Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-11-01, 19:33   #31
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 364
Sharp$: 2575
Standard

Det där var ganska otäckt
tigern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:34   #32
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 750
Sharp$: 9155
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
Det där var ganska otäckt
Verkligen! Men ruskigt rutinerat agerat av MeD och grymt infångat av alla som rusade till och räddade något som kunde blivit än värre.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:34   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Skönt att det gick bra.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:34   #34
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

Skönt att det gick bra med både Mats och häst.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:39   #35
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Så obehaglig! Var något liknande häromdagen när nån ljushuvud drog ur tussarna som sist i fältet bakom rumpan på en annan häst och hästen fick panik. Men där hade hästen någon rem bakom så att den inte kunde komma åt kusken med sparkar. Känns enorm ansvarslös att inte ha detta på denna häst, som ju gjort likdanat tidigare mot Skoglund.
Borde inte få vara på banan utan skydd för kusken kan jag tycka. Vill inte gärna sitta framför datorn och se en kusk få en spark i huvudet. Då vet det sjutton om man vill spela något mer på hästarna om det skulle inträffa.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:40   #36
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 364
Sharp$: 2575
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Verkligen! Men ruskigt rutinerat agerat av MeD och grymt infångat av alla som rusade till och räddade något som kunde blivit än värre.

Ja, verkligen skönt att båda två klarade sig riktigt bra. Är inte kul att se sånt på liven
tigern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:42   #37
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 750
Sharp$: 9155
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Så obehaglig! Var något liknande häromdagen när nån ljushuvud drog ur tussarna som sist i fältet bakom rumpan på en annan häst och hästen fick panik. Men där hade hästen någon rem bakom så att den inte kunde komma åt kusken med sparkar. Känns enorm ansvarslös att inte ha detta på denna häst, som ju gjort likdanat tidigare mot Skoglund.
Borde inte få vara på banan utan skydd för kusken kan jag tycka. Vill inte gärna sitta framför datorn och se en kusk få en spark i huvudet. Då vet det sjutton om man vill spela något mer på hästarna om det skulle inträffa.
MeD lät LINDRIGT nöjd med att man inte hade slaggjord på idag... eller, han sa inte så mycket. Men man förstod vad han tyckte!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:42   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Bra med Bellfaks. Tog tre streck och efter strykningen av favoriten så gick Bellfaks även in som reserv, så det kan bli två åttor om resten skulle gå in.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:47   #39
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
MeD lät LINDRIGT nöjd med att man inte hade slaggjord på idag... eller, han sa inte så mycket. Men man förstod vad han tyckte!

Ja, så tolkade jag det också, förstår han inte vill klaga på chefen i TV.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:51   #40
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bra med Bellfaks. Tog tre streck och efter strykningen av favoriten så gick Bellfaks även in som reserv, så det kan bli två åttor om resten skulle gå in.
Kan man verkligen få in en häst man redan har streckad som reserv utan att ha alla hästar i det loppet? Har dålig koll men trodde inte det var möjligt.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:54   #41
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Kan man verkligen få in en häst man redan har streckad som reserv utan att ha alla hästar i det loppet? Har dålig koll men trodde inte det var möjligt.
Det beror på att jag reducerat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:55   #42
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det beror på att jag reducerat.
Ah, då är jag med. Hoppas att du får två åttor nu då
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+20)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:58   #43
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 701
Sharp$: 12857
Standard

Lite för många olyckor och tillbud inom travsporten senaste veckorna. Rena turen att inga hästar eller kuskar blivit allvarligt skadade. B.W. Rune borde få startförbud efter flera liknande händelser på kort tid. Kuskarna bestraffas hårt vid tillbud men bråkiga hästar borde straffas med livstids avstängning vid upprepade tillbud orsakade av hästen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 19:59   #44
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5301
Standard

Herregud jag lär mig aldrig att ta med alla Wäjerstens hästar, åker alltid på den jag inte tar med, ytterst sällan den mest spelade Wäjerstenshästen i ett lopp vinner.... Såklart tog jag Diego, men på Bergsåker så är det Wäjersten som gäller
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2023-11-01 klockan 20:00.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-01, 20:00   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Synd att sjuan inte orkade, men gjorde ett fint lopp.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td