|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
Men nu är jag inte sortens spelare som blundar och väljer hästen fingret hamna på. Skillnaden mellan trav och att köpa lotto är att ju mer kunskap man samlar på sig, desto större sannolikhet att hitta alla vinnare. Och det är ju tjusningen med trav. Och nu får man större chans att hitta vinnarna för mindre pengar. Såg en bong där någon hittat alla vinnare på 64kr , han spikade vinnarna i de första tre loppen med Dream mine som första spik. Medans jag såg experter spela för stora belopp och inte hittat alla rätt. Kunskap gör skillnad. |
||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
Vill absolut inte minska glädjen hos personen som fick sju rätt, men favoritspelarna är bara med och betalar hela kalaset åt Hans Lord Skarplöth, då de ständigt berövas att få betalt för sina femmor. Vilket gör ROI långt sämre än att spela Trisslotter för en satsad hundring. Jag ställer mig tveksam till hur mycket kunskap som ligger bakom den spelstrategin, med konfiskerade 5-rätts pengar ger V75 det sämsta ROI av de av Lottinspektionen tillåtna spel inom Sverige. 40% av vinstpotten konfiskeras vid jackpot, vilket drabbar favoritspelarna, som i stort sett aldrig får utdelning för 5 rätt.. Jag vänder på det och ser det som ett bondfångeri för de spelare med minst kunskap över tid och mycket värre blir bondfångeriet med V85 upplägget. Favoritspelarna, som igår langade in minst 25 millar av sina konfiskerade vinstpengar för sina femmor igår, enkom till att för blåsa upp Hans Lord Skarplöths jackpotfond. Det mest otroliga är att favoritspelarna inte verkar fatta hur grundligt blåsta de blir, gång på gång pga sin ogenomtänkta spelstrategi, de spelar inte V75, utan V76 till samma pris som för V75. Mao de är bara med för att till fullo betala alla dessa ackumulerade jätte jackpottar, med sina favoritbetonade rader eller varvade tillsammans-spel. Kalven slickar slaktarens händer. Jag vänder mig emot att ATG styrs av en skojare som Hans Lord Skarplöth. Jajjan Senast redigerad av Jajjan den 2025-10-12 klockan 17:05. |
||
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Om jag spelar 1152 rader på V86 kostar det 288kr och då är jag med och slås om hela potten. Om jag spelar 1152 rader på V85 kostar det 576kr, jag kan välja att spela för bara en del av potten och kommer då ner i pris. Är jag tillräcklig duktig att jag kan få minst 6 rätt, kan V86 bli spelet för mig framöver. Ska i alla fall lägga ett spel på V85 på premiären. Tror ändå 1500-2000 rader är det jag vill lägga för att ha en chans på något av spelen men min plånbok tillåter max 300kr. I slutändan kanske jag tvingas bli en av alla dessa V4/V5 spelare.
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Jag tycker det känns skitdyrt
garderar man lite i 2 lopp, INTE helgardering, utan 8 - 9 kusar då måste man ha 3 spikar de övriga loppen 3-4 hästar max nästan alla omgångar innehåller 1 vinnare under 5% 13omg av 22 / listan nedan under 5% vinnare måste man ha 7-8 hästar OCH tur, gardera rätt lopp ytterst svårt få med en 3% på 3-4 streck, det finns en sådan i många omgångar största skrällen , dvs vinnaren med lägst % Solvalla 2,1% ärelitloppslördagen o Crowe Motion m Wäjesten 43ggr, o så framåt vecka för vecka Solvalla 2,1% Mantorp 7,4% Tingsryd 4,0% Boden 12,6% Kalmar 1,0% Eskilstuna 2,1% Halmstad 0,3% Årjäng 4,1% Axevalla 2,8% Hagmyren 8,2% Rättvik 6,9% Östersund 13,8% Åby 1,2% Örebro 7,3% Bergsåker 2,0% Jägersro 2,1% Rättvik 7,3% Färjestad 0,6% Åby 1,8% Boden 0,5% Solvalla 6,9% Bjerke 11,0% Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5) |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|