Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-11-14, 20:23   #61
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trav-King Visa inlägg
Sämsta jag har sett borde få sparken.
En positiv sak är ju att man sparat pengar genom att inte kunna spela iaf
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-21, 12:42   #62
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Just börjat kolla på nya varianten. Öppnat i chrome på pc och typ bara hälften syns i sidled. Hittar ingen scroll heller.
Är det nån inställning, svårt tänka mig att det ska vara så här, eller?

Tacksam för hjälp!
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-21, 20:03   #63
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 128
Standard

De har t om slutat svara på frågor och hjälpa till..

Edit: Har fått svar tillslut och enligt supporten så ska man kunna få bort att liven ligger längst fram och blockerar andra program. Begärde mer info men de ogillar verkligen att ge detaljer.

Senast redigerad av sigh den 2023-11-23 klockan 15:07.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-30, 20:11   #64
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 128
Standard

Inte helt överraskande så ljög de om att man kunde återgå till en fungerande livespelare..
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-04, 07:45   #65
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 243
Sharp$: 2093
Standard

Har inget emot nya layouten, förutom en sak, varför kan man inte ha kvar knappen "anpassa" där man fritt väljer kolumner utan att behöva logga in, i stället för att som nu tvingas välja mellan 3 förbestämda alternativ baserad på vad ANDRA brukar vilja ha för kolumner?

Jag bryr mig inte om vad andra brukar ha för parametrar utan jag bryr mig om vad JAG brukar välja för parametrar, vilket är olika från gång till gång.
T.ex har ingen av de 3 alternativen hästens LIVS, totala starter, utan bara starter i år. Jag bryr mig enbart om totala starter.

Nu måste jag gå till gamla layout för att kunna välja de parametrar jag vill ha och gå tillbaka till nya layouten för att på ett enkel sätt läsa kommentarerna till varje häst utan att behöva expandera alla rader.

Bra att man kan ha en egen lista, men jag använder olika parametrar från gång till gång och har mest nytta av att på ett enkel sätt välja de kolumner jag vill ha just nu.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-06, 17:08   #66
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 899
Sharp$: 5228
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Har inget emot nya layouten, förutom en sak, varför kan man inte ha kvar knappen "anpassa" där man fritt väljer kolumner utan att behöva logga in, i stället för att som nu tvingas välja mellan 3 förbestämda alternativ baserad på vad ANDRA brukar vilja ha för kolumner?

Jag bryr mig inte om vad andra brukar ha för parametrar utan jag bryr mig om vad JAG brukar välja för parametrar, vilket är olika från gång till gång.
T.ex har ingen av de 3 alternativen hästens LIVS, totala starter, utan bara starter i år. Jag bryr mig enbart om totala starter.

Nu måste jag gå till gamla layout för att kunna välja de parametrar jag vill ha och gå tillbaka till nya layouten för att på ett enkel sätt läsa kommentarerna till varje häst utan att behöva expandera alla rader.

Bra att man kan ha en egen lista, men jag använder olika parametrar från gång till gång och har mest nytta av att på ett enkel sätt välja de kolumner jag vill ha just nu.

Vet inte med säkerhet hur det funkar nu / kommer att funka

Men detta har funkat för mig hittils, men nu byter de ju så att man automatiskt får samma layout både på laptoppen o jobbfdatorn o skrivbordspcn


startar Mozilla webläsar med minimalt med kulumner / häst kusk o odds inget mer

i Chrome har jag "fett" med info kolumner men Mozilla

V86-1
6 dec 2023 Start 20:30 Sundfrakts Lopp - Spårtrappa
Bergsåker
2640m autostart Trav
Banförhållande: lätt bana
Västerbo Adventure
Robert Skoglund 17,79
Cherokee Face
Daniel Wäjersten 4,19
Warhol
Per Linderoth 14,23
Västerbo Pentax
Rauno Pöllänen 28,47
Dalens Elvis
William Ekberg 15,06
Swosh
Henrik Svensson 10,76
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-06, 18:37   #67
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 77
Sharp$: 2462
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addictedtoraw Visa inlägg
Just börjat kolla på nya varianten. Öppnat i chrome på pc och typ bara hälften syns i sidled. Hittar ingen scroll heller.
Är det nån inställning, svårt tänka mig att det ska vara så här, eller?

Tacksam för hjälp!
Det finns en list längst ner, men så smal, svår att se. Måste använda piltangenterna på pc med liten skärm, utvecklarna kanske sitter med en meter breda svängda skärmar. Har påtalat det till ATG.
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 20:40   #68
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pojmonen Visa inlägg
Det finns en list längst ner, men så smal, svår att se. Måste använda piltangenterna på pc med liten skärm, utvecklarna kanske sitter med en meter breda svängda skärmar. Har påtalat det till ATG.
Hittade den till slut efter idogt letande....

Är verkligen tanken att det ska vara så här?! Helt obegripligt.
Det är ju inte ens en "fast" scrollist utan varje gång man vill se info till höger får man först scrolla ner för att hitta listen.

Hur fan har dom tänkt? Är det nån praoelev som fått leka en helg?
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-10, 16:06   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addictedtoraw Visa inlägg
Hittade den till slut efter idogt letande....

Är verkligen tanken att det ska vara så här?! Helt obegripligt.
Det är ju inte ens en "fast" scrollist utan varje gång man vill se info till höger får man först scrolla ner för att hitta listen.

Hur fan har dom tänkt? Är det nån praoelev som fått leka en helg?
Det är folk som hatar atgs kunder som måste ligga bakom. Ser inte meningen till varför de förstört så mycket och gjort sidan oanvändbar annars.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-03, 09:32   #70
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 899
Sharp$: 5228
Standard

Så har tydligen ATG bytt leverantör av tips fr 1 / 1

Men tipsen finns bara på nya startlistorna. effektivt få oss byta vanor redan nu

Jag hittar bara tips till 8 V86 lopp, men i butikerna finns i vart fall tips till alla 10 solvallaloppen idag


Tycker det är konstigt att man inte kan skicka mail till kunderna o informera, mailen man får är att det är spelläge till den stora jackpotten på Axevalla, hej ATG de flesta vet det, det har liksom puschats flera hundra gånger senaste veckorna men inte många kunder vet att tipsen endast visas på nya startsidan


Inte varit på nya sidan på några veckor, men min setup är borta, det är häst kusk o vinnarods v86 %

Min V86 layout med starter i år förra året poäng skoinfo sulky streck% odds är borta bara en std vy

för övrigt funkar forfarande inte min fullskärm, drar jag upp den till fullskärm kan jag int e växla till annan bild, tex excel expressen eller atg spelsida, då måste först stänga fullskärm o återgå till vykortstorlek på bilden då kan jag komma åt startlitsta o lägga spel
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-03, 18:27   #71
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 128
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg

för övrigt funkar forfarande inte min fullskärm, drar jag upp den till fullskärm kan jag int e växla till annan bild, tex excel expressen eller atg spelsida, då måste först stänga fullskärm o återgå till vykortstorlek på bilden då kan jag komma åt startlitsta o lägga spel
Det är en feature och medvetet gjort att liven alltid ligger först. Ser ingen fördel alls med det men enligt supporten så är det en överlägsen spelupplevelse och vi som klagar är bara dumma i huvudet.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-12, 13:22   #72
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 496
Sharp$: 17551
Standard

Sedan man börjar kunna reducera privata andelar så försvinner inte dessa system under "Mina Spel" --> "Påbörjade Kuponger"---> "Privata andelar"

De privata andelar som lämnas in som en kupong försvinner i samma sekund de lämnas in, men just nu har jag kvar en lapp där från V75 i lördags och V64 för en vecka sedan i andelar jag köpt av andra...

Nån som vet hur man får bort dessa?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-12, 16:00   #73
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 829
Sharp$: 8936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Sedan man börjar kunna reducera privata andelar så försvinner inte dessa system under "Mina Spel" --> "Påbörjade Kuponger"---> "Privata andelar"

De privata andelar som lämnas in som en kupong försvinner i samma sekund de lämnas in, men just nu har jag kvar en lapp där från V75 i lördags och V64 för en vecka sedan i andelar jag köpt av andra...

Nån som vet hur man får bort dessa?
Låter som något knas. Har du felanmält till kundservice?
Alternativet är att beskriva problemet och använda taggen för utvecklarna på Twitter.

#ATGDEV

Den läser de regelbundet. Men även där vill de att man felanmäler till kundservice för att få problemen loggade!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-12, 16:25   #74
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 077
Sharp$: 5300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Sedan man börjar kunna reducera privata andelar så försvinner inte dessa system under "Mina Spel" --> "Påbörjade Kuponger"---> "Privata andelar"

De privata andelar som lämnas in som en kupong försvinner i samma sekund de lämnas in, men just nu har jag kvar en lapp där från V75 i lördags och V64 för en vecka sedan i andelar jag köpt av andra...

Nån som vet hur man får bort dessa?
Samma för mig, har ett gäng gamla redan avgjorda system där
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-12, 22:03   #75
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 266
Sharp$: 9901
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Sedan man börjar kunna reducera privata andelar så försvinner inte dessa system under "Mina Spel" --> "Påbörjade Kuponger"---> "Privata andelar"

De privata andelar som lämnas in som en kupong försvinner i samma sekund de lämnas in, men just nu har jag kvar en lapp där från V75 i lördags och V64 för en vecka sedan i andelar jag köpt av andra...

Nån som vet hur man får bort dessa?
Jag brottas med samma problem men dom försvinner så småningom.
Men det är jävligt irriterande..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td