Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-01-29, 09:00   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 674
Sharp$: 12826
Standard

Prix d'Amérique


Sista söndagen i Januari är det dags för ett av årets tuffaste travlopp.
Trots allt ett spännande startfält även om många experter är negativa. ”Sämsta loppet någonsin ” är ett vanligt betyg.
Jag är imponerad av stenhårda Franska stona.
16 Delia De Pommereux gör sin femte start i storloppet !!? Hur go ä den ?
10 åriga märren med 90 starter i stenhårda gäng. Fantastiskt prestation men är väl nöjd med en matlapp.
5 Decolaration oxå 10 år gammal med 105 starter i ryggen. Imponerande CV.
14 Flamme Du Goutier kommer från vinst i förra helgens Monte’ lopp och lunkade in 3-4 mille. Är nog med på linjen.
Honey Mearas ströks precis nu. Tråkigt för inblandade parter. Men hade väl varit ute på för djupt vatten.

Vem vinner loppet ?
2 Horsey Dream är mitt drag men en stor chansning. Har egentligen ingen koll på hästen men det verkar påställt.
10 Moni Viking Trashanken är svårbedömd men kanske kan överraska på ålderns höst ?
13 Don Fanucci Zet är i min värld chanslös med ett märkligt upplägg inför ett tufft storlopp. Inte startat sedan oktober. Ok tvåa i Derbyt men känns väl inte gynnad av stayer distans. En liten matlapp i bästa fall.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 09:07   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Synd att Kihlström blir utan uppsittning i Prix d’Amerique då Honey Mearas har strukits. Man får hålla tummarna för Don Fanucci Zet istället. Jag la en slant på honom trots avsaknad av lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 09:29   #3
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

På väg ut till banan nu för se PDA. Förbannad och less. Åker inte tunnelbanan i Paris pga rån och ficktjuvar. Tar med familjen och barnen vill inte gå på Trav så det gäller ju att de ska ha roligt. Lördag kväll och de vill se Eiffeltornet så klart.
Åka tunnelbana var det. Smockfullt och jag säger håll koll på allt. Går på en full tub sista biten. När dörrarna slår igen så känner jag direkt att någon är i min ficka och ser händer byter riktning. Pang av med plånboken med alla kort mm.
Står bland alla 20 och försöker prata högt och kolla på dom men de är många som är inblandade. Blir direkt hotat och inser att hur man än gör så är blir det fel.

Ut från tuben och spärra korten. På 10 min spärr på alla kort. 7 min efter spärr görs försök på uttag på alla kort.

Så nu utan kort och lånade kontanter så är man som slagen hjälte på väg med Sverige mössan på sig.

Tur att det finns deg på ATG kontot. Men hade de tagit telefonen också och man hunnit spärra så kan man bli av med astronomiska summor då man äger kreditkort mm.

En jävla tur att i sista sekund la jag ut företagskortet de sista jag gjorde. Det varen räddning.

Nu lite sprit och öl och mot banan. Man är inte slagen tills man är död????
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazze (+25), Trinity (+7), ms (+15), solkusten (+11)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 09:37   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
På väg ut till banan nu för se PDA. Förbannad och less. Åker inte tunnelbanan i Paris pga rån och ficktjuvar. Tar med familjen och barnen vill inte gå på Trav så det gäller ju att de ska ha roligt. Lördag kväll och de vill se Eiffeltornet så klart.
Åka tunnelbana var det. Smockfullt och jag säger håll koll på allt. Går på en full tub sista biten. När dörrarna slår igen så känner jag direkt att någon är i min ficka och ser händer byter riktning. Pang av med plånboken med alla kort mm.
Står bland alla 20 och försöker prata högt och kolla på dom men de är många som är inblandade. Blir direkt hotat och inser att hur man än gör så är blir det fel.

Ut från tuben och spärra korten. På 10 min spärr på alla kort. 7 min efter spärr görs försök på uttag på alla kort.

Så nu utan kort och lånade kontanter så är man som slagen hjälte på väg med Sverige mössan på sig.

Tur att det finns deg på ATG kontot. Men hade de tagit telefonen också och man hunnit spärra så kan man bli av med astronomiska summor då man äger kreditkort mm.

En jävla tur att i sista sekund la jag ut företagskortet de sista jag gjorde. Det varen räddning.

Nu lite sprit och öl och mot banan. Man är inte slagen tills man är död????
För jävligt vilka svin det finns. Tur att du hann spärra korten i alla fall, men det ställer ju alltid till en massa onödiga problem. Jag väntar på att det ska bli fart på biometriska kort, vilket försvårar vid stölder och hindrar nätbedrägerier. Förstår inte att det ska ta sån tid när tekniken finns. Hoppas att ni kan få ut något av vistelsen i Frankrike trots allt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 09:57   #5
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
På väg ut till banan nu för se PDA. Förbannad och less. Åker inte tunnelbanan i Paris pga rån och ficktjuvar. Tar med familjen och barnen vill inte gå på Trav så det gäller ju att de ska ha roligt. Lördag kväll och de vill se Eiffeltornet så klart.
Åka tunnelbana var det. Smockfullt och jag säger håll koll på allt. Går på en full tub sista biten. När dörrarna slår igen så känner jag direkt att någon är i min ficka och ser händer byter riktning. Pang av med plånboken med alla kort mm.
Står bland alla 20 och försöker prata högt och kolla på dom men de är många som är inblandade. Blir direkt hotat och inser att hur man än gör så är blir det fel.

Ut från tuben och spärra korten. På 10 min spärr på alla kort. 7 min efter spärr görs försök på uttag på alla kort.

Så nu utan kort och lånade kontanter så är man som slagen hjälte på väg med Sverige mössan på sig.

Tur att det finns deg på ATG kontot. Men hade de tagit telefonen också och man hunnit spärra så kan man bli av med astronomiska summor då man äger kreditkort mm.

En jävla tur att i sista sekund la jag ut företagskortet de sista jag gjorde. Det varen räddning.

Nu lite sprit och öl och mot banan. Man är inte slagen tills man är död????
Vilka kräk! Hoppas det löser sig för dig/er
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 13:22   #6
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
På väg ut till banan nu för se PDA. Förbannad och less. Åker inte tunnelbanan i Paris pga rån och ficktjuvar. Tar med familjen och barnen vill inte gå på Trav så det gäller ju att de ska ha roligt. Lördag kväll och de vill se Eiffeltornet så klart.
Åka tunnelbana var det. Smockfullt och jag säger håll koll på allt. Går på en full tub sista biten. När dörrarna slår igen så känner jag direkt att någon är i min ficka och ser händer byter riktning. Pang av med plånboken med alla kort mm.
Står bland alla 20 och försöker prata högt och kolla på dom men de är många som är inblandade. Blir direkt hotat och inser att hur man än gör så är blir det fel.

Ut från tuben och spärra korten. På 10 min spärr på alla kort. 7 min efter spärr görs försök på uttag på alla kort.

Så nu utan kort och lånade kontanter så är man som slagen hjälte på väg med Sverige mössan på sig.

Tur att det finns deg på ATG kontot. Men hade de tagit telefonen också och man hunnit spärra så kan man bli av med astronomiska summor då man äger kreditkort mm.

En jävla tur att i sista sekund la jag ut företagskortet de sista jag gjorde. Det varen räddning.

Nu lite sprit och öl och mot banan. Man är inte slagen tills man är död????

Tyvärr ser utvecklingen lika illa ut i nästan hela västra Europa med mer och mer ghettomiljöer ingen normal människa vill befinna sig i. Hoppas det löser sig skapligt utifrån förutsättningarna och att tävlingen blir en kul upplevelse!

Vem tror du vinner? vad kostar det att gå på travdagen?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 13:46   #7
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4277
Standard

TRIO
Inlämnat: 2023-01-29, 14:45
Vincennes Lopp 7
Söndag 2023-01-29
Start: 16:25
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2 HORSY DREAM
2:a: 1, 4, 6, 8, 9, 11, 14, 16, 18
3:a: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 14, 16, 18

90 x 2,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: CKB RTR NCZ
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 13:48   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Kör Challenge och :

V4
Inlämnat: 2023-01-29, 13:13
Vincennes
Söndag 2023-01-29
Start: 15:40
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 11 Intuition (13, 9)
2: 2, 6, 9, 13, 14 (10, 18)
3: 1, 2, 7, 8, 9, 14 (4, 13)
4: 8 Cash Bank Bigi (5, 14)

1x5x6x1 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: MFF RTV QHV
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 13:49   #9
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Tyvärr ser utvecklingen lika illa ut i nästan hela västra Europa med mer och mer ghettomiljöer ingen normal människa vill befinna sig i. Hoppas det löser sig skapligt utifrån förutsättningarna och att tävlingen blir en kul upplevelse!

Vem tror du vinner? vad kostar det att gå på travdagen?
Jag håller hjärtat på moni viking då jag unnar skötaren Mickan det.

Men om jag lyssnar från backen i Paris så är det mycket surr på 9 Hooker berry. Där surras det mkt om.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 14:41   #10
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Provar
TRIO
Inlämnat: 2023-01-29, 13:32
Vincennes Lopp 7
Söndag 2023-01-29
Start: 16:25
Kostnad: 75,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 9 HOOKER BERRY
2:a: 2, 6, 18
3:a: 2, 6, 10, 13, 16, 18

15 x 5,00 kr = 75,00 kr.
Totalt: 75,00 kr.
Rättningskod: BHK VTZ NKN
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 14:45   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57016
Standard

Ingen koll på travet i Frankrike men ska givetvis kolla PDA.

Spelbolagen har sjöat in pengar på sina förtidsspel. Först Calgary Games som lirades till typ 3 ggr i ett halvår . Sedan när det för några veckor sedan ryktades om start för Don F Zet sjöades det in spel på den och ner från 30 till 7 ggr direkt.

Don F Zet ska i alla fall starta och står just nu i 40 ggr som vinnare på den franska toton där vi också lirar v spel har jag för mig. På atgs endast svenska V4 spel är Don F Zet streckad som att den ska stå i under 10 ggr.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 14:54   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57016
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ingen koll på travet i Frankrike men ska givetvis kolla PDA.

Spelbolagen har sjöat in pengar på sina förtidsspel. Först Calgary Games som lirades till typ 3 ggr i ett halvår . Sedan när det för några veckor sedan ryktades om start för Don F Zet sjöades det in spel på den och ner från 30 till 7 ggr direkt.

Don F Zet ska i alla fall starta och står just nu i 40 ggr som vinnare på den franska toton där vi också lirar v spel har jag för mig. På atgs endast svenska V4 spel är Don F Zet streckad som att den ska stå i under 10 ggr.
Nu står den helt plötsligt i 8 ggr på toton. Ska inte spela oavsett men över 8 mkr omsatt på v spelet så begriper inte riktigt varför oddsen ändras så. Ska nog hålla mig till travet i Sverige .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 15:14   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 674
Sharp$: 12826
Standard

Inte var dag man får 25 ggr pengarna på Vivid Wise As !
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 15:31   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57016
Standard

Don F Zet räckte inte riktigt men var ju spännande.

Nu får Reden åka hem och träna sina hästar igen. Inte en enda av hans hästar har startat i Sverige i januari och kommer nog inte ut i februari heller.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-29, 15:40   #15
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 674
Sharp$: 12826
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Inte var dag man får 25 ggr pengarna på Vivid Wise As !
Nej inte idag heller. Kördes enormt passivt. Abrivard ville inte tävla.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td