|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#346 |
|
Nader satte FEM olika system. Sedan var det andelsköparna som fixade de 13 extra systemen. Det var inte Naders skicklighet. Som mest kan man tillskriva det Naders "popularitet".
|
|
|
|
#347 | |
|
Citat:
Andelssystem, reducerat, matematiskt och allt möjligt hokus pokus gällande travspel är inte min likör. Vanliga hederliga system har jag spelat 60 år och förhoppningsvis ett tag till. Var och en blir salig på sin tro. |
||
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Citat:
Efter knappt 20 omgångar, där nästan hälften haft Jackpot på 8 rätt och det är vinteromgångar med dess implikationer Och plötsligt är EN slutsats klar, butiksandelarna dominerar inte längre Hur vet du att trenden bröts här, butiksandelarna har börjat återhämta eventuellt tapp för att återgå till den normala vinstandelen För övrigt har de jackpotfria V85 omgångarna visat nästan exakt samma omsättning som motsvarande jackpotfria omgångarna förra året, genomsnitt V75 84 548 KKR V85 84 441 KKR Något 5 - 7% omsättningslyft blev det inte, skall det komma nu ? Tveksamt |
||
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Citat:
Det är något jag noterat under HELA den här V85-test-perioden. Senaste omgången utgör ett rejält undantag. Men det är såklart så, att om det var nu i helgen det vände och de börjar krascha utdelningarna lika regelbundet som de sista åren i V75-eran så kommer jag naturligtvis vika ner mig totalt även där.
|
|
|
|
|