Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-04-12, 16:16   #16

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1402
Standard

Ett exempel på helgardering.

4 avdelningar är täckta. Eller ja, i princip 5 avdelningar kan man säga.

https://web.baratrav.se/live/9r6u33o539259450
Gammal 2025-04-12, 19:15   #17

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vad är skillnaden mellan att spricka på att man inte helgarderar alls på det matematiska systemet och att bara tåla 0-1 till rensare efter att man har fått in en rensare som man annars inte skulle haft med alls?

På det matematiska systemet är oftast villkoret 0-0 "omöjliga" om man inte helgarderar någonstans. Även om jag sällan spelar rent matematiskt heltäcker jag gärna 1-2 avdelningar om jag ändå kör matematiskt.

Grunden för att få alla rätt är att man först och främst har med alla vinnare på sin "ram". Ett matematiskt system har också en "ram".

Sensmoral: Man spricker oftare än man får in. Den enda egentliga skillnaden mellan olika sätt att spela på är sättet på vilket man spricker och hur ens spelpsyke klarar av att hantera sprickningen.
Det finns inget facit på vad bästa lösningen är . Dock vidhåller jag att det är ruskigt dyrt att helgardera matematiska system i lopp med tvåsiffrigt antal hästar medan det inte behöver bli jättedyrt på ett reducerat dito.

Sen handlar det givetvis om att hitta vinnare som inte är hårt spelade oavsett på poolspel för att vinna pengar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-12, 19:18   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det finns inget facit på vad bästa lösningen är . Dock vidhåller jag att det är ruskigt dyrt att helgardera matematiska system i lopp med tvåsiffrigt antal hästar medan det inte behöver bli jättedyrt på ett reducerat dito.

Sen handlar det givetvis om att hitta vinnare som inte är hårt spelade oavsett på poolspel för att vinna pengar.

På det reducerade "betalar" man med villkoren. Så det är ganska precis lika skulle jag vilja säga. Allt handlar bara om ens spelpsyke och att förstå att en sprickning är en sprickning.

2000 rader är alltid 2000 rader.
Gammal 2025-04-12, 19:20   #19

Standard

Citat:
Ett exempel på helgardering.

4 avdelningar är täckta. Eller ja, i princip 5 avdelningar kan man säga.

https://web.baratrav.se/live/9r6u33o539259450
Idag "betalade" jag med utdelningsvillkoret och en sen nedrankning av Dats Tore i första. Hade den i högsta rankinggruppen fram till ca 15:50.
Gammal 2025-04-12, 19:25   #20

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
På det reducerade "betalar" man med villkoren. Så det är ganska precis lika skulle jag vilja säga. Allt handlar bara om ens spelpsyke och att förstå att en sprickning är en sprickning.

2000 rader är alltid 2000 rader.
Jag spelar väldigt sällan streckspel numera själv men om jag gjort det hade det alla dagar blivit någon form av reducering . Allt från minst en av 2 a hästar till mer avancerade system med a-b-c-d hästar till poängsystem. Det kräver mycket mer vad gäller ranking och analys av spelvärde av spelaren än att betala lika mycket för all hästarna i garderingsloppen. Det som är det roliga med att spela på hästar men det kräver också att man lägger ner väldigt mycket tid på det.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td