Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-09-19, 07:09   #31
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Finns det någon oddstekniskt bevandrad som kan förklara förändringen i trioodds för sista loppet på Bro Park? Jag gjorde en TrioFlex med 8 som vinnare vs Alla/Alla. När hästarna gått i mål kollade jag oddset: över 72000 gånger. Nu ska jag inte säga att det blev en total besvikelse när oddset fastställdes till drygt 31300 gånger pengarna - jag var lite beredd på det - men varför blir det egentligen så? Jag hoppades att man bara kunde multiplicera insatsen per rad med oddset, men tydligen ska oddset justeras också?

Kan du skicka kupongens RÄTTNINGSKOD?

Det ser ut som det har blivit partiell Trio.JP. Vilket är rätt när det finns under 2kr i total insats på den rätta kombinationen.

Om du tittar på ev vinnarodds så är Ev odds på 8an runt 15 ggr om du tittar i startlistan. Men du går till resultatlistan ser du att det betalades ut ca 17 ggr.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-19, 08:08   #32
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Kan du skicka kupongens RÄTTNINGSKOD?

Det ser ut som det har blivit partiell Trio.JP. Vilket är rätt när det finns under 2kr i total insats på den rätta kombinationen.

Om du tittar på ev vinnarodds så är Ev odds på 8an runt 15 ggr om du tittar i startlistan. Men du går till resultatlistan ser du att det betalades ut ca 17 ggr.
SCM ZTM HVF
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-19, 21:03   #33
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
SCM ZTM HVF
Aha. Så var det ju.

Det man får se via rättningskoden är bara den rätta komben och vinsten. Inte hela kupongen.

Men det är iaf så att det blev partiell JP.

Om det inte är minst 2 kr spelat på rätt komb vinner dessa spelarna inte hela Trio-Potten.

Det skulle ge Flex-spelarna en extra fördel som det aldrig var meningen att de skulle ha.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td