![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#61 |
![]()
Ang Silverdivisionen
THE HARDER THEY COME, THE HARDER THE FALL..... Jimmy Cliff |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]()
Så här i efterhand, var det inte dåligt betalt för den svåra raden?
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]()
Skumt med målfoton igen? På den lågupplösta bilden det ut som Testa di Cavolo är först i mål i V75-6?
Spelar ingen roll för min del, men nu har det varit skumt två veckor i rad
![]() ![]() |
![]() |
#64 | |
![]() Citat:
För att travestera Stalin ("De som röstar avgör inte ett val, det är de som räknar rösterna som avgör.") så får vi fram ATG:s dolda motto: "Hästarna som springer avgör inte utdelningen, det är de som kontrollerar målfotona som avgör."
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#67 | |
![]() Citat:
För mig är Leeve Your Sox On helt omöjlig att hitta. Spelade inte igår. Men om jag hade lirat så hade jag garderat Readly Lavec. Dock aldrig med vinnaren. Med det sagt blev utdelningen på 7r absolut inte i underkant sett till V75% på vinnarraden. Se GGS inlägg en bit upp. Ca 400k var förväntad 7r-utdelning på den raden.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 | |
![]() Citat:
Det måste väl ändå finnas någon i dessa styrelser (som de andra lyssnar tillräckligt mycket på) som man kan försöka övertyga? Annars hade väl någon välskriven krönika av Nybrink kunnat påverka, men han är väl rädd om sitt jobb. Liksom Skoglund som aldrig skulle något negativt om husse. Finns det ingen framtidsperson inom galoppen som kan ligga på? Vill minnas att franska galoppbanor har grymma målfotokameror. Eller om det var franska polisens arrestkameror. Kommer inte ihåg riktigt.
![]() ![]() |
![]() |
#69 | |
![]() Citat:
Med det sagt vet jag att ST håller på med utbyre av målkameror ute på banorna. Om det även innefattar den mycket viktiga strålkastaren vid mål vet jag inte. Perfekt ljus krävs ju för en perfekt bild.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|