|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Söndag - 20/4 Romme Jackpott
Ser ut att bli några roliga lopp. En hel drös med spik förslag.
V75-6 Björn ställer ut 7 San Moteur i gulddivisionen. I toppform borde det bli kross. Ska väl bara behöva gå framåt och överta ledning. Värst emot är Pheonix photo från ledning som såg okörd ut senast. V75-3 4 Keep gamble ser ut nu att bli storfavorit i silverdivision. 7 kaiser mearas är främsta utmanare. Ingen av de ser speciellt startsnabba ut. På 2600 meter hittar vi nog vinnaren från ledning eller invändigt. Men någon av de två borde bli släppt till ledning. V75-2 Fet spiken är 3 Fahrenheit. Han har äntligen fått ett bra spår. Borde sitta i främre träffen. Tror den kan vinna utvändigt. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
17 852 000:- just nu enligt reklamblafforna. Dessutom går 100% av ev jackpott på V75 to,fre,lö går direkt in i potten.
Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-17 klockan 16:05. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tack för infot. Jag räknar kallt med att 40% av dagens V75-utbelning transfereras till Romme. Dagens V75 står jag över, motiverar mej inte att lämna in en lapp med 45% återbetalning. Blir till att studera lite till Romme.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4025Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Det är väl fem-rätts-pengarna som oftast blir konfiskerade? Varför läggs de i 7-rätts-potten? Där finns väl oftast bra med pengar nu för tiden. Varför inte lägga dem i 5-rätts-potten? Det är väl vi som oftare har fem rätt än sju rätt som bidrar med dessa pengar.
Det känns som omvänd Robin Hood-filosofi att ge de pengarna till de som får sju rätt vilka ofta har resurser till att spela större system. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tidiga Tankar
Frågan är var, när, hur man ska bära sig åt för att hitta Jackpott Stänkarna på Romme ? V75 1) 4 Captain Tilly Jag väljer ett chansdrag i ett av omgångens lurigaste lopp. Orutinerade hästar, två volter och 2640 !! Svårtippat är bara förnamnet. V75 2) 3 Fahrenheit Har kämpat på länge i Rikstoton utan att få vinna. Ok dåliga lägen har väl orsakat besvärliga resor. Men gått bra i skymundan har dock lite svårt att sätta nosen först. Kanske på söndag ? 9 S.G.Edison Klurigt läge men känns änna distansgynnad. Står bra inne i klassen. V75 3) 4 Keep Gamble Distansgynnad rackare som sett grym ut i årets starter. Svårslagen är bara förnamnet. 6 Cubalibre Jet Var ute i för tufft gäng senast. Detta är en häst som går på alla distanser och får rutinerade Paalemannen till rätt smygresa så har hästen en jäkla spurt. Jackpott stänkare till 2% i nuläget. V75 5) 3 Erik The Phantom Rejäl travare som duger gott i Brons. Årsdebut är Årsdebut ! Men Nurmos brukar ha vältränat. V75 6) 6 Staro Mack Crowe Kan vara ett bra Jackpotts utdelnings höjande streck. Jag blev betänksam efter SAN Moteurs beteende i Paris sista helgen i Januari. Så skall inte en elithäst bete sig. Undrar om det kan vara Avels arbetet som sätter griller i huvet på hästen ? Få hingstar som klarar av både avels arbete och topp tävlande på Elitnivå. Normalt ska ju Goop vinna lätt i detta gäng. Frågan är om Moteuren är någon Elitlopps vinnare ? Kentucky River var grym senast ! Funderar på att gadda storfavoriten. V75 7) 15 hästars stolopp är inte att leka med. 1 Great Knowledge 2 raka i årets starter. Tredje gången…………. 2 Vibora Frang och Djuse. Smack. 10 Bourbonista Visade sin klass senast. Går sina 13 tider utan att plågas. Chansspik ? Men läget är lite oddshöjande. 12 Can Can Broline Blek senast men här snackar vi bättre än raden. Duglig 5% are. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Några tveksamma favoriter och några bortglömda skrällar gör att det ändå ser intressant ut inför söndagens V75a på Romme. Sen gör ju jacken det ännu mer intressant..
Här är några drag som definitivt är med på min rad! Avd 1. 6 Griffons Wine 14% Inte helt borta från ledningen! Avd 2. 4 Incomparable 3% Trivs på Romme och med Emilia! Avd 4. 12 Ask Viktor 6% Klart förstastreck för min del! Avd 5. 9 Enaoz 11% Stallformen på Gocci!! Avd 7. 8 Take Me Sober 3% Rinner undan från ledningen?! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mina Söndags Drag
Under radarn 1) 11 Point Blank 8%. Känns änna distansgynnad. Kuskförstärkt. Vidöppen avd ! 2) 9 S.G. Edison 5%. Klurigt läge men formen är god. 3) 6 Cubalibre Jet 2%. Går på alla distanser. Farlig med rätt smygare om storfavoriten underpresterar. 5) 11 Chimi 5%. Rena fyndet trots läget. 6) 8 Kentucky River 9%. Redén har hysterisk stallform. Holcombe Zets prestation sitter på näthinnan. Jäklar vilka hästar han har i stallet. God och Glad Påsk önskas alla Spelfilurer från den gamle tjötgubben
Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-19 klockan 09:58. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
800-metersbana med open strech och 220 m upplopp. Då kan det hända saker. Jag tror på bra utdelning idag.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
V75
3 3 4,7 4,10,14 3 6,7 1,2,10,12,14,15 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Enligt SMHI appen regn hela dagen i Borlänge . Inget skyfall men inte omöjligt att det kan komma att påverka banan . Hård och alla skoryck bör analyseras extra. Smetig brukar inte passa alla hästar osv.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dagens Stenklara?
4 Keep Gamble. Svar ja. Trots 71%. 7 SAN Moteur. Svar troligtvis eftersom jag garderar med Staro och Kentucky. Favorit I Fara 5 Gobal Everglow. Galopp risken känns överhängande. Här lurar skrällarna i dagens öppnaste lopp. Typ 11 Point Blank. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Är folk galna eller? 24% på Fahrenheit som inte ens är gynnad av distansen. I det här loppet kan nog Bröderna Djuse lika väl ställa sig på åskådarplats.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
205 m långa upploppet är oxå en oddshöjande faktor. Innerspåren kan bli sega och tråkiga för spetshästarna. Bakspårs omgång ? Kan vi få en miljonutdelning ? Avd 1-2-4-7 är vidöppna i min värld. Nordis loppet känns ju som ett dyrt helgarderings lopp. 15 Dån Klara 0% kan mycket väl vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Man ska absolut inte spika San Moteur idag. Hästen är totalt opålitlig, och det är egentligen svårt att förstå varför Håkan inte flyttat bort hästen från Goop. Björn har fått sina chanser och misslyckats totalt. Sen har vi den delikata situationen att vinner hästen idag så måste den starta 3:e Maj, men sen ska den starta nästa dag i Finland också. Där har ju Håkan sagt att det inte blir dubbla starter. Så vad väljer han då?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jäkla Berglund till att förstöra spelvärde på de egna dragen..:(
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Har du hackat min dator nu igen?!:-)
Tyvärr verkar Berglund ha gjort detsamma. Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Intressanta strykningar i första. Nu sitter nog Jepson i spets, och han lär inte släppa till 7:an. Det kan vara en chansspik. Jag har svårt att bedöma hur bra Valla d’Campbell är, men den ska vara riktigt bra för att plocka ner Jepsons häst…
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Valla är en segstark rackare. Måste streck på min kupong. Detta är ett av dagens garderingslopp trots strykningarna.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
David P var lite orolig att hästen inte skulle gå iväg felfritt från spår 4 i volt.
Senast redigerad av Gus den 2025-04-20 klockan 12:20. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
V75 Puls på Romme
V75.1 Favoritbedömning: ✅5 Global Everglow (Goop) – Dock ingen spik på klass III-II i volt. Hästen har en hög kapacitet, stark avslutning och vann direkt i Goops regi med sparade krafter. Har dock spår 5 i volt, knepigt i ett lågklass lopp– inte helt att lita på från start. A-hästar ✅4 Captain Tilly – Klassig, stark typ. Vann lekande lätt i senaste starten. ✅11 Point Blank – Alltid med i matchen, mött bättre motstånd tidigare, Djuse upp. B-hästar ✅7 Valla d'Campbell– Klass II-häst. Mer stark än speedig, men uthållig och tufft matchad i Breeders’ senast. Har visat stark form i långlopp tidigare. Bra läge Chansspik i ett lågklass lopp! ✅2 A Perfect King – Passar på distansen. Kan vinna från dödens om han har rätt dag. V75.2 A-hästar Favoritbedömning: ✅1 Tamacti Jun– Allt talar för ledning,toppform.8 av 9 från spets, enorm spetsstatistik. Barfota bak nu. Har toppkusk, kort distans. A-hästar ✅12 Dear Wise As – Toppform, klassig, spurtar vasst oavsett läge. ✅3 Fahrenheit – Formkort med Djuse. Avslutar alltid bra. B-hästar ✅6 Neon Bank – Seger i överlägsen stil senast, form+kapacitet! ✅8 Patriot Zon – Barfota runt om, Jepson upp. Bra nog i grunden. V75.3 Favoritbedömning: ✅4 Keep Gamble –Dominerar fältet kapacitetsmässigt. Bästa spåret, dokumenterat stark över 2640, vinner ofta från dödens. Mest kompletta hästen i fältet. Radar upp segrar. Toppform + rätt distans. Klassig – vunnit på 11,9/2140a. A-hästar ✅1 Petho – Hästen ser riktigt fin ut i ny regi. Spår 1 kan ge rygg på ledaren eller spets. Utmanar med klaff. B-hästar ✅7 Kaiser Mearas –Tung långspurt senast, men beroende av klaff från spår 7. Lång distans är plus. ✅3 Heartbeat Thunder – Spännande i ny regi. Bra avslut efter vila. Kapabel – outsiderläge. ✅6 Cubalibre Jet –Startade i Paralympia-försök senast. Klassig men comebackform oklar. Ner i klass = varning. V75.4 Favoritbedömning: ✅4 Hauk Viktor, Norsk V75-vinnare, travsäker, går både i ledning och utvändigt, bra startspår, kuskplus: Magnus A Djuse, kommer dock att pressas för spets – men totalt sett en stabil favorit i lågklassigt kallblodslopp. Spikbar på mindre system – men garderas på större. A-hästar ✅14 Blomsterprinsen – Tre lopp i kroppen, mycket vass senast – tar längder över upploppet. Passar distansen. B-hästar ✅10 Hibovalle – V75-vinnare senast. Toppform, men lite tveksamt vad han slår från tillägg. ✅12 Ask Viktor – Riktigt stark typ, tål jobb. Klassklättrare. Riskerar vingel – men inte borta. ✅6 Basisten-Satt fast senast – formbesked saknas men kan få rygg ledaren här. V75.5 Favoritbedömning: ✅7 Jobspost – Har allt: form, kusk, taktisk flexibilitet och vinstvana. Överlägsen i flera lopp,3 raka segrar i imponerande stil, Djuse + spetsläge + vass form = guldtrio, gynnad av att det är ston i Brons, Klar förstahäst ändå. B-hästar ✅3 Erik the Phantom – Stark och rejäl. Laddas inte men gynnas av tuff körning. Tidig med klaff. ✅9 Enaoz – Gocciadoro-import med 10,8-rekord och vassa insatser i Italien. Kan fälla allt. ✅11 Chimi – Barfota Goop = livsfarligt. Galopp senast, men såg laddad ut. Överraskning? ✅10 Maserati Hall – Får jobba i spåren men har gjort det förr. Tål fart, given vid gardering. V75.6 Favoritbedömning: ✅7 San Moteur – Kommer med enorm klass – brukar gå bra efter vila, är logisk spik på kapacitet .Motståndarna måste prestera på absolut toppnivå för att fälla honom. Enkelt? Lång vila + risk för vingel initialt. B-hästar ✅6 Staro Mack Crowe – Vass comeback. Öppnar bra, kan hamna före San Moteur. Vinnartyp. ✅8 Kentucky River – Formbesked i kroppen. Otur senast. Räknas från alla lägen. ✅1 Phoenix Photo – Klass och spetsläge. Risk för att bli över – men sitter perfekt till om han släpper och får luckan. ✅2 Oscar L.A. – Bra läge, helstängt, Gocciadoro-effekt. V75.7 Favoritbedömning: ✅10 Bourbonista , Bra insats senast med oryckt norskt huvudlag. Stark typ, allround. Står med dubbelt så mycket pengar som vissa konkurrenter = spår 10. Behöver klaff från bakspår – ingen spik i denna typ av lopp. A-hästar ✅1 Great Knowledge –Perfekt spår i spårtrappa. Står bäst till av alla, Goop upp, rejäl form. Kan leda länge. ✅2 Vibora – Rejäl tvåvägshäst som klarar olika upplägg. Form + läge = stark kandidat. B-hästar ✅12 Can Can Broline – Fartmonster när hon fungerar. Spurtade 1.10-fart efter galopp nyligen. ✅15 Global Eyecatcher –Jepson upp, styrka och form. Minus spår 15 men bör med på större kupong. ✅6 Dats Summertime – Mycket sparat senaste två. Bra formkurva. Kan få fin resa. Senast redigerad av Baltasar den 2025-04-20 klockan 19:30. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Dagens största fråga idag är hur tankarna går med San Moteur. De som vet har en enorm fördel. Jag spikar i regel gärna i avd 6 men blir osäker nu med så mycket oklarheter. Är hästen i någorlunda form och de faktiskt vill vinna så är det nog klart. Men känns långt ifrån säkert på de punkterna. Så hoppas få lite mer insikt från stallhåll innan inlämning.
|
|
|
|
|
#34 |
|
Personligen så tror jag att San Moteur vinner. 80 % form säger Goop. Han har ju två lopp att välja på. Vill han vinna idag så tror jag att han gör det.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
…..
Senast redigerad av Altoc den 2025-04-20 klockan 14:17. Anledning: Felpost |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5) Senast redigerad av Baltasar den 2025-04-20 klockan 14:10. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
V75
Inlämnat: 2025-04-20, 14:09 SistaStallskriket andelsspel Romme Söndag 2025-04-20 Start: 16:20 Kostnad: 1 440,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 5, 7, 11 (12, 10) 2: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 12 (7, 2) 3: 4, 7 (1, 6) 4: 4 Hauk Viktor (10, 5) 5: 3, 4, 5, 7, 9, 10 (11, 6) 6: 1, 2, 6, 7, 8 (4, 5) 7: 8 Take Me Sober (10, 1) 6x8x2x1x6x5x1 = 2880 rader 2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Ja, Oscar LA är given för mig vid gardering. Kan vara i bra form efter segern i Frankrike. Lutar mer och mer åt att gardera. Dock är risken stor att San Moteur joggar om dom på upploppet.
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jag tror vi får se en Björn som håller i hästen när han slår på en galopp kort efter start när det gäller San Moteur. Det är märkligt att Håkan aldrig tröttnar. Vädret och banan passar nog inte hästen idag. Staro Mack Crowe sitter nog i spets, och då krävs det en enorm prestation av nån annan för att vinna loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Tar inte Phoenix Photo hand om ledningen? Svårt att se att Ulf släpper isf. Han har varit en jäkel på att köra i spets senaste tiden.
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ett ovanligt inlägg av privar natur.
valo! Har försökt att skicka ett PM till dig men får till svar: valo har överskridit sin kvot av sparade privata meddelanden och kan inte ta emot fler meddelanden förrän han/hon rensar lite utrymme. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Absolut! Men jag tror att Ulf sansar sig och släpper mot ett stenhårt motstånd. Han vet redan att han inte vinner loppet från ledningen och riskerar att bli söndertryckt på slutrundan om han kör i ledning. Nej, jag spikar Staro Mack Crowe. Det är en chansning, men hästen avslutar nog sista 700 i 07 tempo, och då hinner ingen fram.
Senast redigerad av Jarmop den 2025-04-20 klockan 14:37. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Ja, inte omöjligt. Tror också att Staro Mack Crowe är den som missgynnas minst om banan blir tyngre. Så absolut ingen dum tanke att spika.
|
|
|
|
|
#44 |
|
V4
Inlämnat: 2025-04-20, 14:29 Romme Söndag 2025-04-20 Start: 14:45 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4, 5, 7 (2, 6) 2: 12 Troll SterkFaksine (10, 7) 3: 3 Bransbys Nova (1, 13) 4: 7, 10, 11, 14 (4, 12) 5x1x1x4 = 20 rader 20 x 1 x 2,00 kr = 40,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Troligtvis så blir följande scenario i v75.6 Spetsfavorit: 1 Phoenix Photo – otroligt startsnabb San Moteur har bra startrygg i 6 Staro Mack Crowe som är en offensiv modell. Överpace troligt då flera vill fram (Staro Mack, Oscar L.A., San Moteur) Guld – 62%: Spetsvinnare i fokus. Klass ofta avgörande. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Säger inte att det är fel att gadda Keep Gamble, men knappast utifrån Micke och Sandras motivering. "Jag får aldrig in Nurmos-spikar" och "Det skaver men vet inte varför". Temat i studion är uppenbart att hetsa kollektivet till att jaga stora pengar. Själv inte bestämt mig kring dagens storis, men räkna med nedtrend i procenten.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har sparat några av en av sveriges bästa travhäst-rankares rank i närtid och extrapolerat några av honom upprankade hästar till dagens omgång.
Jag lirade inte då, men förstod att han sett något, så jag har följt tipparnestorns upprankningar. Vilket jag har användning av idag. Jag talar givetvis om travtipparoraklet Jonas Noree’n, mannen som alltid gjort läxan. Börjar framtungt med 7,8,7 hästar i avd 1,2,3. God tur med liren, ”don’t stop believing” Journey Senast redigerad av Jajjan den 2025-04-20 klockan 15:51. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
![]() Banan tror jag faktiskt är en fördel för en så stark häst som Keep Gamble. Det blir min andra spik i omgången. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Tycker ändå Micke är strået vassare än Sven Melander och Benny Haag. Känner fortfarande PTSD efter deras clownnäsor och dumstrutar för att vara käcka och folkliga.
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Alla är pajasar utom Svante Båth.
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
.....och Elin Gustafsson
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
Tror fixat!
tror jag kan ha fixat det. Höres!
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nu kör vi!
V75 Inlämnat: 2025-04-20, 15:46 Romme Söndag 2025-04-20 Start: 16:20 Kostnad: 378,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5, 7, 11 (1, 2) 2: 1, 4, 5, 6, 8, 9, 12 (3, 2) 3: 4, 7, 9 (1, 6) 4: 4, 5, 12 (14, 10) 5: 7 Jobspost (9, 3) 6: 1, 6, 7 (8, 2) 7: 1 Great Knowledge (10, 2) |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Känns tufft att gå emot San Moteur så som stall goop går nu, vinner med allt men får hoppas de inte vill offra för mycket idag.
V75 Avd 1: 2, 4, 5, 7, 11 (1, 12) 2: 1, 3, 8, 9 (12, 5) 3: 4 Keep Gamble (7, 1) 4: 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14 (1, 7) 5: 7, 11 (9, 3) 6: 6 Staro Mack Crowe (7, 8) 7: 1, 2, 8, 10, 15 (14, 12) Totalt: 700,00 kr. Rättningskod: TXM ZJF MVF
Senast redigerad av linfre den 2025-04-20 klockan 16:32. |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Lycka till!
Avd 1: 7 Valla d'Campbell (5, 4) 2: 1 Tamacti Jun (3, 8) 3: 4 Keep Gamble (7, 1) 4: 4, 6, 7, 8, 12, 13, 14 (5, 10) 5: 5, 7 (9, 3) 6: 6, 7, 8 (1, 2) 7: 1, 2, 5, 8, 10, 12, 15 (14, 6) 1x1x1x7x2x3x7 = 294 rader. 294 x 1 x 0,50 kr = 147,00 kr. Totalt: 147,00 kr. Rättningskod: VRC PCL ZVF |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Spikar är Tamacti Jun, Keep Gamble och San Moteur. Ett U måste in också av: Valla D’Campbell, Ask Viktor och Jobspost/Enaoz och så ett par skrällar. Det gäller som vanligt när det är stor jackpott och överbetalt på sjuorna att försöka få in den.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Avd
1: 4, 5, 7, 11 (5, 11) 2: 1, 3, 5, 8, 12 (9, 6) 3: 4 Keep Gamble (9, 7) 4: 12 Ask Viktor (4, 5) 5: 5, 9, 11 (7, 10) 6: 6, 7 (6, 7) 7: 1, 2, 6, 7, 8, 10, 12, 14, 15 (8, 10) 4x5x1x1x3x2x9 = 1080 rader. 1080 x 1 x 0,50 kr = 540,00 kr. Totalt: 540,00 kr. Rättningskod: TXT RQT CQL Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Det var ju en trevlig början.
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
15 pix!
2 1 1.4 10 3 7 ALLA DDH MQR BJM GOD TUR IKVÄLL |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
MAD kör Fahrenheit i galopp i laddningen, lite massage genom första kurvan hade smakat mumma, för oss som garderade hårt.
Erkänner direkt att jag trodde Örjan skulle få svårt att hålla spets, så fel jag hade! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Wow Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa!
Jag behövde 56 rader för att leva efter 2 avdelningar och du en rad. Respekt, snacka om skillnad! Hatten av. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
galopp, galopp, galopp, galopp, galopp galopp, galopp........!
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Fan vad trist, gunga för favoriten.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hoppas att Sjöström vinner nu.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis a!
Du är bara galet bra med din 15 pixare, uppe i 1 krona och kvar efter 3 avdelningar. Jag är kvar efter att ha ödslat 392 rader. Snacka om klasskillnad. Jag målar dina naglar alla dagar i veckan, jäklar vad imponerad jag är! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Som vanligt när det är dåliga yttre förutsättningar ser det ut att bli en väldigt svårlöst V75a. Banan ställer till det för många hästar. Blir som det ser ut bra bana i morgon när det är dags för påskens sportsliga höjdare på Åby.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Loggar ut då jag skall på påskdagsmiddag, kollar de 4 sista avdelningarna i morgon efter hundpromenaden.
Hoppas innerligt Liisa får fetdeg med sig efter dagens slut, en magiskt duktig tippare. Drygt en halv procent kvar av alla inlämnade system, värdet 5920:- och Liisa äger dansgolvet. Trevlig påsk allihopa. Jajjan |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ja skittråkigt att vädret och banunderlaget ställer till det när det vankas Jackpott utdelning. Men imorgon har vi sommarbana och härliga vårvindar på Åby. Topptrav är bara förnamnet.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Det roliga kom av sig. Det var svårt att förutse banan idag. Tyvärr så är GS75 inget vidare roligt spel.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Chans DD i skitvädret.
7 mot 11-12. Jag tror SAN Moteur änna gynnas av slaskiga under laget. Och 11 Easter passar väl bra just den här helgen. 12 Can Can kan det bli om Emelia vinner med Twister märren. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-20 klockan 18:17. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Nja imorgon går sporten före spelet men det brukar skrälla i några kvallopp. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-20 klockan 18:25. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Och där kom galoppen för glasbiten. Är det inte dags att flytta hästen nu eller lägga skorna på hyllan?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
San Moteur.
Det känns som det är avelsarbete som passar bäst för snackhästen. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Det är ju inte nu han ska vara som bäst, typ.
Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2025-04-20 klockan 18:36. |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Point Blank var med på stregen och tog en plats. S.G. Edison. Iskall, för tufft emot. Chimi. En andraplats. Bra jobbat. Kentucky. Satt som en smäck. Vass spurt i lite behagligare banunderlag. |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Oj,oj,oj. Årsdebutanten 14 Domino lekte med packet. Inte helt enkel Jackpottrad.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
La alla på rygg med litet system. Snyggt och grattis till vinsten! |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Nu är man ju lite trött på San Moteur och allt snack omkring. Givetvis spikade jag inte i dag. Men att det är världens bästa häst och inte i bästa form just i dag blablabla. De borde starta i ett kvallopp. Hästen såg hispig ut i värmningen och hispade till sig i loppet när framförvarande drog något (?). Äh. Vilket preparélopp det blev blablabla... Startförbud för hispighet och storhetsvansinne hos vissa rekommenderas.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ouch .. Grymt lir, Lisa! Vart värt bättre betalt. Nästa gång sätter du den. På dina 2 missar hade jag spik Jobspost samt lås San Moteur- Kentucky. Jag fick 3 rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Javisst. Men är det inte oroande mycket snack men lite verkstad...? "Folkets häst" var solklar favorit och är marknadsförd som världens bästa = lite felaktig marknadsföring får man väl säga. Det drabbade inte mig som spelare. Men som sagt: gör ett ordentligt kvallopp i stället för att jiddra
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Administrator
|
Hörni, nu är vi där igen.
Sluta kasta skit på varandra och använd ignorerafunktionen istället för att försöka dra igång bråk. Lägg istället tiden på att skriva inlägg och tankar om tävlingarna FÖRE de startar. Inlägg och kvitton postade EFTERÅT ger sällan särskilt mycket för övriga användare. Och återigen, sluta tjafsa! Merparten här inne är födda på 40- och 50-talet (med vissa undantag) och ni borde alla ha lärt er vid det här laget att man även på nätet bör uppföra sig vettigt mot andra. Gör det framöver tack! //Gotland
|
|
|
|
|