![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#32 |
![]()
Den var lika bra som jag trodde.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Oj,oj,oj. Visst sätter Gulingen färg på Bjerke omgången. Jäklar vilken upp visning med Dolce Viky. Grym travare.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Fan då. Min spik gör jobbet och åker till slut.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |
![]() Citat:
Och sex femmor. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Bra jobbat ms. Känns änna som en leverans trots lite förhands ”irrelevans”
![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+10) Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-03-15 klockan 18:10. Anledning: Felstavning |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Stort grattis!
5 tippar V75 hade med alla utan Robbans, som blev skrikhäst hos ombudet och de spikade efter snack med Berghan Trist att gubbarna sprack i avd 7, då de spikade Global Eyecatcher. Maharasha var för för bra. Det är inte många gubbar kvar där Skarpen inte lyckats skjuta sönder ett livslångt spelande på trav. Gubbar som varje vecka året runt aldrig missade att lägga lir till lördagens begivenhet V75. Hos ombudet finns några få överlevare kvar, de få som inte dog sotdöden i och med Hans Lotd Skarplöths intåg som toppdog på ATG Gubbar som började snacka trav i samma ögonblick som travprogramet ramlade ner i brevlådan. En otroligt bra informationskälla för en tippar-nolla som jag, dessa underbara gamla travnördar. Jag kliver in på spelen igen på Åby nästa vecka, då har jag ivf ett litet hum gällande några av de startande hästarna. Allt gott och stort grattis till er som fick några kronor med er hem. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+10) Senast redigerad av Jajjan den 2025-03-15 klockan 18:23. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Otroligt snabb resultatredovisning på Bjerke
Noterade det tidigt, tänkte kolla nogrannt på lopp 11, men det kom visst innan jag började kolla så jag kom för sent Undrr hur lång tid det tog innan allt var på ATG alltså hela resultatet inte bara de 3 första gissar på 5 - 6 minuter efter måjgång, Hela resultater fanns i vart fall INNAN defeleringen till nästa / Sista lopp, lopp 12 tanske Har man skillt på resultat på ATG och travförbundet i Norge I Sverige tar det lång tid få ordningen för man väntar på att faställla bestraffningarna, varför skall definitiv resultatlista på ATG väntar på att domarna skall höra kuskar som är inblandade i en bestraffningssituation, det är ju oftast så att det en fråga om bestraffning, inte en fråga om ordningen på hästarna / diska hästar |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Kollade loppen nu från igår.
Lågklassiga kallblodslopp mardröm för kunskapsspelarna. Alla betrodda gjorde bort sig vad jag kunde se. Att räkna på Italienarens hästar och hur dom ska prestera också rena lotteriet . Alla stenhårt spelade . Några riktigt bra . Andra groteskt överspelade . Kommande månad kommer en stor armada hästar till Sverige från hans stall. Många som inte tävlat här tidigare. Är nog inte fel att avvakta spel i lopp där dom startar till man sett dom i åtminstone en start här uppe. Dröjer väl till november nu till nästa lördags V75a (eller V85a om man byter i höst) i Norge. Det tackar man för . |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Olle kan väl pröva lunch v4 på jägersro
Inte något av de 4 loppen har fullt fält - dvs alla som vill starta får vara med, även om du har rade 0 0 0 0 0 , lär vara låg klass, ingen som kan göra något åt ledaren om den bara är något sånär bra. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|