Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal idag, 20:52   #346

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
”Lätt som en plätt” skrev jag lite ironiskt. Självklart är det inte lätt att vinna 11 miljoner. Och att sätta 18st andels system á 500 000:- är ganska duktigt.
Nader satte FEM olika system. Sedan var det andelsköparna som fixade de 13 extra systemen. Det var inte Naders skicklighet. Som mest kan man tillskriva det Naders "popularitet".
Gammal idag, 22:48   #347

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Nader satte FEM olika system. Sedan var det andelsköparna som fixade de 13 extra systemen. Det var inte Naders skicklighet. Som mest kan man tillskriva det Naders "popularitet".
Stenmark citat ” de är inte lätt att förklara för en som int begrip ” stämmer bra på era förklaringar. Men det är väl i min värld trots allt ganska ”skickligt” att sätta 5 system som ger 0,5 mille i utdelning. Och 11,5 miljoner hamnar trots allt i andelssystem cirkusen. Skicklighet,tur eller popularitet. Skit samma.
Andelssystem, reducerat, matematiskt och allt möjligt hokus pokus gällande travspel är inte min likör. Vanliga hederliga system har jag spelat 60 år och förhoppningsvis ett tag till. Var och en blir salig på sin tro.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td