Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-11-16, 15:19   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Lördag 18/11 - Eskilstuna - V75 DD mm


Tidiga Torsdags Tankar

Återigen en Jackpott späckad spelomgång som lockar till spel. Men med flera högklassiga Breeders finaler i omgången lyser nog stänkarna med sin frånvaro.
Typisk favorit omgång där sporten går före spelet om inte vädret ställer till det.
Men det spås väl ganska stabilt väder med några minusgrader.

V75 1) Typisk vinter betonad Gulddivision.
1 Comes With Age är rejält uppanmäld men SSP försöker väl tälja guld med fällkniv på hästens favorit distans. Är dock lite opolerad och spår 1 på Eskils är ett gammalt omtalat minus.
6 Dats So Cool har hittat en grym höstform och slitaren med 100 starter på sitt CV är pigg som en unghäst. Återigen toppkusken Djuse i vagnen.
Lär väl bli hårt spelad och kan vara chansspiken med rätt smygare i andra par utv.

V75 2) 5 Fame And Glory Kriterievinnare ska väl alltid respekteras trots att vinsten blev enkel. Övriga segrar i enkla gäng. Tja Björn lär väl få bestämma i spets efter ett tag och en ny storseger till Nurmos. Vid vinst har hästen lunkat in en miljon per start Frågan är om Johan vågar/vill svara eller är det andrapriset i rygg som hägrar ? Övriga tja !?

V75 3) Öppet och klurigt stayerlopp med 15 hästar och 4 volter
11 Global Collection är en tuff märr som står bra inne och fixar distansen. Den där Wallin har ju dessutom hysterisk stallform.
8 Digital Eye Får stänkarvarningen. Har gjort bra i från sig på distansen. Inte som bäst senast men travsäker och rejäl. Känns lite bortglömd.

V75 4) 1-2-3-4-5-6 känns väl helgarderat Men kanske lite överkurs. Nurmos sitter väl på storlopps leken (igen) ? Får se om lädret pallar för gardering. Det lutar ju åt favoritomgång.

V75 5) 4 Tearsinheaven SMACK. Du får gärna härmas Liisa

V75 6) 1 Ester Degli Dei Jäklar vilken läcker 3 års märr Spår 1 är väl värsta motståndaren. Men det fixar nog skicklige Bakker.
Måste nämna en stänkare 4 Elegance Kronos gillar jag skarpt och om två strider (1 och 3) kan möjligen en tredje vinna.

V75 7) Melko sitter stabilt på leken. En dubbel trots tufft motstånd ?
2 Staro Mack Crowe Jäklar vilken travare. Stenhård i både kropp och själ. Vinnarskalle är bara förnamnet. Onormalt med så tuffa 4 åringar som funkar på alla distanser. Hästen har tävlat i stenhårt motstånd senaste 15 starterna och blir bara bättre och bättre.
9 It’s Peppertime har oxå skapligt pannben och bra fysik men lever mer på sin styrka och har lite svårt att sätta nosen först. Måste ha hjälp med tempot på medeldistans. Det fixar nog stall kompisen Mack Crowe och Jorma smyger fram och tuggar ner dom på upploppet.

Finurliga Fredags Funderingar

Hm några lappkast efter några timmars travtugg.

V75 2) Hm är nog inne på att gadda Nurmos filuren. Lite seg senast.
3 Bocha Diablo såg taggad ut senast och kan nog ta skalpen på favoriten ännu en gång.
1 Holcombe Zet har oxå fin höstform. Kihlas och Redén är för en gångs skull 12% iga stänkare. He,he.

V75 3) Här känns det mer och mer garderings vänligt. Skapliga långluffare på första volten och visst händer det titt som tätt att det går att hålla undan därifrån i Stayerloppen.
1-2-3 kanske kan hålla undan ?
10 Grappa Boy surras det rejält om och känns lite bortglömd trots sin fina form.
Stall Lugauer är som vanligt svårbedömda. Lite som kollegorna Stall Kolgjini antingen blåvinner dom eller kör galopp. Hm står nog över Ferrarin trots bra prestation senast. 3st sommargalopper sitter kvar i minnet.

V75 4) Lutar mer och mer åt chans spik på 3 O’mara Zon trots stenhårt motstånd. Märren är stark, rejäl samt går från alla positioner.

V75 7) Här lutar det åt stenhård körning från första kurvan.
Melko hästarna är tidiga men det finns tuffa motståndare oxå.
1 Bredazzled Sox har grym kapacitet och Sjöström går framåt som kusk med stormsteg.
3 A Fair Day har gjort grymma prestationer på sistone. Hästen bara springer och springer oavsett tempo och motstånd. Extra kul med en liten B tränare ( nästan 70 årig dam) som lyckas tampas med stortränarna i årgångsloppen. Typ Svenska modellen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-11-17 klockan 09:10. Anledning: Fredags Fundering
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-16, 16:54   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tidiga Torsdags Tankar

Återigen en Jackpott späckad spelomgång som lockar till spel. Men med flera högklassiga Breeders finaler i omgången lyser nog stänkarna med sin frånvaro.
Typisk favorit omgång där sporten går före spelet om inte vädret ställer till det.
Men det spås väl ganska stabilt väder med några minusgrader.

V75 1) Typisk vinter betonad Gulddivision.
1 Comes With Age är rejält uppanmäld men SSP försöker väl tälja guld med fällkniv på hästens favorit distans. Är dock lite opolerad och spår 1 på Eskils är ett gammalt omtalat minus.
6 Dats So Cool har hittat en grym höstform och slitaren med 100 starter på sitt CV är pigg som en unghäst. Återigen toppkusken Djuse i vagnen.
Lär väl bli hårt spelad och kan vara chansspiken med rätt smygare i andra par utv.

V75 2) 5 Fame And Glory Kriterievinnare ska väl alltid respekteras trots att vinsten blev enkel. Övriga segrar i enkla gäng. Tja Björn lär väl få bestämma i spets efter ett tag och en ny storseger till Nurmos. Vid vinst har hästen lunkat in en miljon per start Frågan är om Johan vågar/vill svara eller är det andrapriset i rygg som hägrar ? Övriga tja !?

V75 3) Öppet och klurigt stayerlopp med 15 hästar och 4 volter
11 Global Collection är en tuff märr som står bra inne och fixar distansen. Den där Wallin har ju dessutom hysterisk stallform.
8 Digital Eye Får stänkarvarningen. Har gjort bra i från sig på distansen. Inte som bäst senast men travsäker och rejäl. Känns lite bortglömd.

V75 4) 1-2-3-4-5-6 känns väl helgarderat Men kanske lite överkurs. Nurmos sitter väl på storlopps leken (igen) ? Får se om lädret pallar för gardering. Det lutar ju åt favoritomgång.

V75 5) 4 Tearsinheaven SMACK. Du får gärna härmas Liisa

V75 6) 1 Ester Degli Dei Jäklar vilken läcker 3 års märr Spår 1 är väl värsta motståndaren. Men det fixar nog skicklige Bakker.
Måste nämna en stänkare 4 Elegance Kronos gillar jag skarpt och om två strider (1 och 3) kan möjligen en tredje vinna.

V75 7) Melko sitter stabilt på leken. En dubbel trots tufft motstånd ?
2 Staro Mack Crowe Jäklar vilken travare. Stenhård i både kropp och själ. Vinnarskalle är bara förnamnet. Onormalt med så tuffa 4 åringar som funkar på alla distanser. Hästen har tävlat i stenhårt motstånd senaste 15 starterna och blir bara bättre och bättre.
9 It’s Peppertime har oxå skapligt pannben och bra fysik men lever mer på sin styrka och har lite svårt att sätta nosen först. Måste ha hjälp med tempot på medeldistans. Det fixar nog stall kompisen Mack Crowe och Jorma smyger fram och tuggar ner dom på upploppet.
Loke
Alltid lika kul att del av dina funderingar medans du idisslar morgongröten.
Spikarna svek igår, Tug Of War stenklar och omgångens speldrag och chansspik
Börtas Ankare torskade på fotot (loppets bästa häst till 2% från pisspår)
Nya tag.

Gulddivisionen brukar vara lätt att köpa, alltid heltäckt på max 4 streck,
då det skräller endast några gånger per år i högsta divisionen.
Nu på lördag, vet jag bara en sak i guld och det är att Baron Gift inte vinner.

Det är kort distans och kommer vara kallt i luften.
Skall Guldtanden överhuvudtaget ha något med loppet att göra måste ta sig
förbi Comes With Age innan kurvan.
Comes With Age är ny i klassen, men en utpräglad snabbloppare, startsnabb
och utmanar Chapuy i spetskörningen, trots spår 1 är litet av ett aber på Sundbyholm. Galopperade senast, då Örjan överforcerade.
Lär laddas. Flera startsnabba, Dark Roadster, Barbro Kronos och Night Brodde kan flytta på sig vid laddning.

Så kanske loppsenariot ser ut som följer:

Rejäl laddning om spets och positioner från 1,2,3,5,7, det körs stenhårt första halvan av loppet, det är nu som den eller de råstarka hästarna kommer till sin
fulla rätt på kort distans. När frontrunner hästarna hittat position och farten lägger sig, är det bara att vrida ut till full attack.
Kanske din ide’ Dats So Cool, Rome Pays Off och Phoenix Photo räcker?

Har som tur är, ytterlighare två dagar till att fundera över denna Gulddivision,
som är helt köpt på 9 streck.

Slutgiltigt spelbeslut i avd 1 kommer några minuter före spelstopp på lördag
efter värmningar, balansbesked och stallbacks info.

”Det är vanligtvis bara en häst som vinner i varje lopp” så även i gulddivisionen
på lördag.

God tur med spelbesluten.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-16, 19:11   #3
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Gulddivisionen brukar vara lätt att köpa, alltid heltäckt på max 4 streck,
då det skräller endast några gånger per år i högsta divisionen.
Nu på lördag, vet jag bara en sak i guld och det är att Baron Gift inte vinner.

Det är kort distans och kommer vara kallt i luften.
Skall Guldtanden överhuvudtaget ha något med loppet att göra måste ta sig
förbi Comes With Age innan kurvan.
Comes With Age är ny i klassen, men en utpräglad snabbloppare, startsnabb
och utmanar Chapuy i spetskörningen, trots spår 1 är litet av ett aber på Sundbyholm. Galopperade senast, då Örjan överforcerade.
Lär laddas. Flera startsnabba, Dark Roadster, Barbro Kronos och Night Brodde kan flytta på sig vid laddning.

Så kanske loppsenariot ser ut som följer:

Rejäl laddning om spets och positioner från 1,2,3,5,7, det körs stenhårt första halvan av loppet, det är nu som den eller de råstarka hästarna kommer till sin
fulla rätt på kort distans. När frontrunner hästarna hittat position och farten lägger sig, är det bara att vrida ut till full attack.
Kanske din ide’ Dats So Cool, Rome Pays Off och Phoenix Photo räcker?

Har som tur är, ytterlighare två dagar till att fundera över denna Gulddivision,
som är helt köpt på 9 streck.

Slutgiltigt spelbeslut i avd 1 kommer några minuter före spelstopp på lördag
efter värmningar, balansbesked och stallbacks info.

”Det är vanligtvis bara en häst som vinner i varje lopp” så även i gulddivisionen
på lördag.

God tur med spelbesluten.

Jajjan
500m längre, samma ekipage från samma spår och 10 Phoenix Photo hade varit stenklar! Nu kan det vara lite för kort.. 6 Dats So Cool lär också profitera på startrusningen! Två streck och nada mas i nuläget..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-17, 02:37   #4
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Declan 2% är given på 2-3 streck i brons! Lugauers form och spår 5.
Det samma gäller Ferrari Sisu i avd 3. Ensam längst bak..
Utgång på att en av dom vinner

Senast redigerad av KalleKlut den 2023-11-17 klockan 02:42.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-17, 05:23   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Declan 2% är given på 2-3 streck i brons! Lugauers form och spår 5.
Det samma gäller Ferrari Sisu i avd 3. Ensam längst bak..
Utgång på att en av dom vinner
I nuläge finns alla tre Connihästarna med på lappen,
efter Jimbaran Zons galna uppvisning på Solvalla i onsdags,
Gissar att det kan vara en försmak på vad som kommas skall?
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-17, 11:11   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

CHAPUY känns lite bortglömd denna gång. Lopp i kroppen nu, rätt läge och distans.
Ingen spik men ska absolut med till 10%. Kan mycket väl leda från start till mål.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-17, 13:16   #7
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5112
Standard

Nu är de snart dags för en ny storvinst..

Spiken
Avd 3
Kommer troligen spika Grappa Boy som lika gärna
kunde haft ett staket i resultatraden.

Löjligt lite streckad 6%

Miljondragen
Avd 6
Kör man sig fast med Ester Del Degli och Kitty Hawk 2%får rygg
på Adriatica så kan skrällen vara nära . Fart finns det i den märren.

Avd 7
Vilket fint finalfält.
Två hästar som klättrade i ryggar i semifinalerna som jag plockar
med 10 Following 11 Joe Dalton 1% på båda
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+5), linfre (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 08:16   #8
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Avd-2 Fame and glory hade inte en chans att plocka ner Boschia Diablo senast när Diablo tog ledningen. Idag ser Boschia ut att ta ledningen igen och Fame and glory står trots det i 55% i nuläget. Det tycker jag är märkligt. Visst, fame kanske inte hade sin bästa kväll då men Boschia är grym så borde vara betydligt mer jämnspelat än så enligt mig.

Håller dock fortfarande Fame and glory som favorit idag då jag tror prestationen blir betydligt bättre barfota. Men vågar nog inte spika.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 08:56   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

Kollektivet och expertisen har idag glömt bort att stall Nurmos understundom underprestera på bortamatch.
På Solvalla stenklara!

Sundbyholm idag, samtliga tänkbara garderingsobjekt.

Avd 2)
Tämligen säker på att Westholm inte gråter om han får en check hem på 400’ eller
200’ som julpengar.
Att Fame and Glory är bästa hästen, tvivlar jag inte en sekund på om finalen gått på Valla.
Eskils nu, kommer från sjukdom (var ändå ruskigt bra trots halsont senast), gillar dock inte
när hästar går i botten med virus i kroppen.
Tvingas göra loppet ute i spåren, mot toppade kamrater.

Kan avsolut vinna, men +50% är i mitt tycke fullständigt galet?

Nu är det färdigpluggat, många härliga timmar blev det med näsan i programmet, skön bakgrundsmusik ( Brubaker Take Five, Krall och en hel del klassiskt), så fort känslan
försvinner, blir det paus. Travpluggande skall ske i helt ostörd miljö, gärna kväll och nattetid
och med skön avstressande musik i bakgrunden. Att läsa på är 60%, rätt miljö 20%, känslan 20% och sista minuten info 10%.

Nu väntar värmningar, sista minuten info, balans, väder och banans beskaffenhet innan jag
sätter min signatur på systemet.

God tur allihop och ni alla duktiga småspelare som inte behöver så många streck som jag
för att få ihop ett slagkraftigt system har jag en tips att bjuda på:

När jag var fattig student och hade som regel att inte spendera mer en 1/5 av spelkassan
som max, så uppfann jag metoden Cherry Picking, få streck med stor potential.
Jag plockade skrälldrag med bra spår som några riktigt duktiga proffstippare bjöd på via
media, på den tiden stod jag och tjuvläste tidningar i affärer och hos ombud med ett gratisprogram i fickan, noterade alla drag i gratisprogrammet under veckan
Det han bli några stycken, på lördagen hos ombudet fanns det plats för några ytterligare
streck, dessa sparades för 1-3 handare som värmde bra eller haussades från stallbacken
före start. Det handlade om 3-5 extra streck som det lilla systemet hade råd med.
Alltså de mer betrodda kom med sist.

Cherry Picking gav 6-siffrigt vi några gånger, så helt värdelöst var det inte, även om det
var mycket tur involverat, som alltid när 6:an eller 7:an sitter.

Givna Cherry Picking drag, hittar du hos Rede’n som äntligen har toppform i stallet och
inte har problem att resa, ex Cabaret Artist, Xanthis Harvey trots spåret, Goops styrningar
från bra spår Decision Maker (från stall i knallform), Elegance Kronos.
A Fair Day hade jag nog chansspikat (känsla) 7 hästar på mitt system nu med pengar på
fickan, samt Boscha Diablo som spik om värmningen var som senast
Lås på Chapuy och Phoneix Photo.
Hade sparat något streck för att ta med Erwins häst, spekulativt mot dunderfavoriten som av
okunskap valde pisspåret 1 på Eskils. Vilket kan bli ett dyrbart misstag för undantagsmärren.

Liisa, gör en 10 pixare idag med Cherry Picking metoden kanske, följer alltid dina pixare
med stor beundran.

Inget mer störande babbel från mig, håller käften tills efter 16.20 med mina sedvanliga
efterhandare ( någon måste ju pigga upp skrällgeneratorn Valo, en man med härligt temperament sockrat med nypa konspirationsteorier, som helt tippar efter eget huvud,
vilket gör hans spikar intressanta att följa för mig)

Allt gott och trevlig helg
Babbel Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 10:38   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag gör nog tvärtom och spikar Fame and Glory. Det är nära till Eskilstuna för Nurmos. Hästen har bra spår och är anmäld barfota runt om. Hade Timo inte trott på hästen idag så skulle han nog inte ha chansat med dess hälsa. Istället tror jag den är rejält genomgången och toppad för det här. Istället garderar jag andra storfavoriten i omgången - Ester Degli Dei. Hon möter ett par riktigt bra ston och jag är inte säker på att hon håller upp ledningen. Där kan det nog bli match.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jajjan (+20)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 10:51   #11
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 400
Sharp$: 5758
Standard

V75
Inlämnat: 2023-11-18, 11:30
Eskilstuna
Lördag 2023-11-18
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 6, 10 (9, 4)
2: 3, 5 (1, 9)
3: 2 Rendez Vous (12, 15)
4: 3 O'Mara Zon (1, 2)
5: 3, 4, 6, 9 (2, 8)
6: 1, 3, 5 (2, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 9 (7, 5)

6x2x1x1x4x3x5 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: PVQ ZHG DHJ

Mina tankar.

Avd 1
Tycker det är lurigt. Garderar och tar med 5 Barbro Kronos 4% på det fina läget. Svedberg har kanske ställt iordning.

Edit: Barbro struken! Då blir det 9 Rome Pays Off 7%, som istället kommer in för min del.

Avd 2
Låser på 3 Boscha Diablo 17% och favoriten 5 Fame And Glory 57%.

Untersteiner tar nog spets och leder länge? Vi får se om Fame And Glory kan plocka ner dem då.

Avd 3
Spik på 2 Rendez Vous 23%. Har styrkan och trivs i dessa lopp och har nog en vettig chans till fin procent.

Avd 4
3 Omara Zon 29% är en bra häst som också tror jag har en vettig chans här. Wäjersten har ett riktigt kanonår bakom sig.

Avd 5
Lite halvlurig Bronsdivision, där Untersteiners fick lägena här med sina två ekipage.

Ska bli intressant att Excusez Moi i Wäjerstens regi.

3 Farfars Dream 5% är lite bortglömd.

Avd 6
1 eller 3? Spetsstriden kan nog avgöra mycket, men svårt att sia om.

Tar med långskottet 5 Queen Of Power 1%. Fick backa sig sist senast, men avslutade bra och blev tvåa senast. Varför inte.

Avd 7
Flera med chans och svårt att ta ställning. Garderar.

Lycka till med spelen idag allihopa!

Senast redigerad av Nobleflash den 2023-11-18 klockan 12:16.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 11:32   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Dagens 1% are i Stayerloppet


8 Digital Eye och 14 Ies Elizabeth
Visst känns Stayerloppet garderingsvänligt ?
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 12:08   #13
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

V4
Inlämnat: 2023-11-18, 13:43
SistaStallskriket andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2023-11-18
Start: 14:45
Kostnad: 280,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7, 8, 9, 10 (1, 2)
2: 10 Portofino (4, 3)
3: 1, 3, 6, 7, 8, 9, 12 (5, 11)
4: 2, 3, 6, 7 (12, 1)

5x1x7x4 = 140 rader
140 x 1 x 2,00 kr = 280,00 kr
Totalt: 280,00 kr.
Rättningskod: WCP XTK GWG

----------‐----------------------------------------------

V75
Inlämnat: 2023-11-18, 13:06
SistaStallskriket andelsspel
Eskilstuna
Lördag 2023-11-18
Start: 16:20
Kostnad: 1 350,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10 (10, 1)
2: 1, 2, 3, 5, 9 (6, 12)
3: 1, 2, 10, 12, 15 (5, 6)
4: 1 Aurelia Express (2, 3)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (9, 4)
6: 1 Ester Degli Dei (3, 2)
7: 3 A Fair Day (1, 2)

9x5x5x1x12x1x1 = 2700 rader
2700 x 1 x 0,50 kr = 1 350,00 kr
Totalt: 1 350,00 kr.

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2023-11-18 klockan 12:45.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 13:31   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

V4
Inlämnat: 2023-11-18, 13:21
Eskilstuna
Lördag 2023-11-18
Start: 14:45
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Lokomotiv (7, 8)
2: 3, 4, 10 (2, 6)
3: 3 Natural Mine (9, 6)
4: 2, 3, 7, 12 (1, 6)

1x3x1x4 = 12 rader
12 x 3 x 2,00 kr = 72,00 kr
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: XDV WTG KWL
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-18, 14:26   #15
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Frågan är hur Connie tänker i avd 1 nu när Night Brodde är nedstruken ett hack?
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td