Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-09-20, 20:54   #16
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 764
Sharp$: 13130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Norr om Dalälven är travspelet helt iskallt för min del. Även på sommaren. He,he.
Men ett litet favorit betonat DD surr får det bli.

DD 1) 2 Erik The Phantom. Kul namn på hästen som visat bra takter och var på vippen att kvala in till Kriteriet från tufft läge. Erik har vunnit med hästen förut och jag tror på toppchans från bra läge och rätt distans.

DD 2) Många fina 4 åringar i loppet men min vinnare sticker ut rejält i min värld. Ok spår 9 är oddshöjande. Jag surrar om doldisen 9 Idomenio Sisu. Härlig Googoo Gaagaa avkomma som visat grym kapacitet hela karriären. Sprintermästarn och Derbykvalet genomfördes med mersmak. Och flera meriterande segrar på sitt CV.

2-9 till 26 ggr pengarna just nu är ju ett grymt spelvärde. Men de lär väl halveras ?
Skit. Uffe fick inte till styrningen med Idomenio och hästen var väl dessutom inte som bäst. Men Erik och Erik var på topp. Jäklar vilken svepning av fältet.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-09-21, 05:04   #17
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Skit. Uffe fick inte till styrningen med Idomenio och hästen var väl dessutom inte som bäst. Men Erik och Erik var på topp. Jäklar vilken svepning av fältet.
Med dina idéer på DD-1 och mina på DD-2, hoppas jag någon tjänade in fina pengar.
Själv hoppade jag helt över DD eftersom jag hittade 3 möjliga vinanre på DD-1 och lika många på DD-2. Tyckte det blev för många rader
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td