Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-12-14, 11:42   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 102
Sharp$: 3239
Standard

V75 Bollnäs lördag den 16 december, 2023


Jackpot igen och frågan är om det blir jubel och klang för tillsammansspelarna igen, när systemen snurrats likt en ”Tibetansk bönesnurra” varv efter varv och ROI per andel hamnar runt 100-lappen vid full bricka per andel.

Mitt råd, köp en Harry så nära spelstopp som möjligt alt en Triss, om du inte läst på.

Det absolut bästa rådet måste att avstå spel helt, än att vänta på att blixten skall slå ner i tillsammansspelet och firandet räcker till en ”luffare” (korvbröd utan korv men med senap och ketchup) i korvkiosken.

Bollnäs har en hel del sevärdheter förutom det långa upploppet,
två profiler som placerat Bollnäs på kartan måste vara Victoria Silverstedt, samt brandmannen i hjälm och myggnät som sitter som en konstnärlig installation på en parkbänk, Bolleberget och Coop forum om jag minns rätt som stänger ATG-inlämningen 15.00, alltså 1 timme och 20 minuter före start.
Willys, som stängt av ljudet på ombudskanalen, så att man kan fika och samtala
i lugn och framför spelskärmarna. Fjärrkontrollen till ljudet är givetvis försvunnen.

Hälsingland är underbart, så även hälsingarna, men Skarplöths
totala avsaknad av engagemang för ATG-ombuden i hela Sverige
kan inte vara tydligare än när man på sommaren försöker lämna in ett lir hos ombuden i vackra Bollnäs.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-14, 13:43   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7929
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Jackpot igen och frågan är om det blir jubel och klang för tillsammansspelarna igen, när systemen snurrats likt en ”Tibetansk bönesnurra” varv efter varv och ROI per andel hamnar runt 100-lappen vid full bricka per andel.

Mitt råd, köp en Harry så nära spelstopp som möjligt alt en Triss, om du inte läst på.

Det absolut bästa rådet måste att avstå spel helt, än att vänta på att blixten skall slå ner i tillsammansspelet och firandet räcker till en ”luffare” (korvbröd utan korv men med senap och ketchup) i korvkiosken.

Bollnäs har en hel del sevärdheter förutom det långa upploppet,
två profiler som placerat Bollnäs på kartan måste vara Victoria Silverstedt, samt brandmannen i hjälm och myggnät som sitter som en konstnärlig installation på en parkbänk, Bolleberget och Coop forum om jag minns rätt som stänger ATG-inlämningen 15.00, alltså 1 timme och 20 minuter före start.
Willys, som stängt av ljudet på ombudskanalen, så att man kan fika och samtala
i lugn och framför spelskärmarna. Fjärrkontrollen till ljudet är givetvis försvunnen.

Hälsingland är underbart, så även hälsingarna, men Skarplöths
totala avsaknad av engagemang för ATG-ombuden i hela Sverige
kan inte vara tydligare än när man på sommaren försöker lämna in ett lir hos ombuden i vackra Bollnäs.
Skriv Butiksandelar om du ska kritisera varvning av spel. I Tillsammansbolag förekommer inga varvningar. Tillsammans är en utmärkt funktion för spel i lag och ska inte sammanblandas med Butiksandelar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GGS (+10)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-14, 15:20   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressanta synpunkter, men själv tror jag mycket på 1 FEEL THE BENEFIT i avd 6. Den kan få bli veckans spik nu med rekorderlig kusk!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-14, 18:52   #4
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 54
Sharp$: 1007
Standard

Tidig enkelrad inlämnad:
5
3
4
11
5
4
3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jajjan (+20)
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-14, 20:54   #5
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Nog för att High on Pepper är rysligt bra man skall han kuta runt en helt gulddivisionslopp? Förutsättningarna är perfekta för Rome Pays Off nu tycker jag, kommer nog inte stå i 6% vid spelstopp dock
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jester1890 (+5)
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 01:46   #6
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Bästa draget kommer i avd 6. Jag spikar 3 Declan utan att tveka! Tror Connie sitter i ledningen och bestämmer. Skulle jag mot förmodan gardera så är 4 Conch On Inn första valet tätt följd av 7 Ninepoints Lasse.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 01:56   #7
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Så länge procenten stannar under 40% så spikar jag också Månlykke A.M! Skulle han dra iväg spelmässigt så är Nordby Elde och Stumne Fyr givna på lappen.
Spökar det lite från tillägg och Melander gör en "Melander" så defilerar nog Pettersson med Nordby Elde i mål. Formen där är ju helt sinnessjukt bra!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 02:07   #8
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Avd 3 känns vidöppen! Schasar bort favoriten på 4-5 streck men åker med om det blir bredare gardering. Med bättre spår så hade jag nog spikat Kapten Nemo! Hursomhelst givet förstastreck till just nu 5%

Senast redigerad av KalleKlut den 2023-12-15 klockan 10:10.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 09:16   #9
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Tycker 2 MY DREAMS i V75-1 ser ut som en spik; spets och blommor.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 09:38   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Dags att gå emot Månlykke igen (jag spikade förra gången) och spika Stumne Fyr.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 10:16   #11
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Tycker 2 MY DREAMS i V75-1 ser ut som en spik; spets och blommor.
Håller fullständigt med! Lär dock öka mycket i procent när dom pålästa kliver in..
Skulle säga att Huit är värst emot.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5), Jajjan (+20)
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 10:29   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Väderomslag i Bollnäs. I natt -14, i morgon vid V75 +5. Kan det bli problem med banan eller vad tror ni?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 11:48   #13
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Håller fullständigt med! Lär dock öka mycket i procent när dom pålästa kliver in..
Skulle säga att Huit är värst emot.
Tror också Huit är värst emot, men tycker att om man väljer att gardera ska man ta med Huit samt 10 och 12.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 13:15   #14
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Tror också Huit är värst emot, men tycker att om man väljer att gardera ska man ta med Huit samt 10 och 12.
Läste att de siktar på finalerna med 10, varför man kanske inte ska satsa allt på den, nu när den även har bakspår...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-15, 18:46   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Väderomslag i Bollnäs. I natt -14, i morgon vid V75 +5. Kan det bli problem med banan eller vad tror ni?
Tror inte det är någon fara. Ska bli milt så pass sent . Hade varit värre om det slagit om till många plus under natten till i morgon .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td