Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-01-16, 09:00   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Tisdag 16/1 - Axevalla - V64 mm


Vinterväder vädret håller i sig även i södra Sverige och det vankas nog broddbana ikväll oxå. Flera av gårdagens hästar hade problem med luriga Mantorp banan. Löst material ovanpå ett stenhårt underlag är slitsamt för många travare och tyvärr får vi nog en liknande bana idag. Axevalla har av hävd ett dåligt rykte gällande banunderlagets skick både vinter och sommar.
Men ett litet morgontidigt travsurr är alltid bra för matsmältningen oavsett banunderlag och väder.

V64 1) 5 American Cash Jepson brukar trivas bra på Axevalla (oxå) och besöker nog vinnarcirkeln idag oxå. Perfekt läge och behagligt motstånd.

V64 2) 8 Unique Wine Spår 8 på 1640 är väl iskallt på alla sätt men märren är bra iordning och har dessutom Nuncio gener.

V64 3) 9 Full Of Muscle 80 åringen Henriksen har grym stallform och tillsammans med Jepson är det lite av Dreamteam Light. Ok distansgynnade Persikan har 40m försprång men visst är det ganska långt upplopp på Axevalla

V64 4) 8 Navy Zon Hm spår 8 igen men märren har varit vässad för lite tuffare motstånd och jag blir inte förvånad om Andrzej är med på stregen. Dock inte helt rumsren.

V64 5) 4 Henry Palema Phu en gammal följehäst som aldrig vinner.
Troligen inte idag heller. Crebas är som bekant Crebas men om och när det smäller vill jag justera mina gamla skuldebrev

V64 6) 5 Hipster K USA födde racern är väl ingen vinterhäst som tuffar på med skor och brodd. Men det är åtminstone rätt distans och behagligt motstånd.
Törnqvist och Pieters King är väl värst emot. Maria och Dwight har rivstartat 2024 med grymma framgångar. Starthästarna är i grym författning. 50 hästar i träning och flera fina Rikstoto filurer i stallet.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-01-16 klockan 10:59.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 16:26   #2
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Det vankas nog lite körning i första. Ville lär köra för spets med Oasis Tara. Kommer han dit med första jänkare på så vetifan om han släpper.. Borde öppna för 7 Flat Broke och 12 Booster Broline. 1,4,5,7,12 för hängslen och livrem, jag låser nog på 7,12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BobGuran (+6)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 17:03   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det vankas nog lite körning i första. Ville lär köra för spets med Oasis Tara. Kommer han dit med första jänkare på så vetifan om han släpper.. Borde öppna för 7 Flat Broke och 12 Booster Broline. 1,4,5,7,12 för hängslen och livrem, jag låser nog på 7,12
Flat Broke har ett brokigt förflutet. Ok två lopp i kroppen men utan att övertyga. Booster känns kuskförstärkt och kan som du säger få tempo på tillställningen.
Men jag tror på Jepson.
God tur Klutas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 17:19   #4
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Svår omgång känns det som. Kör större reducerad lapp med flera utgångshästar och spikar AMERICAN CASH i 1:a. Litar på att Jepson gör allt rätt.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 18:35   #5
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det vankas nog lite körning i första. Ville lär köra för spets med Oasis Tara. Kommer han dit med första jänkare på så vetifan om han släpper.. Borde öppna för 7 Flat Broke och 12 Booster Broline. 1,4,5,7,12 för hängslen och livrem, jag låser nog på 7,12
Patrik Petterson var inte blyg han heller. Hade nog blivit 2a om han släppt till Jeppson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+5)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 18:36   #6
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det vankas nog lite körning i första. Ville lär köra för spets med Oasis Tara. Kommer han dit med första jänkare på så vetifan om han släpper.. Borde öppna för 7 Flat Broke och 12 Booster Broline. 1,4,5,7,12 för hängslen och livrem, jag låser nog på 7,12
Snyggt!
Min spik höll inte och jag åkte ur direkt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 18:41   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 363
Sharp$: 2568
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det vankas nog lite körning i första. Ville lär köra för spets med Oasis Tara. Kommer han dit med första jänkare på så vetifan om han släpper.. Borde öppna för 7 Flat Broke och 12 Booster Broline. 1,4,5,7,12 för hängslen och livrem, jag låser nog på 7,12
Snyggt lås i första och hoppas du får in ditt system idag :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2), KalleKlut (+2)
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 19:09   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Dags att kliva in på spelet. V4 reducerat med spik på King Only The One i sista.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 19:20   #9
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Tyckte STARBEC'S A.TO Z. såg väldig fin ut. Den enda av alla därframme jag inte hade med.
Nu hade jag tur.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 20:09   #10
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Varit på fotbollsträning med grabben men nu så..
3,5,6 för 6r (tyvärr inte V6)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+6)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 20:19   #11
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Nähäpp.. Sket sig sista 20m
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 20:25   #12
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Dryga hundringen plus. Inget man blir fetare av
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 20:35   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Vinterväder vädret håller i sig även i södra Sverige och det vankas nog broddbana ikväll oxå. Flera av gårdagens hästar hade problem med luriga Mantorp banan. Löst material ovanpå ett stenhårt underlag är slitsamt för många travare och tyvärr får vi nog en liknande bana idag. Axevalla har av hävd ett dåligt rykte gällande banunderlagets skick både vinter och sommar.
Men ett litet morgontidigt travsurr är alltid bra för matsmältningen oavsett banunderlag och väder.

V64 1) 5 American Cash Jepson brukar trivas bra på Axevalla (oxå) och besöker nog vinnarcirkeln idag oxå. Perfekt läge och behagligt motstånd.

V64 2) 8 Unique Wine Spår 8 på 1640 är väl iskallt på alla sätt men märren är bra iordning och har dessutom Nuncio gener.

V64 3) 9 Full Of Muscle 80 åringen Henriksen har grym stallform och tillsammans med Jepson är det lite av Dreamteam Light. Ok distansgynnade Persikan har 40m försprång men visst är det ganska långt upplopp på Axevalla

V64 4) 8 Navy Zon Hm spår 8 igen men märren har varit vässad för lite tuffare motstånd och jag blir inte förvånad om Andrzej är med på stregen. Dock inte helt rumsren.

V64 5) 4 Henry Palema Phu en gammal följehäst som aldrig vinner.
Troligen inte idag heller. Crebas är som bekant Crebas men om och när det smäller vill jag justera mina gamla skuldebrev

V64 6) 5 Hipster K USA födde racern är väl ingen vinterhäst som tuffar på med skor och brodd. Men det är åtminstone rätt distans och behagligt motstånd.
Törnqvist och Pieters King är väl värst emot. Maria och Dwight har rivstartat 2024 med grymma framgångar. Starthästarna är i grym författning. 50 hästar i träning och flera fina Rikstoto filurer i stallet.
Inte en siffra rätt på travsurret Dessutom vinner Crebas med fel häst
Morsning och Good Bye.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 20:44   #14
 
Basils avatar
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: hälsingland
Inlägg: 78
Sharp$: 3650
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Inte en siffra rätt på travsurret Dessutom vinner Crebas med fel häst
Morsning och Good Bye.
Häst med gener från SKOGSBOTÖSEN o UTAH IX hur kunde du missa den?
Basil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-16, 20:57   #15
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basil Visa inlägg
Häst med gener från SKOGSBOTÖSEN o UTAH IX hur kunde du missa den?
Hm trodde 50% av Sugarcane Hannovers sprint gener var minus
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td