Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-03-30, 09:30   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ATGplay?


Har dom tagit bort möjligheten att se V86/V75-loppen i efterhand? Är man hänvisad till lopparkivet nu? Sammandrag hittar jag men om man vill se hela loppen.... och följa värdet efter varje lopp?
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 09:54   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

https://www.atg.se/spel/2023-03-29/V...saker-solvalla

Klicka först på Play-symbolen för V86-1.
När du har sett loppet klickar du på Visa resultat.
Fortsätt sedan likadant lopp för lopp.

Ja, ATG har tagit över "driften" av ATG-Play från den externa konsult som skötte om den tidigare och även gjort en del förändringar.

För mig är den mest störande detaljen att man inte längre får banans referent i de vanliga Play-länkarna. Det blir TV4-gängets referat i de fall som de finns. Lopparkivet är enda sättet att få banreferatet numera.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 10:40   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bara man slipper höra Micke Nybrink så går det bra.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 10:47   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
https://www.atg.se/spel/2023-03-29/V...saker-solvalla

Klicka först på Play-symbolen för V86-1.
När du har sett loppet klickar du på Visa resultat.
Fortsätt sedan likadant lopp för lopp.

Ja, ATG har tagit över "driften" av ATG-Play från den externa konsult som skötte om den tidigare och även gjort en del förändringar.

För mig är den mest störande detaljen att man inte längre får banans referent i de vanliga Play-länkarna. Det blir TV4-gängets referat i de fall som de finns. Lopparkivet är enda sättet att få banreferatet numera.
Plus att man riskerar att få resultatet i ansiktet i det vanliga fönstret.
Har hänt några gånger att de slängt fram resultat precis när man ska kolla loppen från tidigare på dagen/ kvällen.
Jag kan inte stänga av sändningen heller av någon anledning, väljer man ingen video så är den svart någon minut bara
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 10:55   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Plus att man riskerar att få resultatet i ansiktet i det vanliga fönstret.
Har hänt några gånger att de slängt fram resultat precis när man ska kolla loppen från tidigare på dagen/ kvällen.
Jag kan inte stänga av sändningen heller av någon anledning, väljer man ingen video så är den svart någon minut bara
ATG känner till problemet.

Mitt förslag till dem var att man ska kunna få välja egen default-video.

Och naturligtvis ska Ingen Video vara ingen video tills man väljer något annat.


De jobbar på det.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 11:14   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
ATG känner till problemet.

Mitt förslag till dem var att man ska kunna få välja egen default-video.

Och naturligtvis ska Ingen Video vara ingen video tills man väljer något annat.


De jobbar på det.
Men om de visste om det varför lägger de inte playfunktionen på en separat sida... Varför envisas de med brandsläckning framför att jobba proaktivt...

Ett annat alternativ är ju att man kan välja att starta loppreprisen i ett separat fönster direkt.

Senast redigerad av sigh den 2023-03-30 klockan 11:15.
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 11:44   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Men om de visste om det varför lägger de inte playfunktionen på en separat sida... Varför envisas de med brandsläckning framför att jobba proaktivt...

Ett annat alternativ är ju att man kan välja att starta loppreprisen i ett separat fönster direkt.
De har gjort en del omdesign på slutet som jag helt enkelt inte kan tolka på annat sätt än att det är på order av ledningen. Och att de besluten är tagna utan att förstå att deras tjänster används på många olika sätt.

Att den inte ligger på en separat sida är nog att man hellre vill ha det koncentrerat.

Själv har jag aldrig förstått mig på varken "smygen" eller viktigheten att kunna se lopp i efterhand utan att veta resultatet.

Om jag har möjlighet att se loppen i direktsändning så är det bra. Och att ens försöka att undvika spoilers i de fall jag inte kan se det direkt orkar jag inte med.

För mycket ansträngning för något som inte mätbart påverkar något av betydelse för mig.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 15:24   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag vill inte heller få resultatet "i ansiktet" om jag vill se loppen vid en egen vald tidpunkt, ofta nästa dag, när det gäller V86. Det är ju som att se en spännande thriller där de berättar vem som är mördaren redan i inledningen. Teknisk utveckling måste väl inte innebära användarovänlighet, vilket ofta är fallet nu för tiden.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 15:42   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12711
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag vill inte heller få resultatet "i ansiktet" om jag vill se loppen vid en egen vald tidpunkt, ofta nästa dag, när det gäller V86. Det är ju som att se en spännande thriller där de berättar vem som är mördaren redan i inledningen. Teknisk utveckling måste väl inte innebära användarovänlighet, vilket ofta är fallet nu för tiden.
Nja att jämföra V86 loppen i efterhand som en spännande thriller känns lite överdrivet i min värld. Ok om du sitter med alla rätt inför sista avdelningen med hög utdelning kan jag köpa känslan. Men att se loppen i efterhand är i min värld i första hand en utvärdering av mitt spel oavsett resultatet.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 16:17   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då har vi lite olika infallsvinklar! För mig är det inte som att jag ska kolla börsnoteringarna för att se om mina investeringar har gett vinst utan mer en spänningsupplevelse. Jag hoppas fler på Sharps har denna stimulerande attityd till spelet på hästar. Det ska gôtt att spela, annars kan det kvetta! För mig är det UNDERHÅLLNING i första hand. Sedan är alla vinster bara en bonus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+50)
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 16:35   #11
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12711
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Då har vi lite olika infallsvinklar! För mig är det inte som att jag ska kolla börsnoteringarna för att se om mina investeringar har gett vinst utan mer en spänningsupplevelse. Jag hoppas fler på Sharps har denna stimulerande attityd till spelet på hästar. Det ska gôtt att spela, annars kan det kvetta! För mig är det UNDERHÅLLNING i första hand. Sedan är alla vinster bara en bonus.
Tja vi pratar nog bredvid varann gällande infallsvinklar.
Mitt spel på hästar grundar sig på i första hand på att jag har ett stort intresse för hästar och sporten sedan barndomen.
Spel i allmänhet och på hästar i synnerhet är en mycket dålig investering men i min värld en trevlig hobby på gamla dar.
Ber om ursäkt om du tolkar mina inlägg som investeringar min vän.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-03-30 klockan 16:37.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-30, 17:03   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 617
Sharp$: 2886


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då är vi på samma linje!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-04-01, 06:51   #13
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5717
Standard

Jag har ett Tillsammanslag som jag tittar på loppen i efterhand om jag missat. V86/V75
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-04-01, 07:03   #14
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Jag har ett Tillsammanslag som jag tittar på loppen i efterhand om jag missat. V86/V75
Jag tittar också på loppen i efterhand om jag har missat.

Men för mig är det för mycket jobb att försäkra mig att undvika att råka se något resultat. (Och vanligtvis blir resultaten desamma oavsett om jag vet om dem eller inte. )
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-04-01, 07:57   #15
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5717
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tittar också på loppen i efterhand om jag har missat.

Men för mig är det för mycket jobb att försäkra mig att undvika att råka se något resultat. (Och vanligtvis blir resultaten desamma oavsett om jag vet om dem eller inte. )
Du ser inget resultat före. Klicka på video så ser du loppet. Se sedan på resultatet i det loppet. Man missar omstarter men det får man läsa om någon annanstans sedan. Funkar kanon bra. Förivra dig inte bara
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td