|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Banned
|
Citat:
Rättningskod: SHD NHF MBW Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Visst fixar Jepson ytterligare en hatad Jackpott ? Dream Creation och Viva La Vida är väl nästan stenklara ?
Hm får leta upp dumstruten. Den behöver luftas. Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-09-01 klockan 20:49. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Administrator
|
Han får gärna vinna med den första. Men den sista har jag reducerat bort!
![]() Jobbar istället in MAD från bakspår på spetsbanan Örebro (jag vet, det ÄR knäppt och jag borde gjort tvärt om men ibland får man gå emot allt!)
Mer kass än vass - men glad ändå! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gotland den 2022-09-01 klockan 20:38. Anledning: ordval |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
Magnus A Djuse är fan 30 meter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+30) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Administrator
|
BIBELVERS!!!
(vilket är det ordet som telefonen gärna autocorrect-ar "vi lever" till)
|
|
|
#21 |
|
Alltid Magnus Djuse, vad han än kör! Att man aldrig lär sig!
Då var det bara chans till 5 rätt och V4:an försvann all världens väg |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Administrator
|
Citat:
Nåväl, kan bli lite deg idag faktiskt. Men då måste det sluta 4-12!
|
|
|
|
#23 |
|
Administrator
|
Femsiffrigt (åtminstone teoretiskt) OM det slutar 4-12. Men den första av dessa är nog rätt hårt spikad på många spel idag tyvärr... så det kanske blir lite lägre utdelning än beräknat.
Men men, hela vägen nu!
|
|
|
#24 |
|
När dumstruten är framme kör jag en strut anpassad DD. 2 mot 5.
Här snackar vi bättre än raden på båda hästarna men jag behåller struten på. Psst grym värmning på Frontline. Vinnarspel Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-09-01 klockan 21:00. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
Är Robert Bergh ute för att "straffa" sin märr efter galoppen? Eller varför kör han så jävla märkligt?
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Administrator
|
Citat:
Nåväl, MAD kvar för fullträff på trålen! JOBBA!!! https://web.baratrav.se/live/rnI635fh5g4X3
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Såja.
Mer spets och slut än så där blir det inte. Till nästan 3 ggr pengarna. Man borde ju ha laddat ordentligt, naturligtvis. VINNARE Inlämnat: 2022-09-01, 20:45 Örebro Lopp 8 Torsdag 2022-09-01 Start: 20:56 Kostnad: 275,00 kr Vadet gäller startnummer 4 Succession 1 x 275,00 kr = 275,00 kr. Totalt: 275,00 kr. Rättningskod: RJC SHF BBZ Tvillingen var inte så svårhittad heller. Nästan 30 ggr. Tvilling is da shit! TVILLING Inlämnat: 2022-09-01, 20:46 Örebro Lopp 8 Torsdag 2022-09-01 Start: 20:58 Kostnad: 80,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 2, 7, 8 Utgångshästar 4 Succession 4 x 20,00 kr = 80,00 kr. Totalt: 80,00 kr. Rättningskod: TJJ VHF FBX Senast redigerad av Stankarn den 2022-09-01 klockan 21:06. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Administrator
|
Citat:
#TrålenFunkarPåV6
|