Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-08-02, 15:30   #1
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 346
Sharp$: 1099
Standard

Ronden


Jag kommer att avsluta min prenumeration på Travronden.
Inför en tävlingsomgång publicerar man egna tips samt intervjuer.
Under gårdagens tips till V64 hade man till avd.3 info kring 3 hästar av 11 startande.
De gjorde dock lätt för sig.
De hade ENBART intervjuat Jim Oscarsson om hans tre fullständigt chanslösa hästar.

Låt mig citera Leif Östling: "Vad fan får jag för pengarna?"
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-02, 16:27   #2
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

..... raderat

Senast redigerad av ExtremtRik den 2023-08-02 klockan 16:29.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-03, 16:44   #3
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
Jag kommer att avsluta min prenumeration på Travronden.
Inför en tävlingsomgång publicerar man egna tips samt intervjuer.
Under gårdagens tips till V64 hade man till avd.3 info kring 3 hästar av 11 startande.
De gjorde dock lätt för sig.
De hade ENBART intervjuat Jim Oscarsson om hans tre fullständigt chanslösa hästar.

Låt mig citera Leif Östling: "Vad fan får jag för pengarna?"
Hade en liknande upplevelse redan för mycket länge sedan. Verkar som det är V86 o V75 som gäller för dem.

Senast redigerad av shasha den 2023-08-03 klockan 16:55.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-03, 21:48   #4
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 346
Sharp$: 1099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Hade en liknande upplevelse redan för mycket länge sedan. Verkar som det är V86 o V75 som gäller för dem.
Du har rätt shasha.
Och jag vill inte betala längre för "matfattig" info till fem av av sju tävlingsdagar och vara med och avlöna mängder av skribenter och värdelösa tipsters (som t.ex. Richard Hjellström).
Jag får utan nån kostnad nöja mig med Nettavisen, Aftonbladet, Rikstoto, Travcash, Rekatochklart, Travrevyn och Travstugan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-04, 16:02   #5
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
Du har rätt shasha.
Och jag vill inte betala längre för "matfattig" info till fem av av sju tävlingsdagar och vara med och avlöna mängder av skribenter och värdelösa tipsters (som t.ex. Richard Hjellström).
Jag får utan nån kostnad nöja mig med Nettavisen, Aftonbladet, Rikstoto, Travcash, Rekatochklart, Travrevyn och Travstugan.
Jag kör Guiden. De har, oftast, intervjuer med alla tränare till alla lopp. Rekommenderas.
Att de sen är lite ojämna i sina tips är strunt samma, det är intervjuerna jag vill åt.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td