Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-09-24, 09:47   #106
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 473
Sharp$: 1319
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kul att lägga en massa energi idag på att lyssna och läsa på och lyckade ha med Rendez Vous på tre streck. Men Atg.se tvärdöd 1610-1640.. Vad är det för mening att flytta fram starten lite grann när problemen inte är åtgärdade?? hur svårt kan det vara.
Precis. Här har man läst på hela veckan. Hade haft 6 rätt om jag fått in systemet. Jag (som säkert många andra) sprack på 7 TANGEN BORK.

Som sagt, vad var det för poäng att flytta fram starten endast 15 minuter då det ändå inte gjorde någon skillnad.

Man får tydligen kalkylera med haveri då det gäller ATG och lämna in senast 15:00 eller något i den stilen.

Som tur var hade jag inte full pott. Annars är det inte kul att sitta med alla rätt på en kupong man inte kunnat lämna in.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2023-09-24 klockan 09:48.
SwedishHorseRacing är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-24, 18:51   #107
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Precis. Här har man läst på hela veckan. Hade haft 6 rätt om jag fått in systemet. Jag (som säkert många andra) sprack på 7 TANGEN BORK.

Som sagt, vad var det för poäng att flytta fram starten endast 15 minuter då det ändå inte gjorde någon skillnad.

Man får tydligen kalkylera med haveri då det gäller ATG och lämna in senast 15:00 eller något i den stilen.

Som tur var hade jag inte full pott. Annars är det inte kul att sitta med alla rätt på en kupong man inte kunnat lämna in.

tror det är övererenskommet med tränare om hur man kan flytta fram, hur mycket man kan flytta fram tävlingarna beror på när det meddelas

inga problem flytta fram tävlingarna flera timmar om det sker i god tid, vid lunch tex

Men nu var hästarna värmda o förbeedda för start på normal tid, då går det liksom inte att kraftigt skjuta fram starten, framflyttning 1-2 timmar skulle påverka prestationerna i de tidiga avdelningarna.

vet inte när det kom igång på alla plan, men jag såg guld, avd 3 på min mobil, då datorn vägra koppla upp sig, inte för spel alltså, utan se loppet live på atg, så det var väl problem uppåt 2 timmar, förskjutning o fram tom avd 3 i vart fall, men det sällan någon vet exakt när ett system är uppe igen, ja ibland kan man ju veta vad felet ligger o hur snabbt det kan fixas , men det är snarast ett undantag
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-25, 07:38   #108
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 473
Sharp$: 1319
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
tror det är övererenskommet med tränare om hur man kan flytta fram, hur mycket man kan flytta fram tävlingarna beror på när det meddelas

inga problem flytta fram tävlingarna flera timmar om det sker i god tid, vid lunch tex

Men nu var hästarna värmda o förbeedda för start på normal tid, då går det liksom inte att kraftigt skjuta fram starten, framflyttning 1-2 timmar skulle påverka prestationerna i de tidiga avdelningarna.

vet inte när det kom igång på alla plan, men jag såg guld, avd 3 på min mobil, då datorn vägra koppla upp sig, inte för spel alltså, utan se loppet live på atg, så det var väl problem uppåt 2 timmar, förskjutning o fram tom avd 3 i vart fall, men det sällan någon vet exakt när ett system är uppe igen, ja ibland kan man ju veta vad felet ligger o hur snabbt det kan fixas , men det är snarast ett undantag
Ja, du har en poäng. Haveriet blir väl desto större av att plötsligt låta hästarna vänta i flera timmar då dom värmt upp osv.
SwedishHorseRacing är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-25, 09:25   #109
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Precis. Här har man läst på hela veckan. Hade haft 6 rätt om jag fått in systemet. Jag (som säkert många andra) sprack på 7 TANGEN BORK.

Som sagt, vad var det för poäng att flytta fram starten endast 15 minuter då det ändå inte gjorde någon skillnad.

Man får tydligen kalkylera med haveri då det gäller ATG och lämna in senast 15:00 eller något i den stilen.

Som tur var hade jag inte full pott. Annars är det inte kul att sitta med alla rätt på en kupong man inte kunnat lämna in.
Strular det, det minsta, åk direkt till ett ombud, den framflyttade starten
på 35 min var den möjlighet som gavs att hinna lägga sina spel och hinna fram
till närmaste ATG ombud.

Det krävs inte mycket för att online liten skall
haka sig, tänk på det nu när jätte jackan stundar.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td