Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-11-02, 14:38   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Torsdag 2/11 - Åby - V64 mm


Åby snabbis efter en tråkig dag i sjukhusmiljö.

V64 1) 4 Global Dictator. 5 Credityuan. 12 Dajanov känns som måste streck. Övriga jagar nog matlappar.

V64 2) Lågklassiga deltagare både framför sulkyn och bakom hästen.
1 Global Daretown Har bra läge. Godkänd senast efter paus.
4 Imperial Wine är med rätta hårt betrodd men kusken känns lite grön.
7 DR Evil Får en stänkarvarning.

V64 3) 1 Denco’s Rioja ännu en Denco stänkare.
4 Charming Lane Smygform och framspår. Se upp.
5 Be My Baby Dickens guldklimp kan ta andra raka. Toppfin senast.
6 Florence Svårbedömd efter paus men har ju en elithäst som brorsa.

V64 4) 8 Our Pearl Smack.

V64 5) 4 Nena Barosso Lite tråkig storfavorit men vad möter hon ? Halvljummet nästan iskallt motstånd. Skämmigt dålig klass på loppet.

V64 6) 4 Kaxig In Spår 4 i volt är väl sämsta tänkbara och dessutom spralliga Ready Cash 4 års gener. Men lika förbannat tror jag på vinst. Distansgynnad Måste ju nämna något positivt oxå Vinner lätt om felfri.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-11-02 klockan 15:34.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 15:10   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2568
Standard

TVÅ dunder favorit men lyckas man jobba bort den ena blir det nog bra betalt
tigern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 15:40   #3
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
TVÅ dunder favorit men lyckas man jobba bort den ena blir det nog bra betalt
Avd 2. 4 Imperial Wine 61% ska nog ses med klart största vinstchansen. Mycket talar för spets och slut. Men en vinstprocent på 9 känns lite si och så även fast han bara gjort 3 starter i sin nya regi. Ingen jättefavorit att hålla i handen!
Jag ser 7 Dr Evil som värst emot. Bör laddas och hitta ner på 2a/3e inner och Åby är Åby. 10 Stensjös Farit har styrkan. Min rank är 4,7,10,1 och jag tror att det räcker långt så!

Avd 5. 4 Nena Barosso 74% är också en tveksam jättefavorit! Jag är inte säker på att hon får sitta i fred i ledningen. 3 Denco's Ozzy O. är nog värst emot. Bra chans från dödens om han inte blir släppt till ledningen t.o.m
8 Prince William går ner i klass och möter lämpligare motstånd den här gången. Min rank är 3,4,6,8
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+5), shasha (+5)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 15:50   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
TVÅ dunder favorit men lyckas man jobba bort den ena blir det nog bra betalt
Jag försöker nog förmodligen hellre att jobba in båda. Välja V6 och ha lämplig flerbong.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+5), shasha (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 16:28   #5
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

I avdelning 1 så startar 8 Olga Lock med pappa unter i vagnen. Jag minns förra året när den vann totalt överlägset på Axevalla till 85ggr pengarna som jag av någon anledning jag inte minns hade vinnarspel på.

Har väntat på en liknande prestation sedan dess men det har inte riktigt kommit. Visserligen vann hon som favorit i Augusti men var inget som övertygade nämnvärt. Men till så högt odds som man får idag (40ggr) så blir det en slant på V/P.

Och för den som garderar så kan det vara en kul kantboll som faktiskt har potential att skrälla för egen maskin.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 16:45   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 2. 4 Imperial Wine 61% ska nog ses med klart största vinstchansen. Mycket talar för spets och slut. Men en vinstprocent på 9 känns lite si och så även fast han bara gjort 3 starter i sin nya regi. Ingen jättefavorit att hålla i handen!
Jag ser 7 Dr Evil som värst emot. Bör laddas och hitta ner på 2a/3e inner och Åby är Åby. 10 Stensjös Farit har styrkan. Min rank är 4,7,10,1 och jag tror att det räcker långt så!

Avd 5. 4 Nena Barosso 74% är också en tveksam jättefavorit! Jag är inte säker på att hon får sitta i fred i ledningen. 3 Denco's Ozzy O. är nog värst emot. Bra chans från dödens om han inte blir släppt till ledningen t.o.m
8 Prince William går ner i klass och möter lämpligare motstånd den här gången. Min rank är 3,4,6,8
Ja precis som du säger att avd 2 är ganska klar men lite osäker på Björns favorit, får väl vänta och se vad vännerna här kommer fram till :-)
tigern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 16:47   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag försöker nog förmodligen hellre att jobba in båda. Välja V6 och ha lämplig flerbong.
Tror inte det är läge för fler bong då jag har känsla av att det kan skrälla lite här och där :-)
tigern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 17:08   #8
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 465
Sharp$: 1299
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 2. 4 Imperial Wine 61% ska nog ses med klart största vinstchansen. Mycket talar för spets och slut. Men en vinstprocent på 9 känns lite si och så även fast han bara gjort 3 starter i sin nya regi. Ingen jättefavorit att hålla i handen!
Jag ser 7 Dr Evil som värst emot. Bör laddas och hitta ner på 2a/3e inner och Åby är Åby. 10 Stensjös Farit har styrkan. Min rank är 4,7,10,1 och jag tror att det räcker långt så!
Förra gången då 4 IMPERIAL WINE startade hade han bakspår. I den första starten tog han sig fram bra och landade i den främre träffen, och kunde säkert vunnit, men sedan blev det omstart. I omstarten tog han sig fram bra även då, och vann. Nu har han dessutom framspår. Borde vara riktigt bra chans.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 17:14   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2568
Standard

Hittade en skräll i avd 4 MILL CAVA, tycker Wilma Karlsson är en någorlunda duktig kusk
tigern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 17:22   #10
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 465
Sharp$: 1299
Standard

Veikko Haapakangas, kan man lämna hans hästar utanför kupongen?
Det är vad jag funderar på.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 17:41   #11
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 465
Sharp$: 1299
Standard

Avd6 4 KAXIG IN.
Varför pratar man så mycket om denna häst?
Lite väl överreklamerad, rätt så usel resultatrad.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 17:52   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing Visa inlägg
Avd6 4 KAXIG IN.
Varför pratar man så mycket om denna häst?
Lite väl överreklamerad, rätt så usel resultatrad.
Det är väl s k experternas skitsnack om denna häst och varenda gång blir den favorit!!!!
Den ska bara bort från systemet
tigern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 18:12   #13
 
Reg.datum: dec 2021
Inlägg: 117
Sharp$: 384
Standard

Klassiskt TV-system ... spik i sist ... Hobart ... ;-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Countrycalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 18:20   #14
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Tar Eskils spik även om hans spik förlorade i måndags och att det är stolopp, men värst emot har pausat och har nu fått skor på: Spiken 5 BE MY BABY

Kör lapp med 3 utgångar, de stora favoriterna. Krav på att 1 måste in. Tror det kan bli pengar även om en av favoriterna går in. Blir det inte så hoppas jag på insatsen tillbaka.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-02, 18:22   #15
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Countrycalle Visa inlägg
Klassiskt TV-system ... spik i sist ... Hobart ... ;-)
Tror det är bästa hästen i loppet, men är själv för feg för att spika.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td