel läggs ofta i sista stund och därför ganska ointressanta i min värld.
Hm jag kanske inte platsar i Sharps ligan ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-08, 18:11   #17
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Sharps är väl andelsspelarna mecka och visst finns det olika varianter på redovisning.
Jag är ju en udda fågel som nästan aldrig spelar andelsspel och dessutom nästan aldrig redovisar mina inlagda spel. Det blir lätt en tävling vem som vinner mest och efterhands rader dominerar när spelet känns viktigare än tipsen.
Jag gillar travtips och funderingar i förhand men är inte lika intresserad av inlagda spel och ev. vinster. Mina definitiva spel läggs ofta i sista stund och därför ganska ointressanta i min värld.
Hm jag kanske inte platsar i Sharps ligan ?
Själv har jag fokusproblem och att gå in i en vad man tror är tipstråd hjälper mig inte alls.

Mina spel är mest intressanta i min värld men då jag nätt o jämnnt hinner lägga dem innan spelstopp är de av ringa intresse för andra?

Den här tråden kan vara en revelation!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-08, 18:32   #18
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Äsch hemligt

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-08-08 klockan 18:35.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-08, 18:43   #19
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Finns det något uppenbart i en "uppenbarelse" som tydligen skall motsvara "revelation"?

Jag vill istället för uppenbar trycka på den gudomliga avslöjande kommunikation som just revelation står för.

Svenskan är ett märkligt språk och google translate ter sig inte mindre märklig med sina tolkningsförslag.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-08-08 klockan 18:48.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-08, 18:53   #20
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

fel tråd

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-08-08 klockan 18:57.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td