|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4025Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Om det blir så, kommer ju V65 bestå av "riktiga" V75-lopp så det låter som en briljant idé. Jag jagar ändå inte efter 30 miljoners-vinster. Det kan ju sluta med att V65 blir det nya V75 som blir lördagens huvudspel. Bra spaning!!!
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Det var så det började för mig. På den tiden fanns inte V75, så back to the beginning.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
På den gamla goda tiden fanns bara vinnare och platsspel inom travsporten. V5 spel startade nog i slutet av 50 talet. Men Rikstotospelet tog fart när ATG bildades 1973. Och V65 startade. Därefter fick Svensk Travsport en grym utveckling med Rikstotospelet som sponsor. Idag är spel och dobbel en mångmiljard industri.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
.Det ska bli kul att återuppliva lördags-V65, för det nya påhittet är jag väldigt skeptisk till. Fast som den klåfingriga spelgalning man är så kommer jag nog att testa nån gång i början. Men V65 bestående av lopp på V75-nivå låter intressant.
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
Observera att det inte var jag själv som gjorde tolkningen att det skulle fungera på något annat knasigt sätt. Jag är bara skyldig till att råka sprida en ytterst obekräftad uppgift.
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
Det BLIR utbetalning hela vägen ner till 1,50 kr per 5r-rad för den som spelat med "30% av insatsen". Dessa vinster beslagtas ej. Därmed håller jag fast vid prognosen om var 7e omgång.
|
|
|
|
#128 |
|
Tänker ni som hänger med, finns det någon officiell info nu om lördagsupplevelsens övriga spelformer och tider ... tex v3, v4, v65 eller v64?
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
Lopp 1-2: Lunchdubbel. Lopp 1-5: V5. Lopp 3-10: V85. Lopp 5-10: V65. Lopp 7-10: V4. Lopp 9-10: Dagens Dubbel. Lopp 1 startar 15:20. Lopp 3 (V85) startar 16:10. |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Tack tack ... fast jag litar inte på den säkra källan förens det är officiellt ;-)
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Att spela på trav skall vara plättlätt, att ständigt à la Skarplöth krångla till och försvåra intåg
för nya spelare är bara kontraproduktivt när det gäller nyrekryteringar av kunder till spelprodukterna. Redan inkörda spelare hänger kanske med i svängarna när Skarplöth fått ett nytt grandiost infall som skall genomföras. Fattar du inte inom 30 sekunder hur spelet, utdelningar och informationsinhämtning gällande kuskar och hästar funkar, så har man gissningsvis tappat 80% av alla med potential att hitta spelet på travet och travsporten som ett livslångt intresse. Sedan Skarplöth tog över rodret, har jag tappat 90% av de galet travintresserade, som spelade trav varje lördag 52 veckor om året. Spelare som troget spelat trav i decennier. Riktiga kassakor. Det är förklaringen till att jag är så förbannad på karln och de som rekryterade någon helt utan bakgrund från spel på trav och travsport. Då kan det bara gå åt pipsvängen ( läs helvete på ren svenska). Att Lord Skarplöth tillåtits sitta kvar vid sin post, säger väldigt mycket om kompetenserna i styrelsen. Dessa sjöpungar* i styrelsen. *(en mollusk i havet som äter upp sin egen hjärna, efter att ha hittat en fördelaktig position att hålla sig fast vid, då är hjärnan överflödig och behövs inte längre). Senast redigerad av Jajjan den 2025-09-02 klockan 10:59. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Jag skickade en fråga till ATG:s kundservice.
"Hej! Var hittar man info om det nya lördagsupplägget som införs i oktober. Det jag är nyfiken på är om V65 kommer att finnas med inom ramen för V85-loppen. Var hittar man FAKTA om spelen på lördagar framöver?" Fick svaret: "Förstår att du är nyfiken på hur det kommer att fungera på Lördagar i och med V85 och vi kommer att komma med mer information framöver." Otroligt, att de inte vet hur det kommer att se ut när det bara är en månad kvar tills det börjar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Citat:
Om jag tillåts "gissa" blir det inget V65 under den första tiden med V85. Varför? Av outgrundliga "tekniska skäl" går det bara att ha en V65a per dag. Och Norge accepterar inte V64 för sina lördagskvällsspel. V65 kommer. Men inte från början.
|
|
|
|
|