Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-10-09, 17:06   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lördag 14 oktober - V75 Solvalla med jackpot


Oj oj oj!!! När jag öppnade startlistan insåg jag att detta måste vara värsta omgången i V75:s 30-åriga historia. Hade inte öronen vart i vägen hade leendet gått huvet runt. Vilka lopp! Fyra avdelningar med över 1 miljon i första pris. Och den lilla gubben som gillar när det är stora prispengar, kör i samtliga! Jag har inte börjat analysera ännu men vill starta tråden av ren glädje och förväntan. Det blir en rolig vecka! Lyssna på podden LÖRDAG HELA VECKAN. De har en lång intervju med Timo Nurmos.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-09, 18:19   #2
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Oj oj oj!!! När jag öppnade startlistan insåg jag att detta måste vara värsta omgången i V75:s 30-åriga historia. Hade inte öronen vart i vägen hade leendet gått huvet runt. Vilka lopp! Fyra avdelningar med över 1 miljon i första pris. Och den lilla gubben som gillar när det är stora prispengar, kör i samtliga! Jag har inte börjat analysera ännu men vill starta tråden av ren glädje och förväntan. Det blir en rolig vecka! Lyssna på podden LÖRDAG HELA VECKAN. De har en lång intervju med Timo Nurmos.
Du tror på många favoritsegrar?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-09, 18:25   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det vet jag inte men Örjan vinner nog minst ETT lopp.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-10, 08:59   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Högklassig travsport på lördag men ganska enkelt spelmässigt Eller

Kriteriet : Nurmos hästarna. Staket byggare alla tre.

Oaks:Sisu hästarna.

UET Grand Prix: Joviality.

Övriga lopp: Punktmarkera Gocciadoro och hans hästar.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-10-10 klockan 13:52.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-10, 13:16   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Tisdagens Lördags Stänkare


Åtminstone plats kandidater

V75 1) 10 Bengurion Jet Yonkers vässad

V75 2) 2 Izola Silvåkra Vinnarhålet och lucka till slut

V75 3) 9 Staro Mack Crowe Det vankas nog buskörning av framspårs kuskarna. Staro har alltid en pollet till slut.

V75 4) 3 Elegance Kronos Kom igen Björn. Du har läge för smygare.

V75 5) 3 Sayonara. 6 Dear Friend och 7 Clarissa Trehästarslås

V75 6) 1 Pantocrator Dags för Jorma att vinnna Kriteriet med Riordan tränat nu när han är portad på Nurmos Kriteriefinalister.

V75 7) 1 Kagan och 4 Ture L.A. Tvåhästarslås

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-10-10 klockan 20:50.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-10, 14:42   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[QUOTE=Efterhandaren;814626]Åtminstone plats kandidater

V75 6) 1 Pantocrator Dags för Jorma att vinnna Kriteriet med Riordan tränat nu när han är portad hos Nurmos.

Vadå, är Jorma portad? Vad är det som har hänt? Fast jag ser att han kör Ivanka Amok åt Nurmos, så HELT portad kan han ju inte vara.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-10, 15:10   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äntligen framspår för 6 GARDEN LEAVE i avd 2. Det kan bli en Peter-körning där han rusar till spets och sedan ligger raklång och försöker se ut som om han knappt kan hålla i hästen. Den taktiken håller förvånansvärt ofta ända in i mål. Hästen har 50% segrar i årets lopp. Detta blir min första spikidé.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-10, 15:44   #8
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

[QUOTE=bosseguldheden;814630]
Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Åtminstone plats kandidater

V75 6) 1 Pantocrator Dags för Jorma att vinnna Kriteriet med Riordan tränat nu när han är portad hos Nurmos.

Vadå, är Jorma portad? Vad är det som har hänt? Fast jag ser att han kör Ivanka Amok åt Nurmos, så HELT portad kan han ju inte vara.
Förlåt att jag uttryckte mig lite klantigt. Jag tänkte bara på Nurmos hästar i Kriterie finalen. Jorma kör väl fortfarande åt Nurmos när det passar Timo.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-12, 11:14   #9
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Citat:
Äntligen framspår för 6 GARDEN LEAVE i avd 2. Det kan bli en Peter-körning där han rusar till spets och sedan ligger raklång och försöker se ut som om han knappt kan hålla i hästen. Den taktiken håller förvånansvärt ofta ända in i mål. Hästen har 50% segrar i årets lopp. Detta blir min första spikidé.
= Intressant! Med på min bong iaf.
Lycka Till!
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-12, 13:52   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 6 blir en rysare. 2 miljoner till segraren. Då slickar sig den lilla gubben om munnen och rycker skorna på HERAKLES ZET. En 4%-are i dagsläget. Garderar man sen med Nurmos OBESEGRADE trio, måste man väl vara hemma?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-12, 20:25   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 6 blir en rysare. 2 miljoner till segraren. Då slickar sig den lilla gubben om munnen och rycker skorna på HERAKLES ZET. En 4%-are i dagsläget. Garderar man sen med Nurmos OBESEGRADE trio, måste man väl vara hemma?
Det är t.o.m. 4 miljoner till segraren. Dubbla prispengar för premiechansade hästar, vilket alla startande i Kriteriet är.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-13, 08:33   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Det är t.o.m. 4 miljoner till segraren. Dubbla prispengar för premiechansade hästar, vilket alla startande i Kriteriet är.
Då kanske det är läge att SPIKA Örjan.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-13, 08:57   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Allmän Filikrums Dan före Dan.


Nu börjar det dra ihop sig till mångmiljon utdelning för deltagarna i morgondagens penningstinna travtävlingar. Grymma lopp.
Vi spelare får nog nöja oss med småpengar. På pappret en favorit omgång.
I Storloppen känns det svårt att hitta skräll dugliga hästar.

V75 1) 1 Vivid Wise As har nog tre ben i mål. 37 mille på kontot och Still Going Strong.
Hohneck är ett stort frågetecken efter tveksamma insatsen senast efter lång paus.

V75 2) Dagens garderingslopp. 2-6-7-11-13-14 bör väl räcka en bit ?

V75 3) 2 Just A Gigolo och 5 Joviality känns som skapligt lås.

V75 4) 1 Sisu. 2 Sisu och 5 Granger känns som ett skapligt lås. Men här kan det möjligen skrälla. 3 års ston är inte att lita på.

V75 5) 9 Zeudi A.M.G. Distansgynnad rackare. Djuse pojken känner hästen väl. Smack.

V75 6) 1-2-3-4-5-7 Nurmos jämn starka armada är väl svår att rå på men jag provar lite gaddning. Lillunter har en grym välstammad 3 åring. Se upp i backen

V75 7) Högklassig Silverdivision.
2 Don’t Say Gar står perfekt inne på alla sätt. Ok här vankas det nog startrusning XL men Gulingen är inte lika hetsig längre. Kör mer taktiskt. Kanske lite onödigt stor favorit men felfri är det hästen att slå. Psst är ju trots allt Varennare
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-13, 10:51   #14
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Ni som har varit på Solvalla, vad innebär "Publikplats", innebär det att man betalar 200kr och sedan får stå i timtals, där man mest ser huvuden på de framför en när man man som jag är kort i rocken, eller innebär det läktarplatser och ståplatser?

Såhär, i sista sekunden, är alla restaurangplatser slutsålda.

Senast redigerad av shasha den 2023-10-13 klockan 11:07.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-13, 12:03   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Ni som har varit på Solvalla, vad innebär "Publikplats", innebär det att man betalar 200kr och sedan får stå i timtals, där man mest ser huvuden på de framför en när man man som jag är kort i rocken, eller innebär det läktarplatser och ståplatser?

Såhär, i sista sekunden, är alla restaurangplatser slutsålda.
På publikplats har du tillgång till den berömda E-läktaren (utomhus) och Målläktaren (inomhus). För mat o dryck, sportbar på Ströget och snabbmat på Pershing. Sen kan du röra dig fritt på alla öppna ytor.
Översiktsbild:
https://www.solvalla.se/evenemang/be...a-pa-solvalla/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10), elwiz (+10)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td