Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-04-13, 18:48   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 16296
Standard

Måndag 14/4 - Axevalla - V64 mm

Mina Söndags Tankar + Måndags Tankar

V64 1) 12 Diluca Mo Spännande nyförvärv hos Riordan. Meriterad 6 åring. Testade V75 på Åby senast men var inte som bäst. Fick i.o.f. sig en hopplös resa i spåren. Hästen har gått bra i tufft motstånd på Vincennes tidigare och Riordan kanske har svingat trollspöt. Ganska behagligt motstånd.

V64 2) 11 Rolyman Kommer med bra form från stallet som har visat bra resultat senaste tiden. Helm pojken duger gott denna typ av lopp.

V64 3) 6 Com Bella Dags för första vinsten ? Står väl lite hårt inne men det vet ju inte hästen om. Kan gå. Bellan behöver nog sällskap på kupongen. Stöttar upp med 3-4-5

V64 4) 3 Darryl Dawkins Ännu en nolla att spräcka ! Kan gå i vidöppen tillställning. Darryl känner sig nog ensam på kupongen. Stöttar upp med 4-6-7

V64 5) 2 Pac Man Svårslagen rackare. Psst tredje Orlando Vici avkomman som får agera söndags drag i min värld

V64 6) Öppen och spelvänlig avdelning.
1 Zebulon. 3 Deon W. 7 Tug Of War. 9 Pennywise. Zebulon kanske vinner fram och baklänges men mina motbud känns änna skrälldugliga.
Visst är det långt upplopp på Axevalla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-14 klockan 12:09. Anledning: Måndags Tankar
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-14, 18:19   #2

Standard

Värmnings Vinnare
Rolyman förlorar inte detta. Min haka är blottad
Heavenly Flowers ser vinstduglig ut. 7% är mums.
Gammal 2025-04-14, 18:24   #3

Standard

Märt Pello kör två Aronsson luringar. Se upp ! Han kanske gör en Peter Ingves mål gest ikväll.
Gammal 2025-04-14, 19:21   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Värmnings Vinnare
Rolyman förlorar inte detta. Min haka är blottad
Heavenly Flowers ser vinstduglig ut. 7% är mums.
Käftsmäll på hakan och ingen himmelsk blomma i knapphålet. Men som tur är har jag en välanvänd dumstrut nära tillhands.
Svara

Ämnesverktyg

td