|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-04-08, 21:54 | #1 |
The World Is Mine
Hingsten startar i lopp 6 (ramlopp) 20:13.
Från Pettersson till Wallin sedan en tid tillbaka och verkar det som polletten äntligen ramlat ner. Gjorde sitt livs lopp senast, krossade några tuffa V75:are och vann okörd för Skoglund senast i 40.000:- lopp, med flera längder. Andover Hall avkomman får finansiera min v75:a på Bergsåker på lördag, med ett vinnarspel. Spår 2 på onsdag, smakar fågel! |
|
2024-04-09, 15:34 | #3 |
Helt rätt. Men jag har en favo häst 1 Just Dredd Sisu. Som jag tror vinner. Tycker de ser ut som en blivande kanon. Sämre senast dock. Fick dra tåget då. Grym innan. Är mogen för en 10- tid nu. Vi kan ha en stenklar tvilling här.... Den jobbar vi på
Senast redigerad av valla94 den 2024-04-09 klockan 15:49. |
|
2024-04-11, 13:53 | #4 | |
Citat:
en av boysen i bolaget lirade både tvilling och komb, ett råd jag tackade nej till. Jag torsk men lite glädje att en av spelläggarna fick några slantar med sig till vad jag tror blev hyfsade odds. Jag trodde mig ha en stenklar singelprocentare, magplask! |
||
2024-04-11, 16:57 | #5 | |
Citat:
Du är i gott sällskap. Av princip redovisar jag nästan aldrig mina inlagda spel men min spel och tipsform är oxå iskall. Så jäkla surt att ditt drag trots allt blev tvåa och 12 ggr slanten var ju ett grymt odds på en i min ( och din) värld ganska spelvärd häst. Ligger lågt med spelet just nu men hankar mig fram med lite DD spel och försöker hålla liv i tunna Spel Lädret. Pensionspengarna är ju i min värld helt förbjudet att tulla på och göda spelmarknaden med. Men snart kommer Åby höjdarna Drottning och Kunga pokalerna inkl kval. ” å då jävlar ” citat Raggarkungen / Björn Rosenström Ha de gött Jajjan. Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-04-11 klockan 17:24. |
||
2024-04-11, 21:52 | #6 |
Tack Loke.
Måste erkänna att jag inte kom så snett på det, när man var fattig student. Jag satt på händerna som en schackspelare innan ja la något lir. Torskspelen sved på ett helt annat sätt när ett spel handla om huruvida jag kunde lira på lördag eller inte. Idag är jag en slarver, som lägger lir fast jag inte hunnit plöja alla loppen innan start, i yngre dagar var det lika med pass på lir lördag. |
|
Ämnesverktyg | |
|