|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 11/1 Bergsåker
Det ser ut som det är lite klent anmält till Bärsåker, komplistorna brukar vara klara ca 13.00 men syns inte ännu kl 18.00. Gissar att jakt på starthästar pågår...
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gissar att Decision Maker och High On Pepper blir de två stora favoriterna, MINST en ska garderas.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4140Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
En spik hittad än så länge; 5 Kiwi Sisu i 7:e.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Decision Maker en möjlig spik oxå men Pepparn (som jag brukar spika) garderar jag nog. Galopp senast och medeldistans nu. Hinner Jorma ens få upp värmen då?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mats E Djuse har redan två segrar i årets V75-liga. Magnus A Djuse har inga men har haft ledigt och återkommer på lördag i alla avdelningar. Jag kryssar Mats och Magnus i alla lopp
(utom i de där jag redan bestämt mig för spik). Då jag även alltid har med ettan i voltstart så landar jag på 48 kr med spikar på Decision Maker i avd 1 och 5 Kiwi Sisu i avd 7. Då har jag utrymme för att lägga till några hästar under veckan. Jag hoppas det sipprar ut några godbitar från Efterhandarens gröt. Tänker oxå ta till mig tankar från Krukan och statistik från Jens. Nu börjar veckans roliga pussel. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Senast tyckte jag Ready Casharen slaskade med travet hela sista långsidan, minns att vi var flera som trodde att HOP skulle slå på en brasa när som helst sista 800m. ”Felskodd, fick inget grepp” var förklaringen? Normalt möter High On Pepper 10 rundningsmärken. Gillade inte vad jag såg senast, så garderingen är given, trots att kusen borde varav helt överlägsen det här gänget med många pensionärer. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Örjan upp på O.F.V. Fantasy, möter enklare hästar och ÖRJAN upp istf Fredde, det är ett kuskplus modell större, spåret är gurka, men hoppas på en strukning, så ekipaget ramlar ner ett hack. Till 3% ett måste-streck på en garderad bong.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kan man läsa tränar/kuskintervjuer till V75 gratis nånstans? Har alltid läst dem på Maharaja Racing men nu står det att man måste vara medlem. Men inte ett ord om hur man blir medlem!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
En fråga har decision maket har den någonsin gått på broddar?????
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Däremot tycker mitt antivirus att det är en skadlig sida... https://www.maharajah.racing/page.ph...id=12&sida=728 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7) Senast redigerad av KonsultTT den 2025-01-10 klockan 09:23. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Loke.
Vill bara höra att allt är ok med dig och att du inte satt gröten i halsen? Dina funderingar lyser med sin frånvaro, vilket inte känns bra. Hoppas allt är bra med dig. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Det är High On Pepper som ska synas idag av megafavoriterna om man ska tro på betaltjänsterna . Travtjänsten spikar Weekend Fun på allt och spelvärde spikar Dundee As.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
Vad gäller V75 blir jag nog så tråkig att det blir spik på 6 Decision Maker i första avdelningen och 11 High On Pepper i 3:e. Får hoppas på skrällar i övriga avdelningar, varningen blir 13 SG Dangerous i 6:e avdelningen, 2% är mumma! God tur alla |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Två streck i Guld - High on Pepper och Dundee AS. Hade gärna tagit med spetshästen Weekend Fun, men det är en kostnadsfråga.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kör en tråkig rad idag och spikar Decision Maker, HoP och Express Cash.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mina spikar är Decision Maker, Express Cash och Staro Royal Mark, om jag inte ändrar mig sent, men det tror jag inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+7) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
Spik
Jag chansspikar Molte Wibb. Min enda spik idag. Det är vintertrav...(och Bergsåker...). Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
V75
1 12 8 10 1,3,5,10,11,12 7,8,10 2,4,5 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Idag tror jag väldigt mycket på High on Pepper och Decision Maker så hoppas dessa bara vinner idag
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lycka till!
Avd 1: 6 Decision Maker (1, 7) 2: 2, 3, 6, 8, 11, 12 (4, 10) 3: 6, 8, 11 (2, 10) 4: 8, 10 (6, 13) 5: 1 Express Cash (10, 11) 6: 1, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14 (3, 5) 7: 4 Staro Royal Mark (2, 5) 1x6x3x2x1x8x1 = 288 rader. 288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr. Rättningskod: TWS LCG PGL |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Älskar när bröderna tävlar.
Givetvis garderade jag lampan, det var inte så långt borta med tanke på det toxiska lopp kanonmärren Decision Maker fick. Grym insats! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Undrar hur W hos Ica Maxi analyserar loppen .
På ett av sina större system idag löser hon avd 1-3 på en rad med tre favoritspikar . På nästa tar hon 12 x 12 x 9 hästar i samma tre lopp. 1296 rader istället för en. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
znipstern (+1) |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Var någon som var förvånad över att volt-pyrot, tände på igen?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Efter galopp kommer galopp, tror att risken är stor att Lövdal får en Bro Park-resa från
spår 1? |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Trist V75:a (inte oväntat), men DD blev ju bra.
valo (+20) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
Konklusion
Blev inte som man tänkt sig. Nya tag!!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det blev 2 spel idag då jag tyckte att V75 och V5 såg förjävla enkelt ut på förhand. Top 7 och DD där dagens drag återfanns.. Tyvärr bom på top 7 och fel val i sista pga ren girighet. Draget Neymar Boko levererade men vad hjälpte det
![]() DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2025-01-11, 17:43 Bergsåker Lördag 2025-01-11 Start: 18:20 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 9 Neymar Boko 2: 5 Kiwi Sisu 1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. Rättningskod: LFJ QHN GSV |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Tack Jajjan och Bonbon för eran omtanke. Det värmer i den gamle kroppen och knoppen. Jag mår efter omständigheterna bra och morgon Gröten slinker fortfarande ner utan större problem. Men som 40 talist är man ju på väg neråt i Ålderstrappan. Känns som mina inlägg blivit för dominanta på sidan och ibland skriver jag bara ner mina tidiga tankar och spelförslag utan större analys. Jag tar lite paus. Det har ju dessutom förkommit flera påhopp senaste åren där jag fått höra att mina inlägg förstör sidan och är helt oseriösa. Jag framställs dessutom som en bluffgubbe som använder ett antal nick. Så det finns nog en hel del som ser det som positivt att slippa mitt dagliga surr. Jag har tappat lite av mitt gamla djupt rotade 50 åriga travintresse. Dags för lite Time Out. Ha de gött alla spelfilurer. Efterhandaren/Loke. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Dom ev inte gillar dina inlägg, kn ju alltid scrolla vidare, men jag tror mig våga lova att majoritet av den lilla skara som skriver på Sharps, hoppas att du snart bloggar här igen. Kändes skönt att läsa att det inte var ett hack i hälsan som fick dig att lysa med din frånvaro. Allt gott till dig Loke (du gamle HBK:are) Jajjan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
"inlägg blivit för dominanta... spelförslag utan större analys. ... inlägg förstör sidan och är helt oseriösa..."
Exakt så!!! Det blir skönt att slippa! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tittade just på denne Samson-typens tidigare inlägg. Som jag anade var det bara den här typen av negativa vibbar, gnäll och kritik åt alla håll. Inga spelidéer, inga intressanta tips eller annan info. Nä, tacka vet jag Efterhandarens underfundiga gröt-funderingar. Och vadå "det blir skönt att slippa"? Är scrollknappen sönder? Det är väl du som har klickat fram inlägget?
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|