Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-08-13, 19:24   #151
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Som många andra konstaterat. Ingen detention barn idag. Då tar vissa chansen.
Urspårad Altoc.

Senast redigerad av Lazlo den 2022-08-14 klockan 09:44. Anledning: Dåligt ordval
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-13, 19:33   #152
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 764
Sharp$: 13130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Kolgjinis är ju som du säkert vet kända för ”antingen sist eller vinst” och skrytsamma uttalanden inför loppen om bra känslor, bäst i stallet, i för låg klass och så vidare.
Så är det tävlingsmänniskor ut i fingerspetsarna. Ludde har ju gjort en enorm prestation som byggt upp en av Sveriges största travföretag med två tomma händer. Jägers tränarna var ju skeptiska när han på 70- 80 talet satsade stenhårt med nya träningsmetoder och på högklassig avel.
Men det har under hela min tid i trav cirkusen varit ett ganska genomgående inslag att Kolgjini tränat är nästan alltid galopp betonat oavsett löpningsförlopp.
Lite märkligt i min värld och detta konstaterade jag för 20-30 år sedan. Och det verkar gå från generation till generation.
Förlåt Stall Kolgjini. Ni har tagit fram grymma travare och jag respekterar er som en av Sveriges största trav personligheter. Men galopperna är ett stort ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td