Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-12-13, 21:12   #1
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Överbelastning atg tillsammans (reducerat)?


Är det nån annan än jag som upplever att Atg tillsammans strular?

Jag brukar lämna in fler än ett system.
Det första går bra och man får upp en ruta där det står typ "tack för ditt spel". Men sen börjar strulet. Den där rutan går inte att stänga - verkar precis som att det har hängt sig.

Får stänga ner sidan och starta om.

Laddade upp en ny fil och fick meddelandet att lagkassan räcker inte. Fattade noll.
Laddade om sidan igen och då kunde jag se på kassasaldot att spelet blivit registrerat i alla fall.

Ja det är helt enkelt en massa strul. Någon annan som har upplevt samma eller liknande problem?

Mitt intryck är att det är någon form av överbelastning. Systemet sackar.
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-13, 22:10   #2
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addictedtoraw Visa inlägg
Är det nån annan än jag som upplever att Atg tillsammans strular?

Jag brukar lämna in fler än ett system.
Det första går bra och man får upp en ruta där det står typ "tack för ditt spel". Men sen börjar strulet. Den där rutan går inte att stänga - verkar precis som att det har hängt sig.

Får stänga ner sidan och starta om.

Laddade upp en ny fil och fick meddelandet att lagkassan räcker inte. Fattade noll.
Laddade om sidan igen och då kunde jag se på kassasaldot att spelet blivit registrerat i alla fall.

Ja det är helt enkelt en massa strul. Någon annan som har upplevt samma eller liknande problem?

Mitt intryck är att det är någon form av överbelastning. Systemet sackar.
Ja det händer väldigt ofta även för mej, man vet inte om spelet är registrerat, lagkassan kan visa fullt fast spelet är inlämnat osv. För mej började problemen när den senaste större uppgraderingen av tillsammans gjordes.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-13, 22:48   #3
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja det händer väldigt ofta även för mej, man vet inte om spelet är registrerat, lagkassan kan visa fullt fast spelet är inlämnat osv. För mej började problemen när den senaste större uppgraderingen av tillsammans gjordes.
Ok tack. Ju fler som upplever problem desto större chans att man åtgärdar. Har du vari i kontakt med atg?
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-14, 00:28   #4
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja det händer väldigt ofta även för mej, man vet inte om spelet är registrerat, lagkassan kan visa fullt fast spelet är inlämnat osv. För mej började problemen när den senaste större uppgraderingen av tillsammans gjordes.

Jag har varit i kontakt med Mikael Kudren på atg. Han skulle ta kontakt med tillsammansteamet.
Han bad mig också skriva en felrapport till kundtjänst så att dom kan se om det är fler som haft problem.
Så skicka gärna du också och om det är nån fler som läser detta.
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-16, 10:07   #5
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1826
Standard

Har också råkat ut för samma problem vid inlämning.
Om jag inte fått "OK"-sidan efter ca 10 sek brukar jag ladda om sidan och då ser jag att systemet trots allt är inlämnat.

Tveksam om det kan bero på överbelastning då jag lämnat in precis innan första V75-start utan problem medan system som lämnats in ca en timme innan har krånglat - så troligen någon bugg i ATGs kod.
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td