Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-12-07, 14:25   #1
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Berglund 7/11 bjerke


det går Daniel Berglund: "Hamres favoriter ska fällas i jackpottjakten!"
Solvalla delar kvällens V86-omgång med Bjerke och även om de norska loppen är ganska tunna så det mer öppet ut på Solvalla och tack vare extrapengar i potten så är det ändå vettigt spelvärde i omgången. Jag har ett starkt singelstreck på varje bana!

Daniel Berglund
idag kl. 15:00

Jag är inte särskilt förtjust i V86-omgångarna som delas med Bjerke och det beror mycket på att det ofta är tunna lopp som domineras av Frode Hamres nästan alltid hårt spelade hästar. Inget undantag den här gången när Bjerke-loppen är ojämna och Hamre har favoriten i alla fyra lopp. Jag är däremot inte övertygad om att han vinner med alla dessa och tippar faktiskt inte någon av dem etta i respektive lopp.

Ett par ”Hamre-bränningar”, när det dessutom är jackpott och drygt 6,3 miljoner extra i åttarättspotten, borde kunna ge bra skjuts till utdelningen och på Solvalla ser det ut att vara skrällpotential i alla lopp utom ett där jag spikar favoriten.

Observera att skoförbudet bara gäller i de fyra loppen på Solvalla och på Bjerke är det fritt fram för valfri balans.

Analys Bjerke V86-1:
Ranking: A: 3. B: 5-1-2. B/C: 4-6-7. C: 10-8.

Spetsanalysen: 1 Ståle och 4 Hardy B.R. är nog snabbast, men tveksamt om någon av dem körs i ledningen om 3 Trefilov eller 5 Broadway Don försöker överta. Jag tror att Trefilov har vettig chans att hålla ut Broadway Don och släpps han till tät lär han också köras där.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 3 Trefilov

Loppanalysen: Ett ganska ojämnt lopp inleder omgången och två hästar har klart bättre segerchans än resten. Favorit är Frode Hamres segerstaplare 5 Broadway Don som bara har vunnit på slutet och det är en fin modell som dock har mött ganska beskedligt motstånd. Näst senast kördes han till ledningen tidigt, men blev pigg på kuppen och varvade på 12,5. Då tog det emot till slut och fyraåringen orkade bara med 1.22 sista 300 meterna. Senast kördes han också till spets efter en bit och var inte lika vass sedan, men det gick ändå rätt segt till slut och jag litar inte på att det här är någon kanon över full distans. Fel favorit.

3 Trefilov har gjort fyra starter efter långt uppehåll och varit bra varje gång. Han fick stryk av en bra häst för tre starter sedan efter ett starkt slutvarv och följde upp det med att vinna ett STL-försök på Bjerke efter en bra spurt. Senast i finalen på Solvalla hamnade han illa till från ett svårt startspår, men gick bra till slut igen som sexa där Knutte Sting vann. Dessa starter bör ha gett femåringen bra hårdhet som stärker honom i ”vanliga” lopp och här tror jag att han är tuffast till slut.

Trefilov kan dessutom öppna bra när han laddas och jag ger honom vettig chans att svara ut favoriten och få överta ledningen sedan. Jag tror att han har bra chans även om det skulle bli rygg ledaren eftersom det bör uppstå luckor i det här ganska ojämna fältet.

Trefilov borde vara favorit och även om det säkert blir mer jämnt i spelprocenten under dagen så ligger värdet ändå i honom även om de blir lika hårt spelade till slut. Spik!

Övriga tycker jag är klart sämre, men lägesgynnade duon 1 Ståle (sparat på slutet) och 2 Wishmaster (debut med amerikansk vagn, fel i startlistan senast) är de som är givna att plocka med om man vill gardera ytterligare.

Analys Solvalla V86-2:
Ranking: A: 2-8. B: 5-4-3-1. B/C: 6-7-9. C: -.

Spetsanalysen: Både 1 Black Magic Eyes och 2 Losch Boko öppnar bra, men det brukar vara svårt att ta emot 3 Ninepoints Candy första biten. Även 4 Global Creation öppnar vasst men hinner nog inte förbi den närmast invändigt.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 3 Ninepoints Candy/2 Losch Boko

Loppanalysen: Lopp för fyraåriga ston och trots spår åtta är 8 Filippa B.J. favorit. Hon har inte så många segrar i år, men har startat i tuffa sällskap och var i final i både Derbystoet och Breeders’ Crown. Hon har dessutom vunnit ett ”Margareta-lopp” under året och är klart bra. Hon gick bra till slut som fyra näst senast, men kunde inte ta något från kön i BC-finalen senast. Formen borde vara fin och klart plus med Jorma Kontio i sulkyn som har kört vid alla hästens fem segrar i Sverige. Läget är vad det är men Filippa B.J. tål att göra en del grovjobb själv och gynnas dessutom kraftigt av skotvånget eftersom hon alltid går med skor. Givet segerbud och korrekt favorit.

Jag ger ändå tipsettan till 2 Losch Boko som jag varnade kraftigt för senast, men då fick hon inte chansen till slut efter att kusken lite oväntat släppt ledningen efter en tuff öppning. Jag tror inte att hon pressades för fullt sista biten och möjligen kan formen sättas fram lite ytterligare med det loppet i kroppen. Nu är det mer offensiv kusk i Magnus A Djuse som knappast gör ett fel för dagen och kommer man till ledningen lär han också köra där denna gång. Skor på efter många barfotastarter är ett frågetecken, men jag ger ändå Losch Boko en chans till som klart mindre spelad än favoriten.

Dessa två får bilda en rätt stark utgångsduo på en kupong och sedan betalar jag för alla övriga på den andra.

5 Swept Wing är tidig bakom för hon studsade tillbaka med en bra insats senast igen efter att ha varit lite segare näst senast. Hon vann på bra sätt för Kihlström för tre starter sedan och har gått bra när han kört tidigare också.

4 Global Creation gick bra till slut från ett svårt läge senast och det är en snabb häst som vann ett försök till Stosprintern i somras. Uppåtform nu låter det som och kan bli farlig med ett smyglopp.

3 Ninepoints Candy är mycket startsnabb, men allra bäst över kort distans och utan skor. Det hindrar knappast Mika Forss från att ladda för ledningen och kommer hon dit och får bestämma tempot eller får rygg ledaren med fritt till slut är formstarka stall Westholms fyraåring inte chanslös.

1 Black Magic Eyes har tjänat mest pengar i fältet trots att det bara har blivit en seger på 27 starter. Det låter som lite tveksam dagsform efter uppehåll, men läget kan ge ett perfekt smyglopp och då är hon nog inte helt kall i ett lopp som känns rätt öppet om favoritduon kommer bort.

Utgång på 2 och 8 med alla andra bakom.

Analys Bjerke V86-3:
Ranking: A: 10-2-6-12. B: 1-7. B/C: 5-8. C: 4-3-9-11.

Spetsanalysen: 1 Malala är snabb ut, men borde nog släppa om hon får press av någon av de betrodda. 2 Arkan öppnar bra och borde vara förste aspirant på att ta över täten. Eventuellt kan sedan en felfri 6 Fyri får överta på första långsidan.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 2 Arkan/6 Fyri

Loppanalysen: Ett kallblodslopp och det vore förmätet av mig att påstå att jag är någon superexpert på dessa hästar. Jag har dock kollat upp fältet noga och hur jag än vrider och vänder på det kommer jag fram till samma slutsats som de flesta andra att det är de fyra mest betrodda som gör upp om segern.

Två fina fyraåringar är hårt spelade och 6 Fyri är kapabel, men osäker. Han var fyra i Derbyt i september, men har galopperat två gånger i följd på slutet. Sköter han sig är han kanske bäst av dessa, men Frode Hamre varnar för att galopprisken är 50/50 och då är det tufft att vikta för mycket insatser mot honom som favorit. Startbil bör ändå vara en fördel och visst är strecket givet.

12 Baias var också med i Derbyt som lite mer spelad än Fyri och blev då sexa efter att ha fått ett lite tuffare lopp än denne. Tränaren tycker att Baias är allra bäst i den främre träffen och därmed är läget trassligt, men han kan nog tåla ett tidigt avancemang ändå, men mer oroväckande är att det kan bli skor om banan blir för hård.

Tipsettan får 10 Brenne Røn som till skillnad mot favoriten är betydligt mer säker på benen. Däremot är han allra bäst över kort distans och kan inte göra så mycket själv över full distans. Senast visade han toppform som tvåa bakom en bättre häst än vad han ställs mot här och med tanke på distansen gör nog inte bakspåret så mycket. Förhoppningsvis kan han gå med i ryggar och spara speeden till upploppet och har Fyri gjort bort sig kan han säkert runda allt.

Jag streckar även 2 Arkan som kanske också är mer en sprinter, men han har visat fin form på slutet och var inte så långt bakom Brenne Røn och Alm Randers senast. Han är snabb ut och spets eller rygg ledaren känns troligt för hans del.

Jag tror att det nioåriga stoet 1 Malala är lite för tunn för att räcka till seger, men en bra slant från ett perfekt läge kan det säkert bli.

7 Tangen Tore är inte så tokig i grunden, men där låter det som att formen inte är på topp efter uppehåll och då står jag över från ett svårt startspår.

Fyra streck totalt.

Analys Solvalla V86-4:
Ranking: A: 5. B: 10-9-3. B/C: 6-1-7. C: 12-8-2-4.

Spetsanalysen: Alltid svårlästa spetsstrider med orutinerade treåringar bakom vingen där några av dem dessutom aldrig har startat med bilstart. 1 Hillsborough Flame har dock hunnit med att visa startsnabbhet och kan nog hålla upp innerspåret första biten. 6 Merlene Boko ska ha öppnat snabbt i en bilprovstart enligt tränaren och nu får hon hjälp av sylvasse startkusken Erik Adielsson. Jag tror att Örjan Kihlström kör på säkerhet första biten med 5 Sun Summit för att sedan överta ledningen.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 5 Sun Summit

Loppanalysen: Ett lopp för treåriga ston som heter ”Örjan Kihlströms lopp” och om någon bara berättar det för Örjan innan loppet så tror jag nog att han är lite extra sugen på att vinna…

Örjan sitter också upp bakom favoriten 5 Sun Summit som är en välstammad häst jag har haft bra koll på redan innan hon började starta eftersom jag har en egen häst i samma kull hos Jörgen Westholm. Det har varit goda rapporter kring Sum Summit hela tiden och det är en riktigt fin travare. Hon fick en tuff debut och galopperade sedan från spår två i voltstart i sin andra start, men senast fick hon visa lite av sitt kunnande vid en mycket enkel seger trots att hon fick gå i tredjespår utan rygg sista 650 meterna.

Maharajah-dottern ser ganska okomplicerad ut och jag har svårt att se att bilstart ska vara något problem för henne och jag tror inte heller att någon annan med framspår är så sugen på att svara ledningen till varje pris mot henne efter en bit. Jag har inte blivit särskilt imponerad av någon av konkurrenterna än så länge och om Örjan placerar Sum Summit i ledningen bör detta vara en toppchans och hon har nog också bra chans från de flesta andra positioner.

Jag gissar att många sena/tunga system kommer att vilja gardera den här favoriten och att spelprocenten kommer att falla tillbaka en del under kvällen, men jag gör tvärtom och spikar.

Garderar man så är många aktuella, men 10 Edionora har gått helt okej och hade nog varit sämst tvåa utan galopp i sista sväng senast när kusken drog av huvan och hon sprang rätt ut. Hon har sett lite seg ut så här långt, men verkar lite på gång nu och kan vara värst emot.

9 Her Cash har också gjort det helt okej så här långt och ska gå med helstängt huvudlag för första gången nu vilket säkert kan ge lite extra effekt.

3 Still Stormin’ var duktig när Örjan vann med henne i debuten, men senast gillade hon inte banan och fick dessutom punktering. Tränarkörd nu.

Värt att notera är att Örjan var uppsatt som förstavalet på både Still Stormin’ och
1 Hillsborough Flame, men han valde alltså att köra min spik Sun Summit.

Analys Bjerke V86-5:
Ranking: A: 7-9-11. B: 2. B/C: 5-3. C: 4-10-8-1.

Spetsanalysen: 5 Always On Time är mycket startsnabb, men släpper troligen ledningen när det är full distans. 2 Bill’s Man kan vara först fram att överta, men jag gissar att han också släpper sedan till stallkamraten 7 Hede Darling om denne är felfri.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 7 Hede Darling/2 Bill’s Man

Loppanalysen: Ett snabblopp där elvaårige 11 Ble Du Gers är storfavorit när han möter enklare motstånd än vanligt. Han var seg hela vägen och chanslös från spår tolv i guld på Jägersro för tre starter sedan och galopperade bort sig direkt från start näst senast, men senast visade han att det inte är något fel på formen när han plockade ner Stoletheshow till slut och vann på rejält sätt.

Han kan givetvis vinna detta lopp, men det krävs nog att kusken är aktiv och kör fram utvändigt ledaren så tidigt som möjligt för i ryggar brukar Ble Du Gers tappa motivationen och underprestera. Givet segerbud, men som det låter tror Frode Hamre minst lika mycket på en annan häst från stallet och när denne är mycket mindre spelad får han tipsettan.

7 Hede Darling är en fransk femåring som gjort två starter för Frode utan att få till det. Han galopperade direkt bakom bilen näst senast och var dålig senast när han hade en infektion i kroppen. Frode hyllar annars Hede Darling enormt och tror att det kan vara stallets bästa häst. Inför detta har han tränat 1.14 inne på bana och som det ser ut kan han öppna rätt bra bakom bilen. Jag tror inte att någon svarar ledningen om han sköter sig och då får vi se sedan om han är lika bra som ryktet säger.

Spelprocenten lär öka rejält under kvällen med tanke på snacket från Frode Hamre och något jättevärde blir det kanske inte till slut, men Ble Du Gers lär i alla fall fortsatt dra mycket spel han också.

För mig är det givet att också betala för 9 Hickothepooh som gick klart godkänt som fyra senast i samma lopp som Ble Du Gers vann. Tioåringen gick bra i somras och bör duga bra även på vintern när loppen är lite tunnare och han har ju en mycket vass avslutning med rätt lopp. Han blir nog lite bortglömd bakom Hamres favorit och hetshäst och jag streckar tidigt.

2 Bill’s Man vann ett billigt lopp senast och honom är jag inte så imponerad av och även om det kan bli tidig ledning så står jag över. Skulle Hede Darling går felfritt lär han få överta täten och skulle han göra bort sig tror jag att Ble Du Gers slår Bill’s Man utvändigt.

5 Always On Time är en startsnabb sprinter som jag inte tror slår dessa hästar över full distans. Överspelad.

Tre streck totalt.

Analys Solvalla V86-6:
Ranking: A: 4. B: 12-5-8-1-7-11-10-15-2. B/C: 13-3. C: 14-6.

Spetsanalysen: 2 Don’t Disturb öppnar bra, men körs nog inte i ledningen.
5 Explosivelove A.F. öppnar bra och har visat fin form och inte omöjligt att han testas i spets. Annars får troligen 7 Kungfu Lady överta efter en bit.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 5 Explosivelove A.F./7 Kungfu Lady

Loppanalysen: En spårtrappa över lång distans med en favorit som känns helt kall att tro på. 7 Kungfu Lady är ett sto som jag inte har blivit särskilt imponerad av även om hon ryckte upp sig lite på barfotabalans i somras. Nu återkommer hon efter uppehåll, måste gå med skor och möter en del rätt bra hingstar och valacker. Hon är troligen inte favorit när spelet stänger, men lär ändå vara överspelad.

Favorit blir troligen 4 Wings Level och det ska han också vara. En stark och rejäl fyraåring som jag har varnat en del för i V75 tidigare utan att han har fått riktig utdelning. Det fick han senast i en vattentät seger från ledningen och Magnus A Djuse bör passa perfekt på den här lite segstarke hästen även om det blev galopp vid enda starten tillsammans. Lång distans passar utmärkt och Wings Level bör kunna vinna detta lopp på lite olika sätt.

Utgångshäst och spik på en kupong.

Öppet lopp bakom, men 12 Maestro Zon har fina fartresurser och han kanske börjar släppa till ordentligt nu i sin nya regi. Det blev seger senast, men han bromsade rejält sista biten och troligen har han blivit lite rädd för att ta ut sig efter halsproblem. Han är opererad i halsen och bara han lär sig att det inte är någon fara att tävla så kan han nog tjäna bra pengar framöver. Oskar J Andersson vill köra ett snällt rygglopp nu vilket låter klokt, men löser det sig bra så är nog hästen tillräckligt snabb för att växla ner detta gäng på en långsida.

5 Explosivelove A.F. har bara vunnit 2 av 26 lopp, men visat fin form på slutet och slog bra hästar vid segern för tre starter sedan. Han räckte inte riktigt i V75 näst senast, men gick bra som tvåa bakom en bra häst senast. Han är snabb bakom bilen och kan bli farlig om han får bestämma tempot i spets eller får ett fint rygglopp.

En av omgångens mest felspelade hästar måste 8 Kosgi vara även om läget är allt annat än passande. Han har visat fina spurtegenskaper tidigare och såg segerfarlig ut senast när det blev en konstig galopp halvvarvet från mål. Han kom tillbaka bra över upploppet sedan och skulle kusken lösa ett vettigt lopp från det här läget tror jag att Kosgi har form för att storskrälla.

1 Ares Face är stark och visade fin form senast, men blir troligen över från start och behöver lite tur på vägen sedan. Tänkbar om det klaffar, men är också rätt hårt spelad.

11 Fire of Noa har suttit fast tre gånger i följd och det blir lätt så när han måste köras lite på chans. Kuskförstärkt med Adielsson nu och med lite mer tur till slut än i de senaste loppen kan han överraska.

10 Afrodite Face är en grundkapabel häst som var stark vid segern längst upp i raden. Hon har gått ett bra kvallopp inför denna uppgift och felfri är hon inte chanslös.

Starke 15 Newlight Coger och lägesgynnade 2 Don’t Disturb kommer också med på garderingskupongen.

Utgång på 4 Wings Level med nio streck bakom.

Analys Bjerke V86-7:
Ranking: A: 7-5. B: 10-11-9. B/C: 6. C: 8-4-1-3.

Spetsanalysen: 5 Oz lär laddas det som går för att hålla ut 7 Bramante Ors men jag är inte helt säker på att Frode Hamre lyckas med det. Ingen av de övriga med framspår lär köras i ledningen.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 7 Bramante Ors/5 Oz

Loppanalysen: I ett ojämnt lopp hittas omgångens klart mest spelade häst i 5 Oz och trots att spelprocenten varit hög hela veckan så fortsätter den att stiga. Detta troligen eftersom Frode Hamre varit väldigt tydlig med att Oz är hans bästa segerchans i omgången och att han kan vinna från de flesta positioner.

Så är det säkert och rätt att Oz är favorit, men jag är inte helt säker på att det blir spets och han var klart sämre näst senast utan att jag riktigt vet varför. Min erfarenhet är också att det inte alltid blir som Frode Hamre säger innan loppen, varken med utrustningsinfo eller segerchanser, och jag tycker bara att Oz blir lite väl stor favorit.

Bättre värde är det i 7 Bramante Ors som verkar ha hittat fin form nu med några lopp i kroppen i ny regi. Senast gick han bra som tvåa bakom segervane Robertson och det låter som att Erik Killingmo kommer att ge order till kusken om att ladda tufft för ledningen. Hinner han förbi Oz så körs han också säkert där och då kan favoriten vara illa ute.

Körning mellan dessa två kan bjuda in tre bra hästar med bakspår i loppet. 10 Code Young kom aldrig in i matchen från kön senast, men är bra i grunden och var trea i det norska Derbyt i höstas. Första gången med norskt huvudlag nu är spännande och han kan överraska med hårt tempo i täten.

11 Garth Vader är också en bra häst som kanske ska gå med norskt huvudlag nu. Han var fin vid överlägsen seger i enklare gäng senast och är inte ofarlig med rätt ryggar i hårt tempo.

Sista strecket till 9 Gentletron som är en fin typ som visserligen främst ska få ett lopp i kroppen inför en framtida uppgift och därför köras snällt här, men det behöver inte vara fel om det löser sig perfekt.

Fem streck totalt och hårt jobb på favoritfall för utdelningens skull.

Analys Solvalla V86-8:
Ranking: A: 4-11-2-6. B: 12. B/C: 10-7-5-9-8. C: 3.

Spetsanalysen: 2 Everglo Lemon öppnar ganska snabbt, men gynnas nog inte av att ha blivit nedstruken till innerspåret. 4 Pop The Music bör ha god chans att köra sig till ledningen tidigt.

Favorit att leda loppet efter 500 meter: 4 Pop The Music

Loppanalysen: Ett treåringslopp avslutar omgången och det ser riktigt öppet ut. Tipsettan får spetsfavoriten 4 Pop The Music som har visat lite osäkra takter, men också fin kapacitet. Han var kanske lite seg som trea senast, men kan bättre och är säkert mer effektiv i ledningen. Claes Sjöström är en bra ”lånekusk” som säkert tar till vara den här chansen på bästa sätt och hittar han täten med Pop The Music kan man leda hela vägen.

11 Say No More Zaz har också visat hög kapacitet när han skött sig, men har till och från haft problem med aktionen och känns inte helt pålitlig. Han travade sådär näst senast och galopperade med chans på andrapriset bakom en bra häst. Senast såg det bättre ut vid lätt seger, men sedan har han inte startat på 1,5 månad efter det. Första med amerikansk vagn ser det ut som nu, men troligen ett litet minus med bakskor. Räknas tidigt felfri.

2 Everglo Lemon ser inte så tokig ut, men fick punktering i comebacken senast och kunde inte göra sig själv rättvisa. Han är säkert vassare med loppet i kroppen och det var bra hästar han mötte som femma näst senast. Läge för ett bra lopp dessutom och ska med tidigt till fem procent.

6 Mona Moonlight är svår att sätta in här, men hon har visat bra inställning vid segrarna utvändigt ledaren på slutet och man lär vara rätt nöjda med henne när man åker till Solvalla nu. Till singelprocent ska man nog betala rätt tidigt för stoet i alla fall.

12 Belgique kan mycket väl vara bästa hästen i loppet, men han har inte startat på 1,5 månad efter behandling och måste tävla med bakskor nu. Kanske inte körs så tufft med tanke på det och läget och det kan bli svårt att komma in i loppet. Ett sunt streck, men knappast så mycket spelvärde till 20 procent.

Sedan har vi en B/C-grupp med ganska vettiga hästar som säkert samtliga kan överraska med rätt lopp och jag betala för dessa fem också på mitt systemförslag.

Tio streck totalt.

Singelstrecken:
3 Trefilov (V86-1) har visat toppform på slutet och gått bra mot bättre motstånd än detta. Spikas när jag är osäker på hur bra den segervane favoriten egentligen är.

5 Sun Summit (V86-4) är ett jättefint treårigt sto som vann på bra sätt senast och Örjan verkar ha varit sugen på att köra henne igen. Tror att hon är bäst i ett inte allt för märkvärdigt lopp.

Utgångshästarna:
2 Losch Boko och 8 Filippa B.J. (V86-2) är båda två vana vid lite tuffare motstånd och har nog rätt bra chans att göra upp om segern i ett ganska tunt stolopp.

4 Wings Level (V86-6) är en stark och rejäl häst som har en mycket passande uppgift med toppkusk i sulkyn. Borde vara favorit och lär också bli det.

Prisvärda hästar:
7 Hede Darling (V86-5) är nog betydligt bättre än vad raden visar och felfri kan det bli tidig ledning. Är mycket prisvärd än så länge i alla fall, men vid spelstopp kan det säkert finnas lite mer värde i 9 Hickothepooh som har ett lopp i kroppen och är vass på speed.

8 Kosgi (V86-6) såg stark ut när det kom en konstig galopp strax innan sista sväng senast. En bra spurtare som blivit totalt bortglömd.

7 Bramante Ors (V86-7) är uppåt i form och är rätt bra i grunden. Farlig om han hinner förbi storfavoriten från start.

2 Everglo Lemon (V86-8) kan bättre än vad det såg ut som senast när han hade punktering. Skräller från rygg ledaren?

Överspelade:
5 Broadway Don (V86-1) har det tagit emot för i slutet av loppen vid de senaste segrarna och nu är det bättre motstånd och inte givet med ledningen.

7 Kungfu Lady (V86-6) har haft en paus, missgynnas av skor och möter några rätt bra hingstar och valacker.

5 Oz (V86-7) är bra och rätt favorit, men han har nog inte mycket över 50 procents segerchans ändå och då är han överspelad till 72.

Stora V86-förslaget:
Spelas på två kuponger, minst en U-häst måste vinna för chans på åtta rätt. Detta ger 70 procents reducering av systemramen.

V86-1: 3 Trefilov (res 5,1)
V86-2: U: 2,8. B: 1,3,4,5,6,7,9. (res 2,8)
V86-3: 2,6,10,12 (res 1,7)
V86-4: 5 Sun Summit (res 10,9)
V86-5: 7,9,11 (res 2,5)
V86-6: U: 4. B: 1,2,5,7,8,10,11,12,15. (res 13,3)
V86-7: 5,7,9,10,11 (res 6,7)
V86-8: 2,4,5,6,7,8,9,10,11,12 (res 3,4)

Kupong 1: 1 x 2 x 4 x 1 x 3 x 10 x 5 x 10 = 12.000 rader
Kupong 2: 1 x 7 x 4 x 1 x 3 x 1 x 5 x 10 = 4.200 rader

Totalt: 16.200 rader = 4.050 kronor.

Lilla V86-förslaget:
Spelas enligt rankingordning.

1 x 6 x 4 x 1 x 3 x 1 x 3 x 10 = 2.160 rader = 540 kronor.

DD-förslaget:
7 – 4.11 x 200 kr = 400 kr
7 – 2,6 x 100 kr = 200 kr

Totalt: 600 kronor.

Vill man spela V86 med mig i denna jackpottomgång så har jag fyra olika system hos Köpandel.se/Hedlunds. Både mitt Exklusiva (2.120 kr/andel) och Stora (1.250 kr/andel) lämnas bara in en gång i kväll och det finns andelar kvar i bägge än så länge. Länk till sidan här!

Detta är en kommenterande text. Skribenten svarar för analys och ställningstagande iinte att lägga in under service plays så här istället
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+3), Grovport (+1)
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td