Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-11-14, 21:28   #1
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

V86 Åby/Valla 15/11


Avd 1. 3 Glorius Rain 26% blåser väl till spets nu när 1an är struken. Dock inget jag spikar! 2 Natorp Bo 6% är draget och bör sitta i rygg på ledaren. Lite negativt med två månaders uppehåll men Lövgren låter en smula optimistisk. 4 Bravo Sabotage 10% får väl dödens eller andra utvändigt, kan vinna därifrån! 9 Olga Utca 35% känns brutalt överspelad den här gången! Jag rankar 2,4,3

Avd 2. Återigen en överspelad favorit i 2 Fossens Wilma 35% Jag tror inte på någon ledning för henne och då är hon rökt! Det är nog snarare så att 4 Topping Artist 10% sitter där efter 500m och kan vara en tänkbar spik. Dunderskrällen är 1 Banana Joe 3% från rygg ledaren!? Det är svårt att få lucka över korta häcken och kusken känns väl lite sisådär.. Rankar 4,8,5,7,1
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)

Senast redigerad av KalleKlut den 2023-11-14 klockan 21:45.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 00:04   #2
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Avd 3. 1 Gunpowder tror jag är omgångens bästa spik som leder runt om!
8 Pharagraf tycker jag är värst emot. En invändig strykning kan ställa till det för mig.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 08:04   #3
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Ett par till


Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 3. 1 Gunpowder tror jag är omgångens bästa spik som leder runt om!
8 Pharagraf tycker jag är värst emot. En invändig strykning kan ställa till det för mig.
Har kollat mer än jag brukar på V86. Försöker hitta skrällar. Avd. 5 Jeans'n Passion. Lång distans och den här är stark. Och i sista, Sun Summit, verkar ha tagit ett steg tidsmässigt och börjat vinna. Också stark!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 09:50   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Jackpott Surr


Tjuvaktiga Jackpott spöket flaxar runt ännu en gång och förgyller spelpotten. ATG håvar in lite extra spel miljoner i kassan.
Typisk höstomgång på V86. Ganska öppna och lågklassiga lopp trots att National banan står för 50% av materialet.

V86 1) 3 Glorius Rain Flemmings racer sto har perfekt läge och motstånd. Dessutom Stor Unter upp i vagnen. Straffspark

V86 2) Racerlopp igen. 1-4-5-8 känns tidiga. Tom’s Got Drive är draget trots spår 8. Hästen är bra och rutinerade Uffe kan sänka alla med lite tempo.
Fossens är definitivt en favorit fara. Märklig favorit.

V86 3) 5 Stars Cash Håller Ready Casharen ordning på kropp och knopp kan det vara dags för sin andra vinst efter 1,5 års väntan. Härdad i tuffa gäng. Bra läge och behagligt motstånd. Halv SMACK. Du får gärna härmas Liisa

V86 4) 1-2-11 Sticker ut i mycket ihåligt lopp. P21 klass.

V86 5) 7-9-11-12 Framspåren får nog jaga matlappar bortsett från Nanny. Tuffa distans gynnade märrar i andra ledet bakom bilen. Mary Ann var lite blek senast men kan ta revansch här. Psst Orlando Vici gener passar bra på distansen.

V86 6) 9 Mellby Jail Såg fin ut senast efter låång paus. Orutinerad filur men Nurmos har nog skött träningen. Känns dock lite överspelad.
14 Jimbaran Zon har pausat men har normalt mycket spring i benen.
Startvolten vimlar av matlappsjägare.
12 Nuzzle’em är lite svårbedömd. Har inte vunnit på år och dar men kanske har hittat höst/vinterform ? Står onekligen bra inne i klassen.

V86 7) 6 Hashtag Simoni Står hårt inne men har gjort grymma prestationer på sistone och räds inte distansen. 7% är grymt spelvärde. Gissa vem som är pappa

V86 8) 5 Global Duchess Kihlas och Redén sitter väl på leken. (Igen)
9 Sun Summit Känns lite ojämn men kan vara med på stregen om Westholm får till styrningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 10:22   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Gunpowder


Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 3. 1 Gunpowder tror jag är omgångens bästa spik som leder runt om!
8 Pharagraf tycker jag är värst emot. En invändig strykning kan ställa till det för mig.
Spikar också Gunpowder. Kan leda runtom är tanken.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 12:42   #6
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Spikar också Gunpowder. Kan leda runtom är tanken.
Jag är inte lika säker som ni på att Gunpowder tar spets, men det är Åby, så OS funkar bra.
Jag kmr att gardera och stall Unter har pratat gott om Tug of War hoppas den får visa lite av den kapacitet de tror hästen har. Finns några till intressanta, så det blir gardering för min del.
Daget för min del kmr i sista, Jeannica, spårtrappa, nerstruken, vart mycket snack om den sist, men hoppade i volt, auto idag. RNS får ta tidigt dödens och styra loppet därifrån. Under 10%
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)

Senast redigerad av Dahle den 2023-11-15 klockan 12:45.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 12:50   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Idag ser det inte ut att bli någon lågutdelning i alla fall. Inga klara spikar, utan man får skapa sig några.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 13:24   #8
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spik?


Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Jag är inte lika säker som ni på att Gunpowder tar spets, men det är Åby, så OS funkar bra.
Jag kmr att gardera och stall Unter har pratat gott om Tug of War hoppas den får visa lite av den kapacitet de tror hästen har. Finns några till intressanta, så det blir gardering för min del.
Daget för min del kmr i sista, Jeannica, spårtrappa, nerstruken, vart mycket snack om den sist, men hoppade i volt, auto idag. RNS får ta tidigt dödens och styra loppet därifrån. Under 10%
Möjligt att du har rätt förstås. Jag gick rätt mycket på senaste vinsten. Var riktigt bra både i början och slutet av loppet. Det var på Charlottenlund om
det kanske är ett minus? Men Stefan P. i vagnen...?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 13:34   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Möjligt att du har rätt förstås. Jag gick rätt mycket på senaste vinsten. Var riktigt bra både i början och slutet av loppet. Det var på Charlottenlund om
det kanske är ett minus? Men Stefan P. i vagnen...?
Stefan P på Åby är alltid ett plus. En av de bättre på OS. Men jag är rädd att det kan bli tredje in och då är det inte lätt o växla de på en kort strecka och när jag tittar i arkivet på Gunpowder, så ser den inte ut som en kortspeedhäst. Men man har haft fel förr. Den har chans men jag vill inte spika. Som sagt finns många bra i loppet, men de har sämre spår.
Lycka till med beslutet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Dahle den 2023-11-15 klockan 13:35.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 13:53   #10
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Förhoppning


Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Stefan P på Åby är alltid ett plus. En av de bättre på OS. Men jag är rädd att det kan bli tredje in och då är det inte lätt o växla de på en kort strecka och när jag tittar i arkivet på Gunpowder, så ser den inte ut som en kortspeedhäst. Men man har haft fel förr. Den har chans men jag vill inte spika. Som sagt finns många bra i loppet, men de har sämre spår.
Lycka till med beslutet
Måste erkänna att jag glömde OS. Då steg förhoppningarna. Andra in ska väl inte vara omöjligt? 24% är bra på en häst som tycks gå bra från ledning. Har du kollat loppet på C-lund? Tågade ifrån dom.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 13:59   #11
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

OK, bara 7 lopp till att lösa...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 14:32   #12
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Måste erkänna att jag glömde OS. Då steg förhoppningarna. Andra in ska väl inte vara omöjligt? 24% är bra på en häst som tycks gå bra från ledning. Har du kollat loppet på C-lund? Tågade ifrån dom.
Yes, den gick bra där. Men som jag skrev innan, tveksam om den håller ut de. Vi får se.
Kämpa
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 15:55   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Eftermiddags Surr


Det lutar åt 4 spikar.
3 Glorius Rain, 5 Star Cash, 1 Money Matters, 5 Global Duchess.
Och gaddning i 4 lopp.

Stallskriket är väl 8 Jeannica men har spralliga 4 års Ready Cash tendenser och jag nöjer mig nog med ett mot spel på en chansdubbel.

Mina stänkarvarningar .
8 Princess Kloster. Distansgynnad rackare som gick en 14 tid på 3 varv senast. Wilma är en grym driver för sin ålder. Hittar nästan alltid rätt väg och är en iskall taktiker. Har faktiskt vunnit med märren till 135 ggr i vinnarodds.
12 Nuzzle’em har ingen vacker rad och är ingen vinnartyp direkt men loppet känns ihåligt bakom storfavoriten. Kom igen Jörgen.
10 Mateo Di Quattro. Tja 10% är väl på gränsen till en stänkare men måste bevakas. Voltstart är dock lite minus. Psst Bird Parker hästarna är nästan lika starka som Orlando Vici kompisarna
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 16:03   #14
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 012
Sharp$: 826
Standard

min spik i avd 1 FRODO.S
sen som vanligt =game over
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-15, 16:32   #15
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Jag har en känsla av att Pharagraf vinner det loppet. Så den kan ni nog ta bort med gott samvete.
Nu ströks Grace Trot i sista. Då lär väl tyvärr procenten skena på Jeannica.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td