Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-03-11, 11:07   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Vincennes 13 mars


Jag förmodar att SELF EXPLOSIVE fortfarande är vinstrikaste svenska häst 2023
och har på måndag möjligheten att kliva över MILJONEN i bara årets (!) starter och alla i frankrike

Jag har inte kunnat komma in på sharps på några veckor. Finns ingen adress till någon moderator etc. Stämmer inte i listan "hantera lösenord", men idag prövade jag ett jättegammalt lösenord och där datt den. Synd för i sin senaste start , spets och slut, och 280.00 i vinstpengar fick jag saftig info innan start av Anders. Startsnabb kusk, som var helnöjd med värmningen. 5.10 i odds kändes som ett rån

Den här gången ska "selfen" starta med sulky som omväxling, vilken inte är hans likör.- Men det kan vara nyttigt att pröva nu när annars "formen"tycks vara på topp. Jonathan Carré sa en gång att monté är hästens bästa diciplin och visst hade han rätt.

På måndag deltar Selfen i C4 Prix Le Vincennes-Le Petit Quevilly och har startnummer fem. Malmqvist och Westholm har hästar med i loppet.

SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BreakingBad (+1), Gotland (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-13, 18:23   #2
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

https:// m.letrot.com/fr/courses/live

Här är webbsidan där man kan se alla franska travbanors tävlingar. även lopparkiv.

Ikväll 18.15 startade Self Explosive ffg med sulky i Frankrike som omväxling
och skötte sig med äran. Ledning, rygg ledaren och sedan tredje inner. Hamnade längre bak hela tiden men kom loss sent och blev till slut 4:a, med krafter kvar. Andraplatsen hade kunnat besättas vid tidigare.lucka Men att bli 4:a med sulk,y visar att hästen inte bara kan göra sig gällande i monté. Det blev fina 2.800 euro (33000 kr) i prispengar och en frisk häst i mål.
Anders var riktigt nöjd efter loppet

SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td