![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#61 |
![]()
Men faaan att inte Keiser kunde få sätta nosen först
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 | |
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-05-17 klockan 16:23. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
![]()
2,3,5,7
3, 8,9,14 6 3 1 4,6 Kanske man får pengarna tillbaka idag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robert78Polen (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
![]()
Alltid något:
TVILLING Inlämnat: 2025-05-17, 16:58 Gävle Lopp 9 Lördag 2025-05-17 Start: 17:50 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 5 Utgångshästar 4 J.J.Another Vinn 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: GWJ TTB LGW ------------------------------------- Rätt kombination Odds 3/4 15,97 Utbetalt: 319,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+30) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Två skrällar i guld två veckor i rad.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
![]()
Någon som har någon hemsidan för v75 tips som har varnat för 10 Grand Ready Cash Tomas Pettersson i andra avdelning?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Skoglund hade EN uppgift. Att ta sig till dödens och låsa loppet.
I stället för att sitta LUGNT utanpå och täcka upp så att Örjan skulle vinna loppet och själv kanske bli tvåa så pressar han upp tempot , tröttar ut Örjans häst och bjuder in Goop. Inte begåvat med Redéns ögon sett. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 | |
![]()
Fast han sa i intervjun att han inte satte upp tempot?
Robin i Vass eller Kass pratade väl om att spika Global Etalon. Snyggt om han gjorde det. Jag tog med den på det men hjälper ju inte efter att Ultra Violet vann. Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 |
![]()
I mina öron spelar det mindre roll vad han sa utan vad som hände utifrån det mina ögon såg.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]()
Då ser vi olika på saken. Tycker han satt lugn till sista sväng. Ledaren var helt enkelt inte bra nog tycker jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 | |
![]() Citat:
Du hade inget patenterat tvillingspel på Goops häst förstår jag. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 | |
![]() Snyggt!Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+21) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 | |
![]() Citat:
Skit i mina tvillingspel - du har INGENTING med dem att göra! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#75 | |
Administrator
|
![]() Citat:
Vill du välja vem som ska kommentera på dina inlägg så rekommenderar jag att du startar ett eget forum och där väljer vilka som du umgås med. Lycka till med det! ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|