Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-10-08, 11:10   #16
 
suppes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 209
Sharp$: 964

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

V75
Inlämnat: 2022-10-08, 12:04
Åby
Lördag 2022-10-08
Start: 16:20
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 7, 11 (5, 10)
2: 6 Mindyourvalue W.F. (4, 8)
3: 9 Bold Request (7, 1)
4: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (4, 12)
5: 8 Ninepoints Lasse (5, 11)
6: 1 Global Certificate (7, 13)
7: 4, 8, 11 (5, 9)

4x1x1x6x1x1x3 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.


Blev en liten tidig idag
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 11:14   #17
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 933
Standard

Undra om inte 13.Chatty Kronos rundar packet i 6e
TurTure är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 11:24   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TurTure Visa inlägg
Undra om inte 13.Chatty Kronos rundar packet i 6e
Troligen väldigt missgynnad av att inte kunna tävla med jänkarvagn dock.

Nannys Girl given förstahäst för mig till 12 procent. Jisses vilken spurt senast med tussarna oryckta när den fick fritt. Abret dock att den körs av en kusk som jag läste hade 32 raka V75 styrningar utan seger. Ett lopp och ett läge som kan kräva en bra kuskinsats för vinst.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 12:18   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Är inne på att singla Mindyourvalue och Manuel Flight, hoppas få in 1-2 skrällar och 2/5 U-hästar där jag sätter U på Örjans i första och sista samt några icke favoriter. Känns som rätt vettiga förutsättningar, men det händer alltid något konstigt i loppen som inte går att förutse.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 12:38   #20
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Veckans bolagssystem.

1) 1,4,7 r11-5
2) 6 r4-2
3) 1,2,4,7,9 r6-12
4) 1,3,5,9,10 r2-4
5) 5,8 r11-10
6) 1,6,7,13,14 r3-5
7) 4,5,8,11 r9-1

Kostar 1500:-. Inlämnades kl 10.30. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 13:00   #21
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Gjorde en rank och analys idag. Kommer säkerligen bli roliga lopp idag

V75-1 Favoriten har inget bra läge även om det är OP. Tror det kan vara en favorit i fara

5 Digital Class 9% får första rank här då hästen har hysterisk form och allt gör sitt i loppen. Tror hon kommer få en kanonresa här och jag tror den blir svår att stå emot om de kör loppet för henne.

7 Dear Friend 17% ser ut att må ännu bättre med regibytet. Hästen kan öppna mycket snabbt och det är inte omöjligt att det är hon som sitter i spets efter 400m.

1 Honey Meras 45% blir stor favorit här. Visst kan hon öppna snabbt men frågan är hur mycket man vill pressa henne. Hon är klart bästa hästen i loppen men den här gången kan det bli tufft från start. Hon felade just från spår 1 när hon senast gjorde bort sig.

4 Racing Brodda 11% är en hedersmärr som aldrig går att räkna bort. Kommer laddas och sedan köras på innerspår och sedan komma på slutet från andra inv eller 3inv. Går inte att räkna bort

11 Sayonara 13% har det varit ett hysteriskt skrik från stallet nu i 3 raka starter. Hon har varit riktigt bra utan att få vinna men snart så sitter den där säger man. Måste med vid flera

10 Icelands Falls 2% har man siktat på detta loppet länge och då brukar det vara påställt. Hon kan ju avsluta riktigt snabbt.

Rank V75-1
A 5
B 7-1-4-11-10
C 6-2
D 12-9-8

V75-2 Ännu en megafavorit här som absolut kan vinna. Men bakom den så är det vidöppet!

6 Mindyourvaalue W.F 74% har ju hårdheten som få och rids av en ryttare som vinner med allt. Men får inte glömma att andra konkurrenter har laddat för detta så jag tror man kommer få kämpa för det idag om man ska vinna.

2 Polycrates Face 4% är ojämn i sina prestationer. Men när hästen funkar så är den riktig bra. Tror Emelia verkligen vill vinna detta och idag är det allin som gäller

5 Zeolit 2% är ju en häst som jag rankat väldigt högt men tyvärr har den inte blommat ut riktigt. Monte känns spännande och jag tror den här kan skrälla idag.

4 Linus Boy 8% kan ha såna där dagar där den kan slå alla. Nu har den varit riktigt bra på slutet och kan få ut en extra växel till idag så är den att räkna med här med.

8 Mcgarret 7% är en bra montehäst men har ett svårare läge idag från bricka 8. Känns som den måste komma ner och få hjälp om det ska gå

3 Ies Elisabeth 0% tycker jag inte man ska glömma helt om man garderar här. Hästen är vindsnabb en kort bit och skulle den få speeda sista 250m så kan de möjligtvis gå.

Rank V75-2
A 6
B 2-6-4-8-3
C 10-7-1-9

V75-3 Ett öppet lopp och här finns omgångens drag bara streckad på 1%

10 Finndals Chasseur 1% är helt bortglömd idag. Har fått hårdheten av flera V75-lopp nu och kunnat laddat för detta lopp. Barfota runt om och en bra kusk. Härlig skräll som jag mycket på idag!

9 Bold Request 29% har tre raka. Emot min tipsetta var den mindre spelad när den vann på Axevalla. Visst har den visat fin form och utveckling men jag tror man gör offensivt och frågan är om hästen orkar det.

7 Crown Wise As 24% blir bara bättre och bättre för varje start. Jänkarvagn denna gång och man kommer ladda vad som går tro jag. Absolut en häst att räkna med

5 Bull´s Eyes 9% har fått vila lite nu. Man säger att den går bra efter vila och klart det känns spännande med Dante då man byter kusk.

4 Lucky Guy Boko 10% laddas med Jänkarvagn för första gången vilket brukar kunna ge effekt. Kommer inte kunna vara med i starten men har styrkan till slut.

1 Triton 11% är en tank som är stark och rejäl men behöver lite tur från detta spår. Man vet att man har en häst som går hela vägen.

Rank V75-3

A 10
B 9-7-5-4-1
C 12-2-11-6-3

V75-4 Öppet lopp där alla kuskar kommer köra som de hade bästa hästen

5 Global Billbord 19% blir min första häst då jag tror Kusken kör med huvudet samt han vann på ett övertygat sätt i sitt försök hit. Man gör även lite spännande förändringar vilket kan bli riktigt bra

1 Gordini Brick 33% blir klar favorit här. Frågan är om kusken kan håll nervositeten bort för det är mycket spänning på han och sambon här i loppet. Hästen duger alla dagar i veckan men jag är lite nervös om han laddar hårt med hästen från start.

12 Winston Tabac 1% tror jag kan bli livsfarlig om man kommer köra som galningar där framme. Den här hästen ska inte underskattas här.

10 Jerka Sting 12% var mycket bra efter vila senast. Bör går fram med loppet ännu mer men det är lite vanskligt och inte den bästa kusken i sulkyn här.

3 Valnes Lisa 18% gör en riktigt långresa och frågan är om hästen kommer klara det. Är bra och gör jämna lopp så det går inte att räkna bort den helt.

Rank V75-4

A 5
B 1-12-10-3
C 2-9-4
D 6-8-7

V75-5 Ännu en stor favorit som jag är tveksam på ska hålla sig på bena denna gång.

8 Ninepoints Lasse 12% är härdat i hårdare gäng än detta. Hästen är också snabb ut om man vill ladda och jag tror hästen är i ordning idag. Se upp säger jag bara.

10 Velten Swarovski 13% tror jag är lite bortglömd här. Bra kusk och stark häst brukar vara en bra komb i sådana här lopp. Tror man har stora segerförhoppningar när man åker till Åby

5 Manual Flight 40% är en flygmaskin. Men jag såg hur stressad den såg ut i derbykvalen och nu är det återigen ett liknande upplägg så känner jag mig inte helt trygg på hur den ska hantera detta.

4 Behinds Bars 8% tycker jag inte ger 100% i loppen utan springer ibland och bara släpper grejorna. Har den en bra dag så är den bra för klassen. Men det krävs uppryckning.

7 La Sassicia 5% har gjort bra lopp hela tiden när den står på bena. Jag tror även den här är bra i ordning för dagen och jag blir inte förvånad om den skräller.

11 Capital Gain C.C 15% har man ställt i ordning för detta lopp. Det låter positivt även om läget är dåligt. Men jag tycker inte man kan räkna bort hästen.

Rank V75-5

A 8
B 10-5-4-7-11
C 1-6
D 3-2-9-12

V75-6 En häst sticker verkligen ut här. Det känns som klasskillnad men det är bakspår som hinder!

13 Chatty Kronos 15% går ju verkligen ner i klass efter mött Stoeliten senast. Jag tycker verkligen hon är ett spikförslag med tanke på procenten samt att hon efter strykningen har bra läge att volta!

5 Marabou Brodda 6% är orutinerad och gör bara sin nionde start. Men hästen ser ut att kunna klättra i klasserna så den ska med om man garderar tidigt.

7 Mellby Jingle 33% tycker jag är lite överspelad här. Bra läge och bra form visserligen men det känns som den inte har synas ännu.

10 North Dakota 2% har det varit lite surr på i omgångar. Nu helt bortglömd och det är ett bra smygläge denna gång. Måste med om man tar ett par stycken.

14 Nanny´s Girl 12% kommer ju från ett riktigt formstall där det känns som alla hästar går som ett jehu när de startar. Hon gillar att speeda och kan gå riktigt fort till slut.

8 Borus Vallmo 2% kommer smygas på innerspåren. Hästen har i alla fall en förmåga att hänga med i alla farter så med ev lucka så kan den skrälla.

Rank V75-6

A 13
B 5-7-10-14-8
C 9-11-1-3-6-15-2-4

V75-7 Dagens bästa spik finns i dagens bästa lopp. Spets och slut denna gång

8 Don Fanucci Zet 43% torskar inte två lopp på raken. Nu kommer man ladda fram och alla där framme kommer vilja ha rygg på Örjan och köras via OP. Tror Örjan kommer köra ett lopp där man inte bjuder in hans värsta motståndare.

4 Oscar L.A 12% är en häst som växer in i eliten och gör det bra gång på gång. Kommer laddas men kommer inte köras i spets. Man sa att man ev vill köra i spets men det tror jag inte man kommer göra.

11 Brother Bill 22% måste ju räknas varje gång den startar med tanke på kapaciteten. Men från detta läge kommer det bli tufft men visst kan det gå även denna gång.

9 Born Unicorn 3% tror jag man inte ska plocka bort helt om man väljer att gardera. Det här är en riktigt bra häst som verkligen kan gå från alla positioner.

5 Unico Broline 14% kan ju inte gå här också eller? Först spikar man den på allt och då vinner den. Sedan debut i Guld och då tar man bort den på allt och då vinner den med. Inte denna gång

Rank V75-7

A 8
B 4-11-9-5
C 12-1-3
D 2-6-7

Lycka till

Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), asgaya3141 (+3)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 13:34   #22
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

V4
Inlämnat: 2022-10-08, 14:33
Åby
Lördag 2022-10-08
Start: 14:45
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Jano di Quattro (1, 2)
2: 3 Match'em (9, 11)
3: 1, 3, 4, 7, 9 (5, 10)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9 (8, 10)

1x1x5x7 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: QHS GHX DCL
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 13:44   #23
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2022-10-08, 14:42
Åby
Lördag 2022-10-08
Start: 14:45
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7, 9, 10 (3, 6)
2: 3 Match'em (9, 11)
3: 1 Smile Silvio (3, 9)
4: 7 Jest (1, 9)

5x1x1x1 = 5 rader.
5 x 10 x 2,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: ZKT CHQ MCG
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 13:49   #24
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Gjorde en rank och analys idag. Kommer säkerligen bli roliga lopp idag

V75-1 Favoriten har inget bra läge även om det är OP. Tror det kan vara en favorit i fara

5 Digital Class 9% får första rank här då hästen har hysterisk form och allt gör sitt i loppen. Tror hon kommer få en kanonresa här och jag tror den blir svår att stå emot om de kör loppet för henne.

7 Dear Friend 17% ser ut att må ännu bättre med regibytet. Hästen kan öppna mycket snabbt och det är inte omöjligt att det är hon som sitter i spets efter 400m.

1 Honey Meras 45% blir stor favorit här. Visst kan hon öppna snabbt men frågan är hur mycket man vill pressa henne. Hon är klart bästa hästen i loppen men den här gången kan det bli tufft från start. Hon felade just från spår 1 när hon senast gjorde bort sig.

4 Racing Brodda 11% är en hedersmärr som aldrig går att räkna bort. Kommer laddas och sedan köras på innerspår och sedan komma på slutet från andra inv eller 3inv. Går inte att räkna bort

11 Sayonara 13% har det varit ett hysteriskt skrik från stallet nu i 3 raka starter. Hon har varit riktigt bra utan att få vinna men snart så sitter den där säger man. Måste med vid flera

10 Icelands Falls 2% har man siktat på detta loppet länge och då brukar det vara påställt. Hon kan ju avsluta riktigt snabbt.

Rank V75-1
A 5
B 7-1-4-11-10
C 6-2
D 12-9-8

V75-2 Ännu en megafavorit här som absolut kan vinna. Men bakom den så är det vidöppet!

6 Mindyourvaalue W.F 74% har ju hårdheten som få och rids av en ryttare som vinner med allt. Men får inte glömma att andra konkurrenter har laddat för detta så jag tror man kommer få kämpa för det idag om man ska vinna.

2 Polycrates Face 4% är ojämn i sina prestationer. Men när hästen funkar så är den riktig bra. Tror Emelia verkligen vill vinna detta och idag är det allin som gäller

5 Zeolit 2% är ju en häst som jag rankat väldigt högt men tyvärr har den inte blommat ut riktigt. Monte känns spännande och jag tror den här kan skrälla idag.

4 Linus Boy 8% kan ha såna där dagar där den kan slå alla. Nu har den varit riktigt bra på slutet och kan få ut en extra växel till idag så är den att räkna med här med.

8 Mcgarret 7% är en bra montehäst men har ett svårare läge idag från bricka 8. Känns som den måste komma ner och få hjälp om det ska gå

3 Ies Elisabeth 0% tycker jag inte man ska glömma helt om man garderar här. Hästen är vindsnabb en kort bit och skulle den få speeda sista 250m så kan de möjligtvis gå.

Rank V75-2
A 6
B 2-6-4-8-3
C 10-7-1-9

V75-3 Ett öppet lopp och här finns omgångens drag bara streckad på 1%

10 Finndals Chasseur 1% är helt bortglömd idag. Har fått hårdheten av flera V75-lopp nu och kunnat laddat för detta lopp. Barfota runt om och en bra kusk. Härlig skräll som jag mycket på idag!

9 Bold Request 29% har tre raka. Emot min tipsetta var den mindre spelad när den vann på Axevalla. Visst har den visat fin form och utveckling men jag tror man gör offensivt och frågan är om hästen orkar det.

7 Crown Wise As 24% blir bara bättre och bättre för varje start. Jänkarvagn denna gång och man kommer ladda vad som går tro jag. Absolut en häst att räkna med

5 Bull´s Eyes 9% har fått vila lite nu. Man säger att den går bra efter vila och klart det känns spännande med Dante då man byter kusk.

4 Lucky Guy Boko 10% laddas med Jänkarvagn för första gången vilket brukar kunna ge effekt. Kommer inte kunna vara med i starten men har styrkan till slut.

1 Triton 11% är en tank som är stark och rejäl men behöver lite tur från detta spår. Man vet att man har en häst som går hela vägen.

Rank V75-3

A 10
B 9-7-5-4-1
C 12-2-11-6-3

V75-4 Öppet lopp där alla kuskar kommer köra som de hade bästa hästen

5 Global Billbord 19% blir min första häst då jag tror Kusken kör med huvudet samt han vann på ett övertygat sätt i sitt försök hit. Man gör även lite spännande förändringar vilket kan bli riktigt bra

1 Gordini Brick 33% blir klar favorit här. Frågan är om kusken kan håll nervositeten bort för det är mycket spänning på han och sambon här i loppet. Hästen duger alla dagar i veckan men jag är lite nervös om han laddar hårt med hästen från start.

12 Winston Tabac 1% tror jag kan bli livsfarlig om man kommer köra som galningar där framme. Den här hästen ska inte underskattas här.

10 Jerka Sting 12% var mycket bra efter vila senast. Bör går fram med loppet ännu mer men det är lite vanskligt och inte den bästa kusken i sulkyn här.

3 Valnes Lisa 18% gör en riktigt långresa och frågan är om hästen kommer klara det. Är bra och gör jämna lopp så det går inte att räkna bort den helt.

Rank V75-4

A 5
B 1-12-10-3
C 2-9-4
D 6-8-7

V75-5 Ännu en stor favorit som jag är tveksam på ska hålla sig på bena denna gång.

8 Ninepoints Lasse 12% är härdat i hårdare gäng än detta. Hästen är också snabb ut om man vill ladda och jag tror hästen är i ordning idag. Se upp säger jag bara.

10 Velten Swarovski 13% tror jag är lite bortglömd här. Bra kusk och stark häst brukar vara en bra komb i sådana här lopp. Tror man har stora segerförhoppningar när man åker till Åby

5 Manual Flight 40% är en flygmaskin. Men jag såg hur stressad den såg ut i derbykvalen och nu är det återigen ett liknande upplägg så känner jag mig inte helt trygg på hur den ska hantera detta.

4 Behinds Bars 8% tycker jag inte ger 100% i loppen utan springer ibland och bara släpper grejorna. Har den en bra dag så är den bra för klassen. Men det krävs uppryckning.

7 La Sassicia 5% har gjort bra lopp hela tiden när den står på bena. Jag tror även den här är bra i ordning för dagen och jag blir inte förvånad om den skräller.

11 Capital Gain C.C 15% har man ställt i ordning för detta lopp. Det låter positivt även om läget är dåligt. Men jag tycker inte man kan räkna bort hästen.

Rank V75-5

A 8
B 10-5-4-7-11
C 1-6
D 3-2-9-12

V75-6 En häst sticker verkligen ut här. Det känns som klasskillnad men det är bakspår som hinder!

13 Chatty Kronos 15% går ju verkligen ner i klass efter mött Stoeliten senast. Jag tycker verkligen hon är ett spikförslag med tanke på procenten samt att hon efter strykningen har bra läge att volta!

5 Marabou Brodda 6% är orutinerad och gör bara sin nionde start. Men hästen ser ut att kunna klättra i klasserna så den ska med om man garderar tidigt.

7 Mellby Jingle 33% tycker jag är lite överspelad här. Bra läge och bra form visserligen men det känns som den inte har synas ännu.

10 North Dakota 2% har det varit lite surr på i omgångar. Nu helt bortglömd och det är ett bra smygläge denna gång. Måste med om man tar ett par stycken.

14 Nanny´s Girl 12% kommer ju från ett riktigt formstall där det känns som alla hästar går som ett jehu när de startar. Hon gillar att speeda och kan gå riktigt fort till slut.

8 Borus Vallmo 2% kommer smygas på innerspåren. Hästen har i alla fall en förmåga att hänga med i alla farter så med ev lucka så kan den skrälla.

Rank V75-6

A 13
B 5-7-10-14-8
C 9-11-1-3-6-15-2-4

V75-7 Dagens bästa spik finns i dagens bästa lopp. Spets och slut denna gång

8 Don Fanucci Zet 43% torskar inte två lopp på raken. Nu kommer man ladda fram och alla där framme kommer vilja ha rygg på Örjan och köras via OP. Tror Örjan kommer köra ett lopp där man inte bjuder in hans värsta motståndare.

4 Oscar L.A 12% är en häst som växer in i eliten och gör det bra gång på gång. Kommer laddas men kommer inte köras i spets. Man sa att man ev vill köra i spets men det tror jag inte man kommer göra.

11 Brother Bill 22% måste ju räknas varje gång den startar med tanke på kapaciteten. Men från detta läge kommer det bli tufft men visst kan det gå även denna gång.

9 Born Unicorn 3% tror jag man inte ska plocka bort helt om man väljer att gardera. Det här är en riktigt bra häst som verkligen kan gå från alla positioner.

5 Unico Broline 14% kan ju inte gå här också eller? Först spikar man den på allt och då vinner den. Sedan debut i Guld och då tar man bort den på allt och då vinner den med. Inte denna gång

Rank V75-7

A 8
B 4-11-9-5
C 12-1-3
D 2-6-7

Lycka till

Jiwa
Härlig Analys Jajjan
Finndals Chasseur. Jag måste nog rygga. Har väl aldrig vunnnit från bakspår men jag brukar ju bevaka Borekullarns hästar. Tack för påminnelsen.
Har velat hela veckan ang. spik på Fanucci eller inte
Jag ryggar ”nog” igen
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 13:59   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Det är egentligen märkligt att Jano di Quattro har så hög segerstatistik med det märkliga travet. Skulle det gå att få ordning på så vore det riktigt intressant. Fin häst i alla fall.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 14:01   #26
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 462
Sharp$: 1292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
5 Manual Flight kommer nog (hoppas jag) att sjunka drastiskt i procent inför start. Gissar på att studion baissar och istället lyfter fram 11 Capital Gain C.C som "draget",
Jag ställer mig högst tveksam och spikar MF utan att blunda! Upplagt för att få överta ledningen och därifrån tror jag inte att han kan slås imorgon. Conni tycker att det är en toppchans (optimist, ja visst) och jag håller absolut med!
Enligt sunda förnuftet så borde man gå på 5 MANUAL FLIGHT.
Det går inte att komma ifrån att han "sitter bra på det direkt" och då är ju så mycket vunnet. Jobbigt att spika bakspårshästar och hoppas att löser sig.

11 CAPITAL GAIN C.C. låter det ju bra på från Oskar Kylin Blom och tror han på en bra chans brukar det stämma någorlunda, men tycker samtidigt att han brukar vara lite optimist i överkant. Vi kan väl säga att han blir tvåa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1)

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2022-10-08 klockan 14:02.
SwedishHorseRacing är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 14:02   #27
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 621
Sharp$: 2899


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag följer inte monté så noga. Ser att fler och fler spikar MindYourValue och att den är "Järvsö-streckad" nu. Är det verkligen rimligt? Den har i år 1 vinst på 13 starter. Är den så överlägsen i monté eller ska man börja leta skrällar?
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 14:04   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag följer inte monté så noga. Ser att fler och fler spikar MindYourValue och att den är "Järvsö-streckad" nu. Är det verkligen rimligt? Den har i år 1 vinst på 13 starter. Är den så överlägsen i monté eller ska man börja leta skrällar?
Det valet måste ju var och en göra själv. Hästen har gått väldigt bra i monté i Frankrike och är obesegrad i disciplinen i Sverige. Har mött Polycrates några ggr och brukar vinna över den. Polycrates har några andraplatser bakom så har favoriten en dålig dag är den tidig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+3)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 14:08   #29
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Härlig Analys Jajjan
Finndals Chasseur. Jag måste nog rygga. Har väl aldrig vunnnit från bakspår men jag brukar ju bevaka Borekullarns hästar. Tack för påminnelsen.
Har velat hela veckan ang. spik på Fanucci eller inte
Jag ryggar ”nog” igen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-10-08, 14:11   #30
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Tänkte gardera favoriten i V75-1 med 5 Digital Class samt 11 Sayonara. Tog sedan bort Sayonara som ju har mycket sämre spå än favoriten OCH förlorat mot den varje gång.

Tänkte vidare och kände att det är onödig att gardera i lopp där favoriten är klasshästen i loppet OCH har vinstrikaste kusken på Åby i omgången. Bättre att spara pengarna till andra lopp.

(Segerrikaste är Johan Understeiner så det beror på vilket man tycker slår högst; vinstrikaste eller segerrikaste på Åby)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td