Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-02-05, 12:16   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Lördag 10/2 - Åby - V75 Jackpott


Måndags Dragen

Som vanligt härligt Åby trav med många Halmstads hästar. Blir inte förvånad om flera av dom är med på stregen.

V75 1) 3 Entrance Lill Svanen visar bra stallform och märren har bra läge. Ok lite (för) tuffa hästar på 60 volten.
9 Cascabella har mycket spring i benen och Uttrarna har stora förhoppningar på hästen. Kan gå.

V75 2) Distansgynnade Halmstadhästarna 5 Cassius Clay D.E. och 6 Böhmaren känns som måstestreck i min värld.

V75 3) 2 Mose Eagle Tuff Bold Eagle märr med bra läge och bra form.
6 J.J. Another Vinn Grym prestation senast och slog av Mose på linjen.

V75 4) 5 Farbror Melker har pausat lite men avslutade 2023 på ett mycket bra sätt. Kan vara chansspiken i vidöppen och jämn spårtrappa.

V75 5) 7 Patricia Bo Klass 2 är som vanligt Klass 2 och kräver nog en del streck. Men jag tror Ecce har fått ordning på märren som har ett brokigt förflutet. Tävlade på Bornholm under 2023. Kan vara en rolig stänkare.

V75 6) Halmstadshästar igen
2 Tuppen står hårt inne men har Galet bra form. Psst G i raden betyder väl att han gol
13 Four Guys Dream har oxå ett tråkigt G i raden men är normalt ganska travsäker. Bakspår med lite ryggar kan passa bra. Sveper nog 20 volten med lite flyt.

V75 7) Återigen en vidöppen Vinter Silverdivision. Typiskt garderingslop.
5 S.G. Mistral står stenhårt inne men är distansgynnad och Örjan känner hästen väl. Chansdrag så här på måndags em.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-02-05 klockan 15:31.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-05, 15:13   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 626
Sharp$: 2900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spännande omgång utan Nurmos/Kontio. Blir till att studera noga. Hörde idag att podden LÖRDAG HELA VECKAN läggs ner. Tråkigt! Men tycker att Skoglund gör helt rätt för sitt välbefinnandes skull. Men det var det enda V75-tjôt jag brukar lyssna på förutom Jokersystemet med Crille Krukan, så där rök några timmars rolig måndagsunderhållning...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-05, 15:33   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Spännande omgång utan Nurmos/Kontio. Blir till att studera noga. Hörde idag att podden LÖRDAG HELA VECKAN läggs ner. Tråkigt! Men tycker att Skoglund gör helt rätt för sitt välbefinnandes skull. Men det var det enda V75-tjôt jag brukar lyssna på förutom Jokersystemet med Crille Krukan, så där rök några timmars rolig måndagsunderhållning...
Skoglund verkar vara lite av en arbetsnarkoman. Det är nog bra om han tar det lite lugnare. Jag tycker att det var för mycket trams. Andersson kunde de ha skippat och så borde de ha kortat ner tiden, man tappar orken att lyssna efter en stund.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td