|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dagens mest streckade åkte dit. Bra så.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Galet usel favorit i tredje och lika dålig kusk bakom 7.......NOLL kontakt med hästen och NOLL känsla för taktik.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
Göran Wester får ett vinnarspel.
Edit: Fy FAN vilken pajasinsats! Det går inte annat än att skratta åt eländet. Såg ni loppet? Titta på det en gång till. Han har fått en smörlöpning i andrapar utvändigt i hela loppet, både ledaren och den i dödens har offrat speeder under loppet, det är 2640 meter. Då sitter dåren KVAR när de kommer bakifrån! Trotww att han hade all tid i världen att bara glida ut i andra spår. Trodde han att den i dödens skulle orka hela vägen? Efter den öppningen? Det naturliga borde naturligtvis ha varit att a b s o l u t INTE fastna bakom den, för att inte riskera agera blysänke. Vad gör dåren? SITTER KVAR! Och blir dragen sist på 2 sekunder! Nä, fy fan, det där måste ha varit årets, om inte decenniets värsta skitinsats i en svensk travsulky. Jag kan inte komma ihåg när jag såg något så efterblivet senast. Inga stora pengar, vare sig i spel eller förlust. Jag är bara så...."överraskad" över hur man efter 200 uppsittningar kan agera så under pari. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lobo (+10) Senast redigerad av Stankarn den 2022-11-16 klockan 21:14. |
|
|
|
|
|
#35 |
Jag vet! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zeolit är stark i ledningen. Synd att han hoppade förra gången.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
Eller också... |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banned
|
Jajemän, ovanligt mycket deg för att vara en tisdag. Man får vara ödmjuk, det kommer perioder när det går dåligt också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
|
|
|
|
|
#41 |
|
V4
1: 5 Dollars And Cents (3, 9) 2: 3, 4, 5, 12 (1, 7) 3: 1 Sassy May (10, 2) 4: 1, 2, 6, 12, 15 (3, 8) 1x4x1x5 = 20 rader. 20 x 1 x 2,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: XHN STB DFH |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nu hoppas jag att Höitomt-tomten kan leverera en skräll. Dags att visa lite guts!!
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2022-11-16, 17:24 Solvalla, Bjerke Onsdag 2022-11-16 Start: 21:40 Kostnad: 70,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Lazy Beach 2: 6, 8 2 x 35,00 kr = 70,00 kr. Totalt: 70,00 kr. Rättningskod: XJT WTB JGB |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Inte ofta man ser Haugstad kontrollera fältet!
|
|
|
|
|
|
|
|