Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-04-28, 17:53   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Torsdag 1/5 - Tingsryd - GS75 mm

Hoppla. Ni tror väl jag har fått ”snulle” när jag börjar yra om Tingsryd 1/5 när det vankas en av årets bästa Travdagar på lördagens Åby V75. Men som tillfällig gräsänkling är trav surret en perfekt kompis i ensamheten.
Tingsryd ser i min värld ut att domineras av Halmstads maffian med Uttrarna som galjonsfigurer. Mina TIDIGA tankar.

1) 7 Global Formidable Känns som Mile banan kan passa Global hästen som söker formen.
11 Alvena Roy Trivs på Tingsryd. Smack.

2) 10 Kracdarche Jag tror Anna sätter dit familje hästen i Monté loppet. Psst Halmstads häst.

3) 6 Arnie Silvio tja ingen vacker rad men känns änna Tingsryd gynnad. Långa, vida härliga kurvor och låångt upplopp.
9 Steady Express många G i raden men Mile bana kan vara positivt här oxå. Med på stregen om felfri.

4) 5 Global Delayd och 6 Tug Of War duger gott i klassen men jag måste ha med följehästen 4 Fenix Vang oxå trots att han kommer från Jägers men Rosleff har ju Hstd. anknytning
Dessutom Varennare , hästen alltså

5) 3 Satsuma står bra inne på alla vis. Halvsmack.
4 Eketorpets Nellie Svårbedömd rackare i årsdebuten men jag måste ju bevaka Uttrarna all in.

6) 7 Tearsinheven är nog mitt bästa Unter drag.

7) 1 Nightrain Boko Ebbinge tillbaka på Hstd banan. Trevligt och Boko hästen är nog med på stregen.
11 Mondo Diablo kommer med bara för att jag vill bevaka alla Unter hästarna. Surt läge men på Tingsryd får väl alla hästar chansen ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-04-30 klockan 12:01.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-01, 15:26   #2

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18030
Standard

Fan! Spikade Alvena Roy för att jag trodde nada på favoriten..
Men 12an överpresterade
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-01, 16:00   #3

Standard

F-n här oxå. Senaste veckorna har 90% av hästarna jag tipsat och/eller spelat galopperat eller blivit tvåa. Dags för Time Out Spelformen är iskall.
Men imorgon ska jag förgylla tillvaron med att kolla in en förhoppningsvis kommande topp travare i träningsjobb.
Gammal 2025-05-01, 16:07   #4

Standard

Fenix Vang får bli min räddningsplanka. Sista chansen i min iskalla spelvärld.
Gammal 2025-05-01, 16:12   #5

Standard

Långa upploppet skördar sina offer. Och Fönix kom på mellis.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-05-01 klockan 18:02.
Svara

Ämnesverktyg

td