Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-03-05, 18:48   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Lördagen 11/3 - Halmstad - V75


Vintern kommer tillbaka nästa vecka i hela landet. Så det kommer nog bli väldigt tveksamt med barfotahästar. Men Halmstad brukar fixa perfekt bana så räknar med att det kommer funka perfekt där. Det som sticker ut sportsligt är att gulddivisionen trots bara 150 tkr i förstapris håller toppklass för att vara tidigt på säsongen.

Mycket skoryck så reservation på att det krävs mer genomgång av dessa, men det får ske under veckan.

V75-1

Stoeliten och spontant känns ju franske Hirondelle Sibey med nästan 7 mkr på kontot stenklar. Startat i Sverige en gång då den var tvåa bakom Calgary Games i ett riktigt stort lopp. Gick då barfota runt om. Nu anmäld barfota fram. Men ska som reservation säga att jag har noll koll på hästen och resultaten vid senaste starterna i Frankrike bedrövliga så här får man verkligen läsa intervjuer med stall Goop i veckan.

I övrigt håller loppet dålig klass för att vara stoeliten.

V75-2

Ser att Fönix Vang har fem raka vinster och vid de senaste tre varit spelad till under 2 ggr pengarna. Följer dock inte vardagstravet på vintern så får nog ta en titt i lopparkivet i veckan. Svårt att veta om det är insatser som räcker när det nu är V75 och helt annat motstånd . Skoryck fram anmält nu

Springspår , Goop och skoryck runt om känns spontant oerhört intressant på Drizzle.

Vanity Flair två raka andraplatser i tuffa lopp. Skoryck fram nu.

Hade det varit 1640 a hade nog Il Forte varit ett spikalternativ från spår 4 och skoryck runt om. Mer osäker på hur 2140 volt från spår 4 passar den.

Brady DE gjort riktigt bra lopp hos Håkan K. Skoryck fram nu men ingen bike i voltstart och inget kanonspår direkt.

Noxx Wrijthout gästar från Holland. Fin rad. Den måste kollas upp. Startade i V75 final på Solvalla under elitloppshelgen i fjor till drygt 20 ggr.

10 och 12 bra hästar men känns spontant bortlottade nu när det är barfotabanor.

V75-3

Vilken gulddivision. Flera topphästar och Per Nordströms världsstjärna Önas Prince årsdebuterar . Årsdebut även på en annan topphäst . Very Kronos och barfota runt om plusplus .
Lugauers megastjärna Ferrari Sisu från spår 1 . Skoryck nu. Bra i Sundsvall men blev ju tyvärr inget lopp där det tävlades då.
Aetos Kronos nu äntligen barfota. Det är normalt ett jätteplus på den så nu får vi nog se om den har mer att hämta på denna nivå.

Sist men inte minst är ju barfota runt om ruggigt intressant på Håkan K Perssons nya superstjärna Four Guys Dream med tanke på att den har färsk bevisad toppform.

Detta är det bästa lopp utan konkurrens hitills i år i Sverige.

V75-4

Lärlings och ungdomslopp över tre volter och rätt låg klass på hästarna med = väldigt stor risk för många omstarter och mer slumpbetonat.

Sedan är det massor av balansändringar anmält också.

För dålig koll för att skrika ut vinnare när detta skrivs.

V75-5

Dålig koll även på klass 2 så här tidigt.

Man kan ju misstänka att barfota runt om på Special Chance och spår 2 kommer innebära en riktigt förbättrad prestation .

Judge D blir väl ändå favorit ? Tre raka och utan att ha koll har jag för mig att Stefan Persson varit rätt imponerad av hästen .

Böhmaren har också tre raka, men vad jag kan se från framspår . Hur passar bakspår? Skoryck noterat .

Mister Jigolo bra men spår 12 ? Hoppas Goop reder ut det i Björnkollen.

V75-6

Spelvänlig bronsdivision som håller bra klass.

Jello W gjorde väl inget toppintryck senast trots vinst och känns mycket tuffare emot nu.

Nurmos skickar EL Jetpack med ett lopp i kroppen till Halmstad och anmält barfota runt om och bike. Det känns som en som kommer bli mycket spelad på det.

Bike nu igen och Björn Goop i vagnen på Vicar . Bra näst senast men inget skoryck anmält där söndag kväll.

Bottnas Idol har varit grym . Upp i klass nu och nu ska flera av de värsta motståndarna tävla utan skor men den är anmäld fortsatt med skor.

V75-7

Här får jag riktig feeling för Eros Zola när den nu kan tävla barfota runt om äntligen. Flemming har sagt flera gånger att det är ett jätteplus . Perfekt spår.

Värst emot om dom där framme tävlar mot Flemming är nog i.D Exeptional. Noterar att den är anmäld barfota runt om ffg i Sverige trots att det inte lyser rött.

Unique Creation var en spik senast, men 1640 och bakspår ? Inget skoryck heller anmält och är väl redan klar för en final snart.

Nä, omgångens bästa spik finns nog här i Eros Zola.


Lycka Till !
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-05, 19:19   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Lördag 11/3 - Halmstad - V75 mm


Tidiga söndags tankar

V75 1)7 EENYMEENYMINYMOEDK.Lite dunkel form men jag tar stöd av klassikern : Flemming åker över Kattegatt i angeläget ärende.
Lite svag Elitsto upplaga. Goopen har ju förståss en meriterad Fransyska till start men svårbedömd i Sverige debuten.

V75 2) 9 Noxx Wrijthout Ok lite byngligt läge men i min värld en bra söndagsspik. Smack.

V75 3) 10 Four Guys Dream tuffar nog runt det här gänget på hemmaplan. MEN snart smäller det till för 9 Aetos Kronos.

V75 4) 9 Italy Mearas Toppfin Muscle Hill märr utan dojjor. Smack.

V75 5) 2 Special Chanse Happakangas och Torvinen är ett bra team. Och märren står bra inne. Light Smack. He,he.
10 Vanadium Face har byngligt läge men Korfitsen och Westergaard håller oxå lite dreamtem klass.

V75 6) 2 Jello W och 8 Ture L.A. Känns som skapligt lås. Två distansgynnade filurer.

V75 7) 3 Cool Kronos Var toppfin i årsdebuten och vässas upp med barfota balans. Känns som en bra spik. Smack. Smack.

Som sagt tidiga söndags drag. Det är lååångt till lördag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-06, 14:50   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Tidiga tanken är S&S för Önas Prince och stor försiktighet med Flemmings hästar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-06, 16:40   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tidiga tanken är S&S för Önas Prince och stor försiktighet med Flemmings hästar.
Rumpnissen Fråga.

Voffo då då ? Voffo säger du på detta viset om Flemmings hästar ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-06, 17:55   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Rumpnissen Fråga.

Voffo då då ? Voffo säger du på detta viset om Flemmings hästar ?
Han känns väldigt ojämn och jag tycker inte att han levererar så ofta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-06, 18:52   #6
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Han känns väldigt ojämn och jag tycker inte att han levererar så ofta.
Som kusk är Flemming definitivt lite ”ojämn” men en mycket duktig travtränare. EEnyemEE har dunkel form men Eros är en av Danmarks bästa hästar och står sig mycket bra i Silver. Hm jag måste nog bevaka båda. Men vi får se vem som har rätt. Ha de gött Shooter för det har jag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-06, 19:06   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Som kusk är Flemming definitivt lite ”ojämn” men en mycket duktig travtränare. EEnyemEE har dunkel form men Eros är en av Danmarks bästa hästar och står sig mycket bra i Silver. Hm jag måste nog bevaka båda. Men vi får se vem som har rätt. Ha de gött Shooter för det har jag.
Tack detsamma!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-07, 20:45   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En första titt - innan jag låter mig påverkas av
streckprocent och ideer

Avd 1:
1 HIRONDELLE SIBEY, ett nytillskott hos Goop. Vet inget om den men den har sprungit in nästan 7 miljoner och har ett bra rekord på medeldistans. Nån som kan bjuda på info om den här hästen? 3 DIGITAL CLASS. Man ska passa Tarzan när våren kommer och hans hästar börjar komma ut - barfota! 5 HEROINE DARLING. Perssons styrningar måste bevakas nu när han rider på en framgångsvåg. Det är de tre jag spontant vill ha med.

Avd 2:
1 FÖNIX VANG tar jag med på att den är 1:a i voltstart. Kommer med 5 raka segrar. I övrigt ser det ut som ett getingbo så jag stannar där så länge.

Avd 3:
Här hittar jag direkt en stark spik; 6 ÖNAS PRINCE. Detta loppet inleder hans väg mot Elitloppet!

Avd 4:
Lärlingslopp, volt, ston, tre volter. Det här kan bli stökigt. 1 ANGEL OF MERCY tar jag med på spår ett. Henriette är rutinerad men det har inte lossnat ännu i år. Kanske nu med hemmabana? 8 TIMELESS är väl bästa hästen? Carl Philip vann ju gulddivisionen på Halmstad tidigare i år så han gillar nog banan. Det kan bli nån mer, om Jens tycker så.

Avd 5:
3 JUDGE D. Ännu en Perssonstyrning med god chans. Potensiell spikidé.

Avd 6:
En av mina "följehästar" 4 OSKAR RUN kommer ut med Adielsson upp och bra spår. Given förstahäst men tar nog några till när jag har läst på mer.

Avd 7:
5 EROS ZOLA förstahäst. Alltid 5:an i auto kort! Sen blir det nog 2 BRAVO SABOTAGE. Stefan Persson/Ola Samuelsson vill man ju inte vara utan från framspår.

Alltid en början - för sex spänn!
Tar nog med några till under veckan men tar inte bort några av dessa.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 16:44   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Fredags surr


Håkan B and his Comets fixar nog en fin sommarbana till morgondagens V75 på Halmstad. Några minusgrader inatt och plusgrader imorgon. Då biter saltet bra och ger ett perfekt och rättvist banunderlag.
Hm i min värld är det flera svårbedömda favoriter att ta ställning till. Typ :

1 HIRONDELLE SIBEY Meriterade Fransyskan gör debut hos Lillgoopen. På grund kapacitet borde hon vinna med 20m och Björn är oförskämt optimistisk.
MEN har bara varit på Lökene i 14 dagar och inte helt klockren i travet (behandlad) Diskad 2ggr på raken av tuffa Vincennes domarna för orent trav.
Dessutom lite kluriga spår 1. Men bakom känns det ganska öppet och dyrt att gadda.

6 ÖNAS PRINCE Årsdebut och ganska tuff Gulddivision. Nordström kör nog på chans och sparar hästen till Elitloppet Hm känns inte som en Elitlopps häst i min värld. Jag gaddar nog med 1-9-10 i första hand. Kanske 5 ?

3 JUDGE D. 66% är helt galet. Segrarna tagna i enkla gäng och upp till bevis är bara förnamnet. Klass 2 är som vanligt garderingsvänligt i min värld.
Stänkarna står på rad typ : 1-2-4-5-7 i första hand.

5 E.L.JETPACK Står stenhårt inne och även här segrar i enkla gäng. Nurmos häst på långresa ? Dessutom tveksam stallform.

Mina fredags tankar kanske är lite onödigt negativa? Imorgon vet vi.
God tur alla Scharps filurer.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-03-10 klockan 18:16.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 16:46   #10
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Avd 1. 1 Hirondelle Sibey är stenklar och bästa spiken i omgången! Borde städa av övriga även med dunkel form.. 43% är tacksamt!

Avd 2. Desto mer öppet i klass 1! Jag kommer att helgardera..2 Extreme A.F är det roliga strecket.

Avd 3. Dags för en till favorit att vinna!? Jag tror att 6 Önas Prince dundrar/blir släppt till ledningen och sen är det klart!
Nu har vi två favoritsegrar så nu kan ni plocka bort resten

Avd 4. Öppet lärlingslopp där tre hästar med 40m tillägg sticker ut något. 5 Dixie Brodda är ett måstestreck samt ledaren? 6 O'Hara.

Avd 5. Köper inte favoriten 3 Judge D. till 66% Jag eltäcker detta!

Problemet med två heltäckta lopp stavas just nu 18000 rader
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 17:20   #11
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Tja det känns lite favvo betonat och de mäktiga Februari utdelningarna är nog svåra att matcha. Känns som en mer normal Mars betonad utdelning typ Max 50 lax. 18000 rader kan vara ett minusspel.
Bra banunderlag och bra klass på start hästarna är ett Mars omen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-03-10 klockan 17:27.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 17:27   #12
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

TP-filurer?


Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Håkan B and his Comets fixar nog en fin sommarbana till morgondagens V75 på Halmstad. Några minusgrader inatt och plusgrader imorgon. Då biter saltet bra och ger ett perfekt och rättvist banunderlag.
Hm i min värld är det flera svårbedömda favoriter att ta ställning till. Typ :

1 HIRONDELLE SIBEY Meriterade Fransyskan gör debut hos Lillgoopen. På grund kapacitet borde hon vinna med 20m och Björn är oförskämt optimistisk.
MEN har bara varit på Lökene i 14 dagar och inte helt klockren i travet (behandlad) Diskad 2ggr på raken av tuffa Vincennes domarna för orent trav.
Dessutom lite kluriga spår 1. Men bakom känns det ganska öppet och dyrt att gadda.

6 ÖNAS PRINCE Årsdebut och ganska tuff Gulddivision. Nordström kör nog på chans och sparar hästen till Elitloppet Hm känns inte som en Elitlopps häst i min värld. Jag gaddar nog med 1-9-10 i första hand. Kanske 5 ?

3 JUDGE D. 66% är helt galet. Segrarna tagna i enkla gäng och upp till bevis är bara förnamnet. Klass 2 är som vanligt garderingsvänligt i min värld.
Stänkarna står på rad typ : 1-2-4-5-7 i första hand.

5 E.L.JETPACK Står stenhårt inne och även här segrar i enkla gäng. Nurmos häst på långresa ? Dessutom tveksam stallform.

Mina fredags tankar kanske är lite onödigt negativa? Imorgon vet vi.
God tur allt TP filurer.
Du befinner dig nu på andra jaktmarker...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 17:47   #13
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 56
Sharp$: 611
Standard

Sticker ut hakan att Indigo är klar.
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 18:08   #14
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Du befinner dig nu på andra jaktmarker...
Förlåt. Skulle bara se om du var på hugget
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 18:58   #15
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja det känns lite favvo betonat och de mäktiga Februari utdelningarna är nog svåra att matcha. Känns som en mer normal Mars betonad utdelning typ Max 50 lax. 18000 rader kan vara ett minusspel.
Bra banunderlag och bra klass på start hästarna är ett Mars omen.
Jag är inne på att utdelningen hamnar över 125k.
Men har ändå inga planer på att lämna in ett system för 9k
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 19:24   #16
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Jag är inne på att utdelningen hamnar över 125k.
Men har ändå inga planer på att lämna in ett system för 9k
Hm min magkänsla är 28 000:- som 7 rätts utdelning.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 19:30   #17
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Fina pengar 28.000 eller är det för lite för din smak.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-10, 19:50   #18
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Fina pengar 28.000 eller är det för lite för din smak.
Generellt sett är väl 28 lax en mycket bra utdelning och helt i min smak. Och när jag någon enstaka gång får en vinst är det helt ok med en mindre vinst typ en tusenlapp om man lyckas pricka rätt med en moderat insatts.
Men det vi gissar på här är utdelningen i förhållande till uppskattad svårighetsgrad på spelomgången.
Psst jag är absolut ingen storspelare nuförtiden men tycker det är kul att analysera och spekulera i förhands tipsen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 06:24   #19
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 012
Sharp$: 826
Standard

En lilling

3
1
5.6.8
4.14
3
5
4.5.11

God tur på er härute ikväll!
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 07:08   #20
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Lite tankar
Veckans bästa spik
Avd 7 -1 Call me Brodda 10% , Madsen låter ju uppåt samma utrustning, samma spår och är hon lika bra som på Kalmar , då får de va bra för att nå henne i spets.

Veckans näst bästa spik
Avd 1 - 5 Heroine Darling 23% här tror jag att form slår klass, ser ju ut som att hon ska krypa ur skinnet vid varje lopp, kommer bli en följetång i stoeliten.

Några drag som jag kryssar för

Avd 2 - 3 Vanity flair 3% , flaggade jag och ute i eftermiddag möter lite enklare hästar denna gång, bra läge och blir inte förvånad om den är med på målfotot
Helt klart felstreckad

Avd 5 -12 Mister Jigolo 5% skottläge , men har slagit Marabou Brodda på V75 och det är ingen dålig märr, sist galopp , men tycker den sett fin ut vid segrarna

Lycka till i dag !!
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 07:12   #21
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 56
Sharp$: 611
Standard

Trav-Kings bästa drag till Halmstad

Bästa spiken 6.Önas Prince 4av4 på Halmstad

Näst bästa spiken 7.Laradja Vrijthout 3av3 på halmstad siktar på elitloppet eller sweden Cup (DET ÄR VAD JAG TROR INTE CONRAD NU)

Bästa draget bakom favoriten 11.Böhmaren.

Skrällen 3.Indigo 6%

Väl mött Trav-King
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 07:52   #22
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Oftast!


Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Förlåt. Skulle bara se om du var på hugget
Oftast på hugget, dock inte på trav just nu...nöjer mig i stort sett med lördagar.
Idag går jag lite på Goop. Kör ju ett par skrällar och dom tar jag med. Men har inte lyssnat till Björnkollen än.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 09:01   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Se upp i backen.


Jag funderar på punktmarkering av hemmatränaren Riordan idag

9 Aetos Kronos 6%. Barfota gynnad och snart smäller det. Lite pace på loppet kan passa Lillgustav som handsken.

14 Sanibel 14%. Har en grym spurt med rätt smygare.

1 Catullo Jet 18%. Spännande debutant hos Riordan. Smack.

Mina stänkare Åtminstone plats kandidater.

15 Princess Kloster 3%. Gynnas av barfotabalans och har alltid en pollet till slut. Härdad i tuffa gäng.

2 Bravo Sabotage 5%. Distansgynnad rackare. Rygg på Call Me brodda och lucka till slut. Smack. Ska jag ta den där om Rödluvan oxå ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 09:13   #24
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 29
Sharp$: 510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jag funderar på punktmarkering av hemmatränaren Riordan idag

9 Aetos Kronos 6%. Barfota gynnad och snart smäller det. Lite pace på loppet kan passa Lillgustav som handsken.

14 Sanibel 14%. Har en grym spurt med rätt smygare.

1 Catullo Jet 18%. Spännande debutant hos Riordan. Smack.

Mina stänkare Åtminstone plats kandidater.

15 Princess Kloster 3%. Gynnas av barfotabalans och har alltid en pollet till slut. Härdad i tuffa gäng.

2 Bravo Sabotage 5%. Distansgynnad rackare. Rygg på Call Me brodda och lucka till slut. Smack. Ska jag ta den där om Rödluvan oxå ?
Vi har ungefär samma tankar idag. Jag har med alla de du nämner ovan på mitt v75-system idag, utom Bravo Sabotage - så den kan du spika!
Jester1890 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 09:38   #25
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Tidig inlämning idag.

1, 3, 5, 9
8, 9, 12
6
2, 6, 11, 13
3
5, 7, 8
2, 4, 5, 7, 11

Rättningskod: MGQ XDZ JNR

Mina tankar.

Avd 1
Mycket snack på 1 och att den kanske bara vinner. Men debut, oviss form och spår 1 känns lurigt.

Tar med Digital Class som nog gynnas av att gå barfota. Heroine Darling har haft en enorm utveckling på slutet. Iceland Falls är kapabel och har tävlat i Frankrike.

Avd 2
Lurigt lopp, men streckar vad jag tycker känns som de tre bästa hästarna i loppet.

Avd 3
Låter bra från stallet och vettig chans att kunna leda runtom för Önas Prince.

Avd 4
Dagens kanske svåraste lopp på förhand och ett roligt spellopp. Har inte råd att ta alla, så det får bli fyra streck på de ekipagen som jag tror mest på.

Jelly Bean Mearas har inte vunnit, men 8 av 9 bland de tre främsta är starka papper. Hemmaplan för en Untersteiner-tränad häst och man rycker skorna. Wilma Karlsson är ingen dålig kusk heller för sammanhanget.

Streckar David Perssons duo i loppet. O’hara har gjort två lopp i dennes regi på bra vis. Vann senast och nu rycker man skorna. Kan nog utnyttja springspåret och sitta i ledningen. Hans andrahäst i loppet Magic Mile vann senast också, även där är det skoryck aviserat.

Tar också med Olga Utca som haft form länge, men har ett tufft utgångsläge idag. Blir det ett par omstarter kan chansen öka.

Avd 5
Känns som en bra chans för Judge D. Hög procent, men kanske bara vinner.

Avd 6
Mycket snack på 1:an, men spåret kan nog bli en fälla. Jag står över den idag.

Nurmos häst är favorit. Står lite hårt inne på pengarna, men kapacitet har den nog så det räcker. Skoryck nu och från ledningen kan den blir svår att plocka ner.

Gillar Bottnas Idol och Ture L.A. kan nog vara bra iordning. Har pausat, men V75 på hemmaplan och man rycker skorna. Untersteiner ska man nog passa idag.

Avd 7
Om Laradja Vrijthout är sådär ruskigt bra så vinner den nog, men sårbar om den inte kommer till ledningen och det skulle kunna kosta en del här.

Garderar och lite bortglömd är Bravo Sabotage. Persson x Samuelsson igen.

Lycka till med spelen idag!

Senast redigerad av Nobleflash den 2023-03-11 klockan 09:41.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 10:07   #26
 
Ulphs avatar
 
Reg.datum: feb 2021
Inlägg: 14
Sharp$: 278
Standard

Själv törs jag inte spika Goopen längre, han har en förmåga att förlora omgångarna där han påstår sig sitta på alla korten - ofta utan att ens försöka vinna.
Ulph är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 10:11   #27
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

goopen torskar i första
V75
Inlämnat: 2023-03-11, 10:58
Halmstad
Lördag 2023-03-11
Start: 16:20
Kostnad: 540,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Heroine Darling (1, 9)
2: 7, 9 (8, 5)
3: 5, 6, 10 (9, 1)
4: 3, 5, 9, 13 (8, 14)
5: 2, 3, 4 (1, 12)
6: 2, 5, 6, 8, 12 (1, 7)
7: 5, 6, 7 (4, 11)

1x2x3x4x3x5x3 = 1080 rader.
1080 x 1 x 0,50 kr = 540,00 kr.
Totalt: 540,00 kr.
Rättningskod: LBZ PDP BRP
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 10:49   #28
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

V75
Inlämnat: 2023-03-11, 11:10
Halmstad
Lördag 2023-03-11
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 7, 9 (5, 2)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (12, 3)
3: 6 Önas Prince (5, 10)
4: 1, 2, 7, 9, 13, 15 (8, 14)
5: 3 Judge D. (1, 12)
6: 1 Catullo Jet (5, 2)
7: 1, 4 (7, 5)

6x8x1x6x1x1x2 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: FDZ THW GQX
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 10:55   #29
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Har dålig feeling idag och resultatet lär bli därefter.

1: 1,9

2: 5, 9, 12

3: 5, 6, 9

4: 8, 9, 12, 15 (här ska det smälla)

5: 3, 12

6: 5, 6

7: 7 (spets och slut?)

Rättn.kod: MJP QDR KRF

LYCKA TILL!

Senast redigerad av valo den 2023-03-11 klockan 16:09.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 11:00   #30
 
Ulphs avatar
 
Reg.datum: feb 2021
Inlägg: 14
Sharp$: 278
Standard

Avd
1: 5 HEROINE DARLING
2: 1, 3, 4, 5, 8, 9
3: 6 ÖNAS PRINCE
4: 1, 5, 8, 9, 13, 15
5: 3, 11
6: 3, 5
7: 5, 7

Ulph är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 11:00   #31
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Veckans bolagssystem grundar sig på två favoritspikar och ett lås. Det ger utrymme för flera streck i övriga lopp. Systemet siktar på en utdelning kring 20 lakan.

1) 1 r9-5 (detta är en Pd'A häst, som bara möter ston. Björn spikar - jag också)

2) 1,5,6,8,9 r12-2 (favoriten 9 har rest långt, är ovan vid svensk voltstart, bakspår och har inte tjänat mycket. Schas! Stefan Persson valde att köra 8 men jag tar med även 5. Björn och tränaren låter uppåt på 6. 1 kan få en drömresa)

3) 1,5,6,9,10 r7-4 (6 årsdebuterar som favorit. 5 är minst lika bra. 10 är vinterns stjärna och streckas vid överpace liksom 9. Starttröge 1 spurtade grymt senast i Bergsåkers storlopp)

4) 1,2,5,8,13,14 r9-11 (stolopp körda av lärlingar med varierande erfarenhet. Många streck)

5) 3 r1-4 (tränaren låter oförskämt uppåt på dagens största favorit 3. Perfekt spår. Spik)

6) 1,5 r2-3 (5 är berättigad favorit efter årsdebuten. Han älskar den långa distansen och är vrålstark. Om inte Riordan lovprisat italienske 1 som ett stjärnämne hade jag spikat 5. Nu blir det lås med 1 och 5)

7) 1,2,3,4,5,6,7,10,11,12 r9-8 (ursvårt lopp och jag hoppas avsluta med en outsider)

Kostar 1500:-. Good Luck!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 11:29   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Lite kompletterande lördagsinfo till inlägget jag gjorde i söndags.

V75-1: Alla betaltjänster spikar Hirondelle Sibey . En Frankrike expert säger att den kommit hit med sikte på elitloppet.
Alla betaltjänster lika överens om att Heroine Darling är väldigt överspelad .

V75-2: Om man fortsätter med betaltjänsterna som jag ägnat några timmar till idag att lusläsa så är Drizzle det mest intressanta strecket här till 11 procent. Klart bäst i spets och spetsfavorit och skorycket kommer ge extra växlar.

V75-3: En som intervjuat Per Nordström säger att han aldrig lämnat så klart som på Önas Prince idag. Sammantaget är dock inte betaltjänsterna alls lika uppåt som tipstidningarna tidigt i veckan.
Spelvärde utser Aetos Kronos till omgångens bästa spik. Motiveringen är ungefär att spelarna verkar ha glömt vilken enorm effekt barfota har på den .
Tänk på att Four Guys Dream är klar för V75 final snart. Då kanske det blir lite försiktigare styrning idag?

V75-4: Vidöppet enligt alla experter. Antalet omstarter och löpningsförlopp som bara går att gissa kommer avgöra. Några intressanta saker noterats : Den knappa favoriten Olga Utca har aldrig på 23 försök vunnit när det som nu gått mer än tre veckor mellan starterna och man kan därför spekulera i att den kommer vara vassare i finalen som den redan är klar för.
Läser man betaltjänsterna är nog O Hara loppets fynd till 4 procent . Både dom och tränaren tror barfota runt om för första gången kommer bli plus plus. Men det plussas även för några till som det rycks skor på.

V75-5: Det stora draget här från travtjänsten och spelvärde som rankar 1 procentaren Marea etta. Man tror första jänkarvagn på Tarzans Nuncio avkomma kommer ge jätteeffekt. Tarzan själv var väl inte så uppåt i sin krönika i expressen igår men det ska man kanske ta med en nya salt?

V75-6: Här låser man loppet på 1 och 5 om man ska tro betaltjänsterna. Dom är dock rätt oense om vilken av dom som vinner. Lill varning på Oskar Run barfota runt om om man vill ha ett roligare streck.

V75-7: Ska man tro på Flemming (vilket man blivit lurad av förr) så ska Eros Zola köras snällt idag och bara ha ett lopp inför finalen.
Spelvärde rankar 1 procentaren ID Exeptional etta och den nämnde jag i söndags. Mest tror betaltjänsterna annars på Corsaronero Font med formkusken Jepson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
thenisses (+10), BreakingBad (+1), bosseguldheden (+10), Drivarn (+10), ms (+20)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 12:07   #33
 
BreakingBads avatar
 
Reg.datum: jul 2021
Inlägg: 522
Sharp$: 1533
Standard

Avd
1: 5 Heroine Darling (1, 9)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 8 (9, 12)
3: 1 Ferrari Sisu (6, 10)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15 (8, 13)
5: 3, 8 (1, 4)
6: 5 E.L.Jetpack (1, 7)
7: 4, 10 (7, 5)

1x6x1x14x2x1x2 = 336 rader.
336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr.
Rättningskod: HBP NHQ DTQ
BreakingBad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 12:48   #34
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

5760 till 500 (8,7%)
1: A:1 B:9
2: A:6 B: 2,3,4,8,11,12 U:9
3: A:6 B: 9,10
4: 15 Princess Kloster
5: A:3 B: Resten
6: 1 Cantullo Jet ,5 E. L. Jetpack
7: A:5 B:1,4,7 U:6
Krav 2A 1U (Robin Bakker utgång)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 13:43   #35
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2023-03-11, 14:41
Halmstad
Lördag 2023-03-11
Start: 14:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 10, 11 (12, 2)
2: 3, 5, 7, 10 (8, 2)
3: 1, 4, 5, 10, 14 (6, 2)
4: 14 Con Crowe (3, 11)

3x4x5x1 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: MKT SHX KPS
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 14:44   #36
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 571
Sharp$: 1365
Standard

V75

5
9,12
5,6,10
2,4,6,7,15
3
1
4,7
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:07   #37
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Så fick det bli, chansspikar avd 4. Får bära eller brista

V75

Avd
1: 1 Hirondelle Sibey (5, 9)
2: 1, 3, 6, 9, 12 (8, 5)
3: 6, 9, 10 (5, 1)
4: 5 Dixie Brodda (13, 8)
5: 3 Judge D. (1, 4)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 (6, 10)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 10, 11 (6, 9)

Rättningskod: FMS RHZ BZW
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:14   #38
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Strul med inloggning för flera?
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:15   #39
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Strul med inloggning för flera?
Ja, nu verkar Tillsammans ha brakat ihop.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:15   #40
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 422
Sharp$: 2450

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Tillsammans strular....
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:16   #41
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

ATG.se överlag verkar trasig, går ej göra något alls...
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:16   #42
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Funkar ATG för er??

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:16   #43
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Strul med inloggning för flera?
Japp
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:19   #44
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Någon som vet om man skjuter på starten??

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:19   #45
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 422
Sharp$: 2450

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Dom måste väl skjuta på starten.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:22   #46
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Dom måste väl skjuta på starten.
Räknar inte med det, varit andra tillfällen då dom startat trots att webben inte fungerat.
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:23   #47
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Min sida kraschade, kan inte lägga spel.
De skulle skjuta upp starten med 5 minuter p.g.a. incident på banan, hoppas de hinner få upp sidan under tiden...
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:25   #48
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Kul detta.. ATG är stendöd och här sitter jag med ett färdigt system..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:25   #49
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Driftstoppet kom olyckligt sent. Svårt att ändra starten när hästarna redan defilerat . Trist för de sena V75 spelarna för atg.se stendött.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:29   #50
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Raden som förmodligen sitter nu då:
1
3,6,12-1,2,5,8,9,11
9-6,10
13,15-2,5,6,11
3-4,8,11
1,2
4
2 A i avd 2-5
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:29   #51
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Kommer fortsatt inte in och appen fungerar inte heller för mig, däremot kan man lyssna på liven, starten verkar dröja med en minut för Goops häst behövde ändra utrustning
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:31   #52
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Är ju skandal om de inte skjuter på starten. Men är väl risk att det skiter totalt i det.

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Kommer fortsatt inte in och appen fungerar inte heller för mig, däremot kan man lyssna på liven, starten verkar dröja med en minut för Goops häst behövde ändra utrustning
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:33   #53
 
Basils avatar
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: hälsingland
Inlägg: 78
Sharp$: 3650
Standard

Bansändningen fungerar. Flemming vann.
Basil är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:34   #54
 
Ulphs avatar
 
Reg.datum: feb 2021
Inlägg: 14
Sharp$: 278
Standard

Björn "Spika Mig" Goop gör det igen. Som vanligt, som vädret.
Ulph är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:34   #55
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Grym insats av Flemmings 3 procentare som han lämnade avslag på. Pengar i bästa hand sa han innan loppet och krossar dom bara sedan i loppet .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:34   #56
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Jaha, där kom sidan upp lagom till hästarna var i mål.
Sparade 100kr när jag inte kunde lägga spel och EENYMEENYMINYMOEDK vann
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:35   #57
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tre hästar borde ha varit bättre än vinnaren. Hur svårt kan det bli?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:36   #58
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Grym insats av Flemmings 3 procentare som han lämnade avslag på. Pengar i bästa hand sa han innan loppet och krossar dom bara sedan i loppet .
De sa dock i liven strax före start att han aldrig har värmt en häst i så snabba farter tidigare.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:36   #59
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Tack ATG era jävla klåpare!! Omsätter hundratals miljoner men har fortfarande inte kompetens att lösa detvtekniska.. Jävla lallare
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:38   #60
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Är ju på riktigt ett skämt att sidan inte kan fungera jämt, hur svårt kan det vara?!?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:40   #61
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Flemming åker över Kattegatt i angeläget ärende. Syntes i 10 värmningen att det var något på gång. Icemannen levererar med patenterad styrning.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:40   #62
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Grym insats av Flemmings 3 procentare som han lämnade avslag på. Pengar i bästa hand sa han innan loppet och krossar dom bara sedan i loppet .
Hans avslag är ALLTID en köpsignal!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:49   #63
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Eftersom jag spikade Heroine Darling, så behöver jag inte bekymra mig så mkt mer. Men trist att atg.se inte fungerar så man kan leverera ett kvitto....
För mig helt obegripligt hur ATG kan fortsätta att vara så it-usla.....?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Skaegget den 2023-03-11 klockan 15:52.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:52   #64
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Har nästa lopp gått? Har ingen TV just nu. Barnbarnen ser på Greta Gris...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:55   #65
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Har nästa lopp gått? Har ingen TV just nu. Barnbarnen ser på Greta Gris...
6 el 12 vann. Kanske Goop.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 15:57   #66
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Sista hästen jag la till innan inlämning - Marabou Brodda. Tack för den!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:00   #67
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 696
Sharp$: 4056
Standard

Bara 74 MSEK i omsättning efter strulet...
SakanAA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:00   #68
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Härlig duell i V75-2. Uhrberg lät uppåt i de tips han skriver för ett antal tidningar, men sällan Goop torskar på målfoto i spets.

Halmstad verkar som alltid ha fått till en bana av högsta klass trots kyla och snö. Tänk om alla banor hade haft så duktiga och engagerade banarbetare . Dom verkar ja jobbat dygnet runt med banan i stort sett hela veckan .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:02   #69
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Har nästa lopp gått? Har ingen TV just nu. Barnbarnen ser på Greta Gris...
Marabou Brodda från bricka 12 blev svaret. Misströsta icke om du inte får se på teven. ATG kör på webben också. Kan du skriva här så kan du sannolikt se travet där.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:04   #70
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Bra!


Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Marabou Brodda från bricka 12 blev svaret. Misströsta icke om du inte får se på teven. ATG kör på webben också. Kan du skriva här så kan du sannolikt se travet där.
Ja Marabou Brodda hade jag, skrev om den tidigare. Alltid något.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:09   #71
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

Är väl en separat diskussion, men kort ändå, känns som att ATG vill utveckla sina tjänster väldigt mycket. Vilket vore okej om det inte kom på bekostnad av tillförlitligheten. När det nu, återigen, strular, så måste det väl ändå vara dags att satsa lite på hygienfaktorerna och strunta i nyutveckling. Vet att dom har en hel del komplicerade och ibland föråldrade system som säkert skulle behöva lite kärlek.

Jag tvivlar inte på att dom gör sitt bästa, men någon som bestämmer kanske snart får dra i bromsen och byta fokus. Rök säkerligen någon miljon eller två idag till deras kassa, borde vara lätt matematik att se till att deras populäraste spelform inte är paj 30 minuter innan start. Jag vill verkligen att dom ska lyckas, men någon förändring måste nog till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:11   #72
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Inte ens en V5a fick man in pga tekniska strulet... Dock är omsättningen låg där så var lika bra
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2023-03-11 klockan 16:12.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:14   #73
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Vilket intryck på världsstjärnan Önas Prince . Där har vi en het kandidat till att vinna elitloppet om 2,5 månad.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:14   #74
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Önas Prince vann planenligt!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:19   #75
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Inte ens en V5a fick man in pga tekniska strulet... Dock är omsättningen låg där så var lika bra
Det blir ett dyrt driftavbrott för atg. Kunde inte komma vid ett sämre tillfälle och alla dessa miljoner dom tappar på detta kostar när omsättningen dessutom generellt tappar.

Men man kan i alla fall se de fantastiska loppen idag och det går utmärkt att spela hos t ex unibet och svenska spel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:21   #76
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vilket intryck på världsstjärnan Önas Prince . Där har vi en het kandidat till att vinna elitloppet om 2,5 månad.
Synd på Aethos Kronos som många hoppats på skulle fungera bättre med optimal balans men den var lika usel som i de senaste starterna tyvärr.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:22   #77
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vilken jädra cirkus atg-studion blivit. Nu är det helt plötsligt Melodifestival. Vad blir det härnäst? Wrestling?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:22   #78
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gnoffa Visa inlägg
Är väl en separat diskussion, men kort ändå, känns som att ATG vill utveckla sina tjänster väldigt mycket. Vilket vore okej om det inte kom på bekostnad av tillförlitligheten. När det nu, återigen, strular, så måste det väl ändå vara dags att satsa lite på hygienfaktorerna och strunta i nyutveckling. Vet att dom har en hel del komplicerade och ibland föråldrade system som säkert skulle behöva lite kärlek.

Jag tvivlar inte på att dom gör sitt bästa, men någon som bestämmer kanske snart får dra i bromsen och byta fokus. Rök säkerligen någon miljon eller två idag till deras kassa, borde vara lätt matematik att se till att deras populäraste spelform inte är paj 30 minuter innan start. Jag vill verkligen att dom ska lyckas, men någon förändring måste nog till.
Fint skrivet.
Kan inte vara kul att vara IT-ansvarig och sidan brakar ihop strax innan V75:an så företaget förlorar en massa pengar.
Hoppas de löser det.
Jag kan fortfarande inte logga in. Lyssnar i liven i appen.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:24   #79
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Har skrälltipsat avd 4. Princess Kloster?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:25   #80
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

haha, nu såg jag Hultman med all glitter...ja,ja, spel som spel..hör att de pratar om odds...om jag inte hörde fel..Har inte kollat på melodifestivalen sen de danska herrar med gitarr vann
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:31   #81
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Kunde logga in nu får se om det håller
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:33   #82
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Nu verkar den avancerade miniräknaren på ATG.se fungera igen.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:36   #83
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Nu har de tid att få ordning på sidan för det lär väl ta ett tag innan lärlingarna har voltat klart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:40   #84
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Italy Mearas såg rätt bra ut i andra värmningen.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:41   #85
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Räknar iskallt med omsättningsrekord på DD nu!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:43   #86
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Om man kollar snabbt nu när atg funkar igen har dom tappat 15-20 mkr i V75 omsättning, ca 2 mkr i V5 omsättning och ca en halv miljon per lopp i v/p mm omsättning om man jämför med omsättningen förra lördagen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:44   #87
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Härligt O´Hara!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:47   #88
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Läste ni mitt inlägg i förmiddags så hoppas jag att ni inte missade Ohara. Steg dock från 4 till 6 procent men vann mycket enkelt . Olga Utca lika chanslös som statistiken sa dessutom .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:56   #89
 
Ulphs avatar
 
Reg.datum: feb 2021
Inlägg: 14
Sharp$: 278
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Läste ni mitt inlägg i förmiddags så hoppas jag att ni inte missade Ohara. Steg dock från 4 till 6 procent men vann mycket enkelt . Olga Utca lika chanslös som statistiken sa dessutom .
Samtidigt så hävdade "alla betaltjänster" enligt ditt inlägg bland annat att Hirondelle Sibey var den ultimata spiken, när den snarare var spiken i kistan. Vilket BG nästan alltid är i sådana här lägen. Jag menar inget illa, men ska man ta in vad alla skriver här så blir det ett sjuhelvetes dyrt system.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+5)
Ulph är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 16:57   #90
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Utan V75 och V5 så får det väl bli en Top 7 då..
Egentligen ska man väl inte sponsra det förbannade företaget ATG med en enda krona!
TOP 7
Inlämnat: 2023-03-11, 17:55
Halmstad Lopp 9
Lördag 2023-03-11
Start: 17:50
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3 Judge D.
2:a: 1, 2, 4, 8
3:a: 1, 2, 4, 8
4:a: 1, 2, 4, 8
5:a: 1, 2, 4, 8
6:a: 12 Mister Jigolo
7:a: 9 Cash Heavy

Din ranking:
3 2 8 4 1 12 9

Reserver:
11 5

24 x 4,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: GHZ NHW KVN
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:05   #91
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Bara bäst Judge D!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:08   #92
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

65% aren lekte med packet. Ensam på målfotot. Snyggt och prydligt.

DD draget. 2 mot 4-5.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:08   #93
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Special Chance grymt förbättrad barfota som man misstänkte men favoriten i en klass för sig.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:13   #94
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Indigo ser fin ut.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:18   #95
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Villkoren inne på det reducerade som jag inte fick lämna in. Är väl nästan bra då att Goop brände med spiken i första.
Kör en DD med de jag hade kvar:
1,2
4
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:18   #96
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Omsätter Top 7 vinsten på två DD lir.
3 mot 4,6,7,10 och:

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-03-11, 18:15
Halmstad
Lördag 2023-03-11
Start: 18:20
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Indigo
2: 5 Eros Zola

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: MMQ RHP KVP
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:26   #97
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Det där var minsann en riktigt läcker kuse
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:28   #98
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Gillar inte att spela favoriter man har noll koll på och som aldrig startat i Sverige men vilket intryck på Catullo Jet. Den kommer man nog få se mer av framöver .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:30   #99
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Jäklar vilken läcker travare. Här har Riordan en efterträdare till Aetos Kronos.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:34   #100
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Gillar inte att spela favoriter man har noll koll på och som aldrig startat i Sverige men vilket intryck på Catullo Jet. Den kommer man nog få se mer av framöver .
Egna favoriter eller vad menar du?
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:35   #101
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Catullo Jet var väl en av veckans stora snackisar men gav ändå fina 4,25 hos ATG. Det oddset lär vi inte få på länge på den hästen!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:36   #102
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 374
Sharp$: 2502
Standard

3 av fyra spik, tycker jag är värd en 6a.
garderade ju judge ...i onödan

V75
Inlämnat: 2023-03-10, 17:46
Halmstad
Lördag 2023-03-11
Start: 16:29
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Hirondelle Sibey (5, 9)
2: 12 Marabou Brodda (9, 8)
3: 6 Önas Prince (5, 10)
4: 4, 6, 11, 13, 15 (8, 14)
5: 1, 3, 4, 5, 8, 11, 12, 7 (7, 9)
6: 1 Catullo Jet (5, 7)
7: 4, 6, 7 (5, 11)

1x1x1x5x8x1x3 = 120 rader.
120 x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: CDZ WHN DVJ
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:47   #103
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Fleming dribblade bort alla
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:48   #104
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Flemming vinner enkelt. Omgångens bästa spik skrev jag redan i söndags. Hoppas ni ryggade.

Nu är det färdigtravat för idag. Nästa lördag V75 i Norge. Noll koll på hästarna där så laddar för V75 finalerna om två veckor. Ska försöka hitta någon annan omgång i veckan atg läsa på nu när det är Norgetrav nästa lördag, men består vintern lika bra att ligga lågt.

Nu laddar vi för melodifestivalen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 17:55   #105
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

6r och bägge U satt. (Judge D och Catullo Jet) Dumt att spika Hirondelle Sibey! Borde satt U där istället, då hade Eenymeenyminymoe varit med på 4 streck..

V75
Inlämnat: 2023-03-11, 16:02
Kluts andelsspel
Halmstad
Lördag 2023-03-11
Start: 16:25
Kostnad: 840,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Hirondelle Sibey (5, 7)
2: 1, 2, 3, 6, 8, 9, 12 (5, 7)
3: 5, 6, 9, 10 (7, 1)
4: 5, 6, 13, 14, 15 (8, 2)
5: 3 Judge D. (1, 4)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 7 (8, 6)
7: 4, 5 (7, 6)

1x7x4x5x1x6x2 = 1680 rader.
1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr.
Totalt: 840,00 kr.
Min kostnad: 840,00 kr x 1/7 = 120,00 kr
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 18:13   #106
 
Ulphs avatar
 
Reg.datum: feb 2021
Inlägg: 14
Sharp$: 278
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Flemming vinner enkelt. Omgångens bästa spik skrev jag redan i söndags. Hoppas ni ryggade.

Nu är det färdigtravat för idag. Nästa lördag V75 i Norge. Noll koll på hästarna där så laddar för V75 finalerna om två veckor. Ska försöka hitta någon annan omgång i veckan atg läsa på nu när det är Norgetrav nästa lördag, men består vintern lika bra att ligga lågt.

Nu laddar vi för melodifestivalen.

Återigen, hade man ryggat allt du skrev så hade man ju varit i rännstenen likförbannat. Men visst, väljer man bara de sju enstaka tipsen, från olika användare, som faktiskt vinner så kan man ju få sju rätt för femtio öre varje vecka?

Jösses.
Ulph är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 18:23   #107
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Nu fattar jag verkligen inte vad du menar GULP eller vad du nu kallar dig
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 20:24   #108
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Nu fattar jag verkligen inte vad du menar GULP eller vad du nu kallar dig
Inga högskolepoäng där..
Men jag kan försöka att förklara för dig. Det han menar är att Olle är lite självgod och plockar ut "godisbitarna" från sina inlägg. Skulle man ta med alla hästarna från alla inlägg så blir det orimliga summor för oss småspelare.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-11, 21:38   #109
 
solkustens avatar
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 368
Sharp$: 2493
Standard

Vem vann?

Mello alltså. Lade en tia på Janne Lucas
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-12, 09:07   #110
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galten Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2023-03-11, 11:10
Halmstad
Lördag 2023-03-11
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 7, 9 (5, 2)
2: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (12, 3)
3: 6 Önas Prince (5, 10)
4: 1, 2, 7, 9, 13, 15 (8, 14)
5: 3 Judge D. (1, 12)
6: 1 Catullo Jet (5, 2)
7: 1, 4 (7, 5)

6x8x1x6x1x1x2 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: FDZ THW GQX
Är det inte rätt imponerande att sätta tre spikar och få fyra rätt
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+4)
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-12, 09:09   #111
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Flemming


Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Som kusk är Flemming definitivt lite ”ojämn” men en mycket duktig travtränare. EEnyemEE har dunkel form men Eros är en av Danmarks bästa hästar och står sig mycket bra i Silver. Hm jag måste nog bevaka båda. Men vi får se vem som har rätt. Ha de gött Shooter för det har jag.
Jadu Shooter Flemming är Flemming och dyker upp som gubben i lådan när man minst anar. Igår lönade det sig att bevaka men jag missade 7 rätts potten trots punktmarkering av Flemming. Uhrberg nosade ut Lillgoopen. Surt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-12, 14:40   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Känns som en gammal sovjetrepublik när man lyssnar på atgs personal. De rapar upp några inövade repliker och påstår att det bara var någon minut till defilering trots att problemen uppkom strax efter att lopp 4 gått i mål.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-12, 15:28   #113
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Känns som en gammal sovjetrepublik när man lyssnar på atgs personal. De rapar upp några inövade repliker och påstår att det bara var någon minut till defilering trots att problemen uppkom strax efter att lopp 4 gått i mål.
Jag har sett kuponger som lämnades in så sent som 16:11.

Spelet där efter 16:00 låg på 1,1MSEK/minut. EDIT: per minut såklart. 18500 kr/s

Omsättningen 16:04 hade nått upp till 64M.

Det tyder på att de allra flesta kunde spela ända fram till ca 16:10-16:11



ATGs inloggning är utspridd på flertal servrar och därför kan problem uppstå för vissa men inte för alla andra.

Ser ut som det la det av för "alla" runt 16:11.

16:13:49 kontaktade ATG riksdomaren på plats i Halmstad.

I stora drag stämmer det återgivna händelseförloppet. Men det betyder inte att en del hade problem tidigare än så. Jag själv lämnade in Tillsammans-filen 16:06 och några minuter senare var det helt kört att lämna in privata filen.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5)

Senast redigerad av Strappa71 den 2023-03-12 klockan 15:40.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-13, 11:28   #114
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag har sett kuponger som lämnades in så sent som 16:11.

Spelet där efter 16:00 låg på 1,1MSEK/minut. EDIT: per minut såklart. 18500 kr/s

Omsättningen 16:04 hade nått upp till 64M.

Det tyder på att de allra flesta kunde spela ända fram till ca 16:10-16:11



ATGs inloggning är utspridd på flertal servrar och därför kan problem uppstå för vissa men inte för alla andra.

Ser ut som det la det av för "alla" runt 16:11.

16:13:49 kontaktade ATG riksdomaren på plats i Halmstad.

I stora drag stämmer det återgivna händelseförloppet. Men det betyder inte att en del hade problem tidigare än så. Jag själv lämnade in Tillsammans-filen 16:06 och några minuter senare var det helt kört att lämna in privata filen.

Borde det inte börja larma redan när det börjar bli problem? För mig så sket sig allt precis efter att lopp 4 slängt fram resultatet t ex.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-13, 12:27   #115
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Borde det inte börja larma redan när det börjar bli problem? För mig så sket sig allt precis efter att lopp 4 slängt fram resultatet t ex.
Toto-resultatet för Lopp 4 kom exakt 16:10:32

Det stämmer rätt så bra med ca 16:10-16:11.


Det är lurigt sånt där. Uppdelat på flertal servrar som delar på lasten.
Och det tar någon/några minuter att skilja ut det från alla möjliga internetproblem som de eller spelarna kan ha.

Tyvärr är Kudden sjukskriven. Brukar få bästa infon av honom.

Jag tycker dock att det i stora drag stämmer med den tidslinje vi har fått beskriven.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-13, 13:20   #116
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Toto-resultatet för Lopp 4 kom exakt 16:10:32

Det stämmer rätt så bra med ca 16:10-16:11.


Det är lurigt sånt där. Uppdelat på flertal servrar som delar på lasten.
Och det tar någon/några minuter att skilja ut det från alla möjliga internetproblem som de eller spelarna kan ha.

Tyvärr är Kudden sjukskriven. Brukar få bästa infon av honom.

Jag tycker dock att det i stora drag stämmer med den tidslinje vi har fått beskriven.
Tack för info
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td