|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Inte första gången som ATG´s tryckta gratisprogram skiter i att nämna att Spårtrappa gäller i en proposition.
Den här gången gäller det avd.5! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slängde in en liten, tror Moni viking är grovt överspelad o chansspikar Rome pays off
1. 1,2,3,4 2. 1,3,11 3. 7 4. 11,14 5. 5 6. 3 7. 4,6 Good luck! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tycker MONI VIKING är alldeles för stor favorit och en gardering med ROME PAYS OFF är ett måste och kanske någon till hästar också
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Administrator
|
Sjukt svårt att hitta rätt "take" på omgången idag.
Hur ska man behandla Moni Viking. Alla skriker ÖVERSPELAD men möter väl inget? Visst, NB ska laddas mot spets men där är väl distansen för lång? Wäjerstens duo då? Visst, det kan gå OM Björn hamnar helt snett på det. Men skor är minus på 7 och 8 har vunnit på luncher... Fredde kör själv sin fina Million vilket sätter ner chansen rejält. Knepigt! Spikar man favven och den torskar så blir man idiotförklarad. Går man emot och den vinner likaså. Svårt att hitta rätt.
|
|
|
|
#20 |
|
Hej o Lycka Till!
"Hur ska man behandla Moni Viking. " Spik för mig.. Möter inget+Gått bra efter vila tidigare+Bästa kusken+Övriga har stor respekt för kusk o häst=släppt till Ledningen. Minus=Okänd form...Till 53% känns han faktiskt underspelad+sund spik. Good Luck! Mvh, L
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
V75
2,3,8,12 2,3,6,10 6 3,4,5,6 10 10 8 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jag har tänkt spika Monica Viking, men för säkerhets skull så vill jag se hästen först.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Administrator
|
Citat:
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Förstår inte hur Kendall Jackson kan vara så stor favorit i sista. Visst det är en bra häst men 43% är ju galet i min bok.
Kendall har aldrig slagit Xantis Hilton (0-1) Kendall har aldrig slagit Tearsinheaven (0-1) Kendall har aldrig slagit Michigan Bro (0-3) Kendall har aldrig slagit SG Mistral (0-2) Blir bred gardering för mig där.
|
|
|
|
|
#26 |
Jimbara Zon
Ser ”stissig” ut i värmningen. Luktar galopp. Jag plockar bort.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
MONIca viking ser jättebra ut i lugna farter
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det ser ju bara bra ut på Moni.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Såja, Inlämnat. Spikar Jimbara Zon, Moni Viking och Laredo Boko.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Bra spaning!Citat:
|
||
|