Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-05-18, 08:12   #76

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5997
Standard

Örjan fick köra 12,5 tempo 2a femhundringen i ett sprinterlopp i Gulddivisionen, som dessutom ger en elitloppsplats

Double Deciever var dålig, att man har spår ett och är favorit innebär inte att man skall få segerchecken med automatik

För övrigt olika ägare på Daniels hästar
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-18, 08:18   #77

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5997
Standard

Gävle huvudstarter , Hur mycket trav kan han.

Intervju i liven

Fick problem med vingarna och fick blåsa omstarter efter 400 meter

Lät som han tyckte det var en skitsak att man fick blåsa omstart, påverkade inte loppet,

klart det påverkar, några hästar hade sprungit 300 meter i maxfart för att skaffa position och så får de göra samma sak igen
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-05-18, 10:11   #78

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Ge fan i att kommentera mina inlägg!
Skit i mina tvillingspel - du har INGENTING med dem att göra!
Hoppla. Ber om ursäkt om jag trampade dig på tårna. Men du får väl räkna med kommentarer när du använder ett öppet forum. Som Gotland så riktigt upplyser om. Dina dagliga efterhands redovisade tvillingspel brukar jag skita i. Jag har inte ignorerat ditt nick (ännu) och visst är du en duktig TV lirare .
Av vilken anledning lägger du ut dina tvillingspel på en allmän sida när du anser att vissa medlemmar inte har med dem att göra ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-05-18 klockan 10:19.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td