Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-10-20, 11:19   #1
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5152
Standard

ATG live


Har problem med ATG

Kan inte få bort livebilden från skärmen, alltså jag kollar men ganska lite intresse på V65 Åmål ,

men fokus på V75

problemet är att skifta jag till travfakta har jag fortfarande liven på skärmen, som gör att jag inte kan läsa hela travfakta

OK man kan ha liten bild så det täcker bara lite nere i ena hörnet, men då ser man ju ingenting av provstart / lopp.

Kör jag trav på helskärm, kan jag inte alls växla till något annat alls, ja skall jag spela så måste jag minska ATG Live så att jag får fram dagens tävlingar o spela


Sedan är knappen för att få helskärm bort, måste "dra ut" kanterna för att få större bild, o samma när jag skall minska bilden, dra in bilden manuellt
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-21, 00:05   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Har problem med ATG

Kan inte få bort livebilden från skärmen, alltså jag kollar men ganska lite intresse på V65 Åmål ,

men fokus på V75

problemet är att skifta jag till travfakta har jag fortfarande liven på skärmen, som gör att jag inte kan läsa hela travfakta

OK man kan ha liten bild så det täcker bara lite nere i ena hörnet, men då ser man ju ingenting av provstart / lopp.

Kör jag trav på helskärm, kan jag inte alls växla till något annat alls, ja skall jag spela så måste jag minska ATG Live så att jag får fram dagens tävlingar o spela


Sedan är knappen för att få helskärm bort, måste "dra ut" kanterna för att få större bild, o samma när jag skall minska bilden, dra in bilden manuellt
Ska skälla på dem lite åt dig.

Mac eller PC?

Vilken webläsare?
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-21, 06:54   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5152
Standard

tack

PC o Crhome

men hämtade upp min gamla laptop, lika där, den har jag inte använt på X år, men den funkar perfekt men batteriet har glappkontakt, opraktiskt.

Men kör jag ATG-live , eller ATG Play, så är dessa klistrade på fönstret,växlar jag t excel eller travfakta skall jag ju ha dessa på hela skärmen, och ATG i bakgrunden, inte behöva dra ner ATG bilden till "spelkortstorlek" så jag kan läsa travfakta, sedan dra upp ATG livestorleken om jag vill se kommande lopp


jag har 27 tums , men det gör ju inte att jag vill ha ATG live klistrat på en stor del av skärmen, när jag läser travfakta


PS rensat Cache, och givetvis fått välja o ställa hur kolumnerna skall vara,
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-21, 08:27   #4
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5152
Standard

ngt händer när jag förstorar bilden

lopparkivet
Går bra växla till annat program, men klickar jag på störrebild så blir den bilden "klistrad" på skärmen

Samma med ATG Live,
Tittar jag på den "vykortstora bilden" fungerar det byta t Excel, men större bildyta blir ATG live kvar hur jag än gör
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-21, 10:42   #5
 
Basils avatar
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: hälsingland
Inlägg: 78
Sharp$: 3650
Standard

Installera Firefox och använd den till ATG. Hade problem med Edge, men bytte till Firefox.
Nu fungerar ATG bättre.
Basil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-21, 12:16   #6
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5152
Standard

Ja får köra annan webläsare. För det är helt j...la värdelöst som det är nu, man måste ju ha stor bild för att kolla provstart / lopp o så sedan justera storlek om ma vill kolla odds el spala , ja ALLT kräver justera bildstorleken

Men kan ju inte bara vara jag som får problem med Chrome och ATG , speciellt inte som jag fått det på 2 olika datorer,
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-21, 15:31   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Ja får köra annan webläsare. För det är helt j...la värdelöst som det är nu, man måste ju ha stor bild för att kolla provstart / lopp o så sedan justera storlek om ma vill kolla odds el spala , ja ALLT kräver justera bildstorleken

Men kan ju inte bara vara jag som får problem med Chrome och ATG , speciellt inte som jag fått det på 2 olika datorer,
De håller på med ett s.k. 50-50-test ( eller A/B-test ) där de har rullat ut nyheter till hälften av användarna.

Jag jobbar natthelg tyvärr. Så det blir inte förrän mån-tis som jag surrar med dem. Men skriv gärna till @peklof eller @ercadev på Twitter och förklara att det inte blir bra. Man måste ju kunna växla mellan maximerat och inte maximerat på ett smidigt sätt. Annars får man ju spader.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
incitatus (+11)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td