Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-01-13, 21:25   #31
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 428
Sharp$: 4325
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Två första reserven ifrån blir man inte rik på.

Sharps har gått i blivit en sida där det, utan några få undantag, bara klistras in inlämnade lappar utan motivering och sedan hejas på sina lappar. Snarare än att hjälpa varandra och lyfta sina drag med motivering. Det är inte sharps för mig. Ciao!

Jag saknar Basse.

Trevlig helg och lycka till med V7 imorgon!
Håller med saknar Basse men alla här har exklusivitet att gå med i åtminstone mina bolag.
Skriver nästan aldrig utförlig analys längre men det är mitt val.
Kan skita i att redovisa spel för köparna vet.

Mig kvittar det. Det är ändå Inlämnat
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-13, 21:33   #32
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17424
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Håller med saknar Basse men alla här har exklusivitet att gå med i åtminstone mina bolag.
Skriver nästan aldrig utförlig analys längre men det är mitt val.
Kan skita i att redovisa spel för köparna vet.

Mig kvittar det. Det är ändå Inlämnat
Exklusivt, vilken förmån.
Det var inget specifikt mot just dig, det är bara så sharps har blivit så fortsätt du lägga in systemen så det åtminstone finns något liv kvar här.
Gillar jag inte läget/utvecklingen här så kan jag ju bara check ut så att säga.

Senast redigerad av viking90 den 2023-01-13 klockan 21:36.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-14, 08:31   #33
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 428
Sharp$: 4325
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Exklusivt, vilken förmån.
Det var inget specifikt mot just dig, det är bara så sharps har blivit så fortsätt du lägga in systemen så det åtminstone finns något liv kvar här.
Gillar jag inte läget/utvecklingen här så kan jag ju bara check ut så att säga.
Det lät jäkligt högfärdigt inser jag nu men vad jag menade med exklusivt är att jag inte strösslar med länken till andra kontakter privat via andra kanaler.

Håller med dig annars. Har lite tidsbrist men ska bättra mig och delge mer tankar när tillfällen finns. Vi som trivs här har alla ett visst ansvar för att forumet inte dör.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), Gotland (+50)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-14, 10:22   #34
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Nu killgissar jag, men en anledning till att många säkert inte lägger ut tankar här på forumet längre, är nog för att det finns några knallhattar här inne som alltid måste in och sabla ned alla inlägg. Med ett öppet och lite mer tillåtande klimat, så kan jag också tänka mig att delge galna idéer och tankar....just saying.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50)
Skaegget är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-14, 10:56   #35
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Nu killgissar jag, men en anledning till att många säkert inte lägger ut tankar här på forumet längre, är nog för att det finns några knallhattar här inne som alltid måste in och sabla ned alla inlägg. Med ett öppet och lite mer tillåtande klimat, så kan jag också tänka mig att delge galna idéer och tankar....just saying.
Det är korrekt. En del vandrar runt mellan olika forum och sablar ner dem (Travpunkten, Travcaféet etc.).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skaegget (+7)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-14, 11:22   #36
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4272
Standard

Ligger en hel del i det. När man väl sticker ut hakan och som de flesta spelare allt som oftast har fel, blir det dubbla baksmällor när spelen inte sitter.
För något år sedan var stämningen i forumet avsevärt mycket bättre och diskussionerna betydligt mer öppna och givande. Hade varit fantastiskt fint om vi kunde hjälpas åt att hitta tillbaka till det! Ger mer än ett redovisat spel - rättningskod eller ej. Att vi har olika förutsättningar både vad gäller tid och ambitioner att i ord dela med oss av våra spelidéer är som det är. Men de (få) som tar sig tiden att skriva några rader ska vi kanske tillsammans ge mer positiv feedback än vi vad vi gör nu.

Vore ytterligare en stor förlust för Sharps om viking90 slutar dela med sig av sina ofta mycket nyttiga tankar och idéer!
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skaegget (+7), znipstern (+7), Gotland (+7)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td