|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-11-27, 14:36 Färjestad Söndag 2022-11-27 Start: 16:48 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9 Strängnäs Palema 2: 5, 7, 12 3 x 10,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: NHP VTP MPT |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bättre odds med raket än DD på Örjan
RAKET Inlämnat: 2022-11-27, 16:37 Färjestad Söndag 2022-11-27 Start: 16:48 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Lopp 9: Vinnare 1 Need'em 10: Vinnare 5 Magnificent Tooma 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: NFZ RTR GZT |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
5 lopp och noll rätt här, det är nog rekord för mig
|
|
|
|
|
#34 |
|
F-n oxå Persson fick ju loppet med Love Keeper men naturligtvis kommer favoriten och sticker nosen först.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Avslutar med en "stenklar" trippel
![]() TRIO Plac. 1:a: 3 Dats Pepito 2:a: 10 Paramount Tile 3:a: 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: TKN RTT BSP
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Märkligaste avslutningen jag sett, haha
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ha ha ha! Vilket jävla lopp . Bägge hoppar över målet.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
Citat:
Trodde jag inte
|
|
|
|
|
#39 |
|
De n var värd att sitta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5) |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Trodde faktiskt att den satt först, hade nästan varit olaglig tur
|
|
|
|
|
#41 |
|
Stackars den som satt med streck på Thorondor i sista och blev blåst på miljonen i sista steget.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Trist, den hade du satt om Petter hade gått tidigare.. ![]() Fick in DDn med det osannolika galoppflytet i sista men det var 56ggr. 1662ggr som din trio hade gett nosar man inte på varje dag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10) |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Avd 1) North Dakota fick inte slag på Vinnaren men stred tappert. Godkänd. Avd 2) Dumstrut på. Hästen var iskall. Avd 3) Tors Spik var väl ingen blåvinnare i min värld men nordislopp är nordislopp och det fanns positiva signaler på ickevinnare. En perfekt Örjan styrning och ny kusk varning. Avd 4) Snowstorm tappade 20-30 m i starten men kämpade till sig en andraplats. Jag vill påstå att jag var rätt ute. Avd 5) Dumstrut på. Spår 1 var ingen höjdare. Avd 6) Hm Rede’n hästen trodde jag egentligen inte på men lagt kort ligger. Provade Love Keeper på DD och Persson fick loppet kört i halsen och det såg klart ut i sista sväng. Men det fattades lite kräm. Avd 7) Jäklar vilken dramatik sista 50. Med lite (mycket) tur fick mitt dreamteam en seger. Men jag lider med den / de som satt med Thorander kvar på kupongen som ensam vinnare. Nu ska vi ut i varma Teneriffa kvällen och smörja kråset. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
|