Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-09-07, 20:16   #31
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 760
Sharp$: 9149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Italienarens två favoriter har inte varit några sköntravare direkt i kväll. Varken Doge As som med nöd och näppe tog sig runt eller Danger Bi som hoppade på upploppet får många plus .
Precis så! Tyvärr!

Läge att se upp med allt därifrån nu och fram till nästa år!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-07, 20:21   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Precis så! Tyvärr!

Läge att se upp med allt därifrån nu och fram till nästa år!

Han brukar väl ändå lämna Sverige under hösten så snart slipper man gissa hur hans hästar ska prestera för dagen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-07, 20:45   #33
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 760
Sharp$: 9149
Standard

Idag fick man olika beroende på om man köpt en andel för 399kr eller 400kr av en och samma spelläggare. Spännande ändå.

Hur kan detta få vara tillåtet? Hur kan folk inte fatta att de lurar sina köpare???

399kr/andel
Spoiler:


400kr/andel
Spoiler:



Rimligt?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-07, 20:49   #34
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 734
Sharp$: 12931
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Han brukar väl ändå lämna Sverige under hösten så snart slipper man gissa hur hans hästar ska prestera för dagen.
Tja travspelet generellt är väl lite av att gissa oavsett tränare och kuskar. Men visst Gocciadoro startar på oavsett om start hästarna är lite sisådär i stilen.
Men snart åker Gulingen hem till IT och då får vi brottas med kluriga lågklassiga höst och vinter hästar som inte platsat i årgångs och storloppen. Spännande.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-07, 20:49   #35
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 642
Sharp$: 22759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Idag fick man olika beroende på om man köpt en andel för 399kr eller 400kr av en och samma spelläggare. Spännande ändå.

Hur kan detta få vara tillåtet? Hur kan folk inte fatta att de lurar sina köpare???

399kr/andel
Spoiler:


400kr/andel
Spoiler:



Rimligt?

Sjukt!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-07, 20:52   #36
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 734
Sharp$: 12931
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Idag fick man olika beroende på om man köpt en andel för 399kr eller 400kr av en och samma spelläggare. Spännande ändå.

Hur kan detta få vara tillåtet? Hur kan folk inte fatta att de lurar sina köpare???

399kr/andel
Spoiler:


400kr/andel
Spoiler:



Rimligt?

Bra Gotland att du försöker städa upp i det helt vansinniga andelsträsket.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-07, 21:01   #37
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Idag fick man olika beroende på om man köpt en andel för 399kr eller 400kr av en och samma spelläggare. Spännande ändå.

Hur kan detta få vara tillåtet? Hur kan folk inte fatta att de lurar sina köpare???

399kr/andel
Spoiler:


400kr/andel
Spoiler:



Rimligt?

Helt jävla sinnessjukt ju! Och han/hon/hen fortsätter göra sådär
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-08, 09:38   #38
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Helt jävla sinnessjukt ju! Och han/hon/hen fortsätter göra sådär
Blivit lite nyfiken senaste veckan. Läste en artikel igår från slutet av 2022 där Aftonbladet gör reklam för hennes andelsspel.

Hon kunde enligt den artikeln inget om trav och var helt ointresserad fram till för 3 år sedan (4 nu) då hon träffade en man som gillade travspel. Hon bestämde sig då för att sluta som undersköterska och istället bli spelexpert. Efter det en raketkarriär av sällan skådat slag. Den fd undersköterskan säljer nu andelsspel till travet för miljonbelopp varje vecka.

Som jag ser det är hon grym på (tveksam) marknadsföring men du blir garanterat ingen skicklig travspelare på så kort tid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-08, 17:20   #39
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blivit lite nyfiken senaste veckan. Läste en artikel igår från slutet av 2022 där Aftonbladet gör reklam för hennes andelsspel.

Hon kunde enligt den artikeln inget om trav och var helt ointresserad fram till för 3 år sedan (4 nu) då hon träffade en man som gillade travspel. Hon bestämde sig då för att sluta som undersköterska och istället bli spelexpert. Efter det en raketkarriär av sällan skådat slag. Den fd undersköterskan säljer nu andelsspel till travet för miljonbelopp varje vecka.

Som jag ser det är hon grym på (tveksam) marknadsföring men du blir garanterat ingen skicklig travspelare på så kort tid.
Minns den artikeln efter hennes första miljonvinst..
Men att folk sväljer det är ju helt uppåt väggarna! Antar att det är folk som har noll koll som köper hennes andelar och inte ens tittar på alternativa system hon lägger!? Hursomhelst så spikar man inte emot sig själv och framförallt inte i sina olika andelsspel
Lite som att "jag tror bara lite halvhjärtat på mitt system så jag gör några alternativa"
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-08, 18:44   #40
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 760
Sharp$: 9149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Minns den artikeln efter hennes första miljonvinst..
Men att folk sväljer det är ju helt uppåt väggarna! Antar att det är folk som har noll koll som köper hennes andelar och inte ens tittar på alternativa system hon lägger!? Hursomhelst så spikar man inte emot sig själv och framförallt inte i sina olika andelsspel
Lite som att "jag tror bara lite halvhjärtat på mitt system så jag gör några alternativa"
Fick hjälp med att sätta ord på vad jag anser idag på Twitter

Precis detta är vad jag är ute efter:
https://twitter.com/aotearoayeah/sta...750572354?s=20

Läs gärna hela tråden där om ni orkar. Jag har ju lovat att sluta gnälla om det här...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+11)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-08, 19:00   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7943
Standard

Använder Tillsammans eller egna andelar när jag spelar med andra.
Så fråga från en okunnig som aldrig köpt en butiksandel: Vet man hur systemet ser ut innan man köper sin andel?
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-08, 19:20   #42
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Använder Tillsammans eller egna andelar när jag spelar med andra.
Så fråga från en okunnig som aldrig köpt en butiksandel: Vet man hur systemet ser ut innan man köper sin andel?
Oftast, nej! Endast några få spel-läggare som har preliminära system till beskådan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+20)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-08, 23:20   #43
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 175
Sharp$: 9370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Fick hjälp med att sätta ord på vad jag anser idag på Twitter

Precis detta är vad jag är ute efter:
https://twitter.com/aotearoayeah/sta...750572354?s=20

Läs gärna hela tråden där om ni orkar. Jag har ju lovat att sluta gnälla om det här...

WORD på den Gotland!!
Uselt sätt att bedra sina andelsköpare endast för att sko sig själv!
Eller är det någon som tror att hon köper in sig själv i varje andel
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td