|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Jämnt lopp i inledningen där vinnaren fick det perfekta loppet. Många system rök direkt .
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lyssnade på ATG live i mobilen samtidig som jag tittade på ATG live i datorn. Kunde se att min skräll vann V75-1 i datorn långt före man var framme i mål på ATG i mobilen...
Läste de 3 första loppen men det gick så dålig på V75 igår att jag skipade resten-men slängde in en större lapp idag. Få se hur länge den lever. En skräll in i alla fall. Spik på favoriten i sista. https://www.atg.se/spel/reducerat/V7...e-0185377bab25 Senast redigerad av shasha den 2023-12-31 klockan 15:10. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
F-n oxå. Min chansspik Cascabella fixade inte voltstarten. Ok det låg i luften men ibland får man skjuta från höften.
God tur fortsättningsvis till er som hittade 6% aren. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
"Jag har siktat på det här senaste månaden och hon står väldigt bra inne i loppet. Hade jag fått välja ett spår hade jag tagit spår sex. Jag hoppas hon kommer till ledningen och att hon är med där framme."
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
6:an
Stod någonstans att den varit förkyld. Tog bort den trots att man "siktat mot loppet". Man läser som fan läser bibeln...
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Administrator
|
Omsättningen stannade på 164 mille och jag har inte hört någon som haft problem idag.
Var det strul för någon härinne?
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Fick in systemet på tillsammans först efter 7 försök så lite strul har det varit iaf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kors i taket, Magnus J. levererar!! Blir nog svårt idag. Men det var väl väntat?
Senast redigerad av valo den 2023-12-31 klockan 15:28. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Administrator
|
Ruskigt nära att vi fick jobba in ett DUNDER A i andra men 5% på ett B får vara OK. Är favven i mål än?
|
|
|
#56 |
|
Förbannat! Hade bara råd med tre streck och tog 11 istället för 4.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
"öppnar snabbt och får en bra resa. Är inte helt borta och är en tänkbar skräll."
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Fortfarande kvar efter V75-2 men nu måste 3 utgångshästar gå in i följande 4 lopp...
|
|
|
|
|
|
|
|