|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
7 Largo De Castelle
Hur fasen ska man hantera denna filur ? Svårbedömd är bara förnamnet. Steka eller bevaka ? Jag vet varken ut eller in och det gör väl inte tränare Hagoort heller ? Efter en halv dags makrillfiske en liten guppande plastbåt är jag helt vimsig i kolan. Att stå och vingla och stirra ner i vattnet när man redan är yr är ju helt vansinnigt. Men det är självförvållat och det nappade mycket bra. Men åter till travet. Largo har tävlat i tuffa gäng och trots endast 3 vinster i karriären har han 2,6 mille på kontot. Hästen har inte fungerat i årets starter och tränare Hagoort får chansen. Är det någon som kan ställa iordning så är det Holländaren Paul J.P. Och den där Bakker har kört (och vunnit) ett annat travlopp. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Psst båda är numera strukna ser jag., Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-08-15 klockan 14:27. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Gillar att du tar ställning, ett bronslopp där det känns som ingen kan vinna och det enda sätt att helt säkert överleva är att ta alla. Stoffes snackar upp 7-åriga King Only The One, före 5-åringen Jubii Vang (nu från spår 5). Och i ”5 Tippar V75” är det tvärt om, Stoffe rankar Jubii Vang 1:a och Kingen 4:a. Omsvängningen beror nog på hur de båda hästarna levererat formmässigt i de senaste starterna? Bortser man från galoppen senast har Kingen dokumenterad kanonform och Jubii Vang presterade helt klart under pari senast på Jägers. Örjan upp och har Jubii Vang hittat sig själv igen efter senast, tror jag mer på Jubii Vang som fortfarande har utveckling kvar till kapacitetstaket. Det skiljer en knapp 100’ mellan 5 åringen och 7-åringen. Draget i loppet måste enligt mig vara den startsnabba och formtoppade Marre-sonen Extremely Sweet, som nu tillhör kastratkören som äntligen kan syresätta sig fullt ut efter operation i halsen och då sannolikt orkar hålla farten 500 m till? Jänkarvagnen och Jepson bakom spakarna stärker aktierna ytterligare. Vann ett klent 15.000 kr lopp skrittandes senast okörd, tuffare emot nu på v75, men jäklar vilken klent bronslopp. Jag tänker ivf inte missa kusens alla ändringar från drömspår 4 bakom bilen. Faller alla ändringar väl ut, nu när det maxas på hemmaplan, så kan det ge 30 m eller mer på dagens distans? Abret är om kusen stannar av ren vana efter 2.140 m, trots att mjölksyran lyser med frånvaro? Litar på att kuskfantomen Jepson kan hålla igång djuret alla 2.640m. Robbans stallform ger extra ståpäls på armarna. 4% Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7) Senast redigerad av Jajjan den 2025-08-15 klockan 15:50. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4025Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag tar till mig det du sagt, Jajjan. Nu ströks både Far Wise As och Indy Boy, vilket gör att jag har en del streck över och då slipper jag chansspika i detta svåra lopp. Jag tar med de du nämner men även 9 Picobello. Kan få open stretch-läge. Favoriten ratar jag dock.
|
|
|
|
|
|
#20 |
Lallare
Custom charly AF. Diskad 4/5 senaste starter. Inte startat på hela året. Montehäst. Norsk.
Direkt in på v75. Springspår med Björn. 75% vinstchans. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vadå 75% vinstchans? Vem påstår detta?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Åby och nya möjligheter, mina drag spurtar sjukt bra men blir tvåa mestadels men idag vänder det.
Tre goda skrällar med motivering följer. Avd 1 - Här blir det raggarkörning från start med Dark Roadster , Charleston Volo och Nugget Zon kör om ledningen i en 06 öppning??!! Sedan är ju frågan om Y.Not Diamant får överta ledningen eller om det tävlas hela loppet .. Jag hoppas på tävling och tror på skräll i första avdelningen 10 JOE DALTON 4% som ser formstark ut igen och har en patenterad stark spurt om de blir toktempo. Avd 5 - I ett öppet klass 1 lopp där favoriten har spår 12 Follow Him och ska runda hela fältet på Åby , syn på den!!! Här har jag en Open Stretch vinnare tror jag för till spets kommer 2 PICTURED KING 5% som dels körs av Mats E Djuse för första gången , sedan första med körspö och fint intryck i senaste starten efter galopp på 40-50 meter från start. Katmandu Mearas tar över ledningen och i rygg sitter PICTURED KING 5% och spurtar starkt på stretchen… Avd 6 - Här trodde jag nästan att 7 Icebreker Pellini skulle bli favorit men 2 Petho oväntat stor favorit , så kan de bli men en väldigt fin Silverdivision är det i vilket fall. Här vill jag lyfta fram två lågprocentare som jag tycker har skrällchans återigen en norsk häst som näst senast var riktigt fin på Axevalla och senast tävlade i norska mästerskapet 3 THAI M. SQUARE 2% !!!! Han kan öppna bra och lär få en fin resa Pass Upp !! Mitt andra drag som mötte övermakten sist är 5 GREAT TIME TROT 3% med Uhrberg i sulkyn tre starter 2 segrar och en andra plats helt klart värt en skrällgardering. Det var ett par skrälltankar inför eftermiddagen. Spela väl och lycka till i era beslut Kocken
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Like your style Kockis! Nya 5 millar i afton? Kör hårt. Jajjan |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kan de va så här enkelt ?
Jackpott raden. 1) 2-4-7-9 2) 5 3) 2-3-4-6 4) 5 5) 1-5 6) 2 7) 5 Psst 2 och 5 känns som gångbara siffror i dagens rad. Stänkarvarningar : 10 Joe Dalton 4%. 7 Largo De Castelle 6%. 9 Sandokan 8%. 2 Immortal Doc 6%. Senast redigerad av Efterhandaren den 2025-08-16 klockan 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
- streckad till 6 procent, unibet betalar 4,50. Enorm skillnad på vad V75 kollektivet tror jämfört med bookisarna . - barfota runt om för första gången och jänkarvagn för första gången. - tidigare tränats av en småtränare . Någon sådan är inte Hagoort) Men ta det inte som något tips i sig. Noll koll. Jag hade i alla inte lämnat in någon V75a utan att ha med den med sådan info och väldigt lite spelad. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag har inte bestämt mig ännu, men jag har tre spikbud som jag tror att jag ska nyttja. Jag tror att samtliga körs till ledningen och vinner - Y.Not Diamant, Extremely Sweet (tar den av egen kraft) samt Kentucky River. Intressant omgång. Kör nog 1/4 i övriga lopp så jag får ihop ett litet billigt system.
Senast redigerad av Shooter den 2025-08-16 klockan 12:17. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jag är tillbaks där jag började veckan, spikbud på Icebreaker Pellini (22%) och ev även King Only the One (15%). JUST NU vill säga. Det är ju några timmar kvar att vela till det på
|
|
|
|
|
|
|