Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-10-18, 09:14   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Onsdag 18/10 - Jägers / Solvalla - V86 mm


Dagens efter gröt surr
Nu ska Jackpott miljonerna fördelas och omgången ser väl ganska spelvänlig ut med flera jämna lopp. V86 är ju alltid klurigt med 8 lopp men extra pengar kittlar gott i kistan.

V86 1) 1 Nugget Zon Raketstartade sin karriär för 2 år sedan med 5 raka vinster. Lindgren lovade nästan att här har vi en häst för årgångsloppen och ska vara som bäst som 5 åring. Tja nu är vi där och det har väl gått sådär !
Men känns som ett måstestreck ikväll. Kan vankas spets och slut.
9 Charliebrown Effe är alltid värd att bevaka oavsett läge och motstånd.
Stabil Rikstoto häst.

V86 2) 2 Jerry är ingen bluff. Kommer från Tjeckien och tävlat i enkla gäng men Sverige debuten var övertygande.
6 Tom’s Got Drive var lite seg senast men kort distans och lättning i balansen kan ge resultat.

V86 3) 3 åriga ston i låg klass. Brrr.
3 Beaty Evo. 4 Carmita Silvio. 8 Hartvig. 10 Forreign Affairs i första hand.

V86 4) 9 J.H. Million Känns lite distansgynnad men vidöppet lopp är bara förnamnet.

V86 5) 5 Hand D.K. har lopp i kroppen efter paus och rutinerade Uhrberg på hemmabanan är alltid giftig. Tar nog piken så småningom.
13 Fönix Vang är väl bästa hästen i 15 hästars cirkusen. Är ju dessutom både Varennare och Halmstads häst

V86 6) 6 Lindysmusclemania Känns som ett spikförslag trots lite blek insats senast uppe i Norra Sverige. Solvalla är nog mysigare. Psst märklig prop.

V86 7) 6 Carroty var grym senast på Åby och sänkte mitt V75 system . Det luktar spets och slut men kanske blir lite överspelad ikväll ! Barfota runt om känns iskallt i min värld. Har väl hoppat ett antal ggr med denna balans !! Men Robban kanske har kött på benen.
9 Dana Ek ströks pecis nu. Står lite hårt inne men har mycket spring i benen och Gocciadoro kör mer och mer som smyg Örjan nuförtiden. Bakspår kan passa bra.
Då tar vi med 11 Marabou Brodda istället. Med lite tempo på loppet så har hon ett grymt sista varv. Gillar att anfalla bakifrån.

V86 8) 5 Doctor Gio känns tidig om Esposito får till styrningen. Litar dock inte riktigt på den gubben.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-10-18 klockan 11:51.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 12:07   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Drar iväg lite tidiga spikfunderingar INNAN betalisarna landar in och kollektivet drar iväg...

3 Give me five NO får MaD i jollen. Jag tror man trycker sig till spets här i femte och därifrån för övriga svårt att plocka ner den. Värst emot är 9 JH Million i min bok.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 12:24   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2569
Standard

Två ganska stora favoriter i V86 idag och det vore fint att jobba fram andra spikar och gardera dessa hästar.......
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 13:28   #4
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5152
Standard

Viktig strykning i avd 5

ingen på springspår, dvs enkelvolt, o tillägg är vanlig voltstart inte "springband"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 14:55   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

"Alla" spikar Nugget Zon och Give Me Five N.O. Även jag har varit inne på det hela tiden, men första loppet är trots allt en spårtrappa och då är inte förstaspåret så givet. Största favoriter är dock Jerry och Carroty. Av dem tror jag mest på Robbans häst. Slog ju värsta motbudet senast och står betydligt bättre till.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 15:04   #6
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
"Alla" spikar Nugget Zon och Give Me Five N.O. Även jag har varit inne på det hela tiden, men första loppet är trots allt en spårtrappa och då är inte förstaspåret så givet. Största favoriter är dock Jerry och Carroty. Av dem tror jag mest på Robbans häst. Slog ju värsta motbudet senast och står betydligt bättre till.
Psst jag gaddar nog Moroten. Har hoppat ett antal gånger med barfota runt om. Men Robban kanske ändrar i sista stund. Eller så kanske det funkar. Lycka till.
Psst ändrat till barfota fram på Moroten. Samma balans som senast .
Men 63% känns likväl lite för mäktigt.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-10-18 klockan 15:53.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 15:06   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Psst jag gaddar nog Moroten. Har hoppat ett antal gånger med barfota runt om. Men Robban kanske ändrar i sista stund. Eller så kanske det funkar. Lycka till.
Amerikajolle igen! Tack detsamma!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 15:24   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
"Alla" spikar Nugget Zon och Give Me Five N.O. Även jag har varit inne på det hela tiden, men första loppet är trots allt en spårtrappa och då är inte förstaspåret så givet. Största favoriter är dock Jerry och Carroty. Av dem tror jag mest på Robbans häst. Slog ju värsta motbudet senast och står betydligt bättre till.
Inte jag. Jag spikar Arvid S.H. i första och Give me Five N.O. har jag med, men garderar med Steady One och J.H. Million, vilket känns som en "helgadd" i avd 4. Arvid är en mer vågad chansning men jag tror att den kan vara på G igen.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 15:52   #9
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Psst jag gaddar nog Moroten. Har hoppat ett antal gånger med barfota runt om. Men Robban kanske ändrar i sista stund. Eller så kanske det funkar. Lycka till.
Ändrat idag till skor fram
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 15:57   #10
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Inte jag. Jag spikar Arvid S.H. i första och Give me Five N.O. har jag med, men garderar med Steady One och J.H. Million, vilket känns som en "helgadd" i avd 4. Arvid är en mer vågad chansning men jag tror att den kan vara på G igen.
Whoops. Ska Arvid ta första års vinsten efter 12 försök
Tja i så fall tar du ett stabilt grepp på kuponghögen.
Lycka till.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 16:22   #11
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Under Radarn

3 Beauty Evo 9% Gått bra i skymundan och kan duga i lurigt 3 årslopp.

2 Maverick Dream 4% Gamle Visby slitaren tar en tur till National arenan och fick ett bra spår. Verkar ha formen på topp.

9 Hipster Am 12% Har pausat och kanske behöver loppet men är en rutinerad Rikstoto filur. Kan få en fin smygare med lucka till slut.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 18:00   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Whoops. Ska Arvid ta första års vinsten efter 12 försök
Tja i så fall tar du ett stabilt grepp på kuponghögen.
Lycka till.
Jo, det låter lite farligt. Jag får nog dubbla med RANDEMAR R.D.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 18:11   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jo, det låter lite farligt. Jag får nog dubbla med RANDEMAR R.D.
Hm gå på dina egna tankar, ber om ursäkt. Jag brukar inte ha input på spel förslag. Egna tankar är oftast bäst.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 18:17   #14
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2569
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
"Alla" spikar Nugget Zon och Give Me Five N.O. Även jag har varit inne på det hela tiden, men första loppet är trots allt en spårtrappa och då är inte förstaspåret så givet. Största favoriter är dock Jerry och Carroty. Av dem tror jag mest på Robbans häst. Slog ju värsta motbudet senast och står betydligt bättre till.
Shooter vad spikar du idag?
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-18, 18:43   #15
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Hm gå på dina egna tankar, ber om ursäkt. Jag brukar inte ha input på spel förslag. Egna tankar är oftast bäst.
Jag går på min egna tanke, men lägger till 5:an eftersom det är kort auto. En princip som jag helst vill undvika att undvika. Men tack för omtanken och lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td