|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V85 Jägers 25 okt.
Avd.1: Fran.Zet favorit får man förmoda, men ett kanonlopp häst mässigt i slutet på oktober.
Avd.2 Stodiv. skrälllopp! Lövgrens två kan nog blanda sig om det löser sig från tråkiga spår. Avd.3 Hästarna med pengar bör väl göra upp om det Ghiralldeli har väl spåret av dessa. Men Bright star kanske för tuff. Avd.4 Klass 3 kasta pil. Kanske nr.10 Diego Face förmodligen för lite pengar på sig eftersom utländsk häst. Avd.5 Kan2,8,9 vara låset? Avd.6 Blir nog pilen igen Avd 7,blev avbruten får återkomma Återkommer Avd.7 5 före 4 o trea nr.9 Avd.8 8 Fawaz Mil före 5 Villeneuf (tysk igen med lite pengar) Gustav Simoni därefter. En första spontan på V85 Senast redigerad av Nollkollolisten den 2025-10-19 klockan 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Noterade att på vissa tjänster så går det inte att ladda ned startlistor för V85.
Kanske det inte hänger med riktigt. Finns alla andra startlistor utom just V85. Hos Jokersystemet så går det i alla fall att välja V85. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
119 mkr fonderat/konfiskerat av atg enligt vad som stod på atg.se efter att 5 rättsjackpotten i lördags adderats. På lördag delar man ut 53 mkr extra ser jag. Man ska alltså behålla 67 mkr av spelarnas pengar . Till vad ? Nyårsafton om drygt två månader ?
Detta börjar nästan bli komiskt och fonderingen kommer fortsätta. Troligen kommer ännu mer konfiskeras nu med V85 och med fyra vinstpooler. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4025Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag kör DIF-konceptet: En rak dubbel, 9-8, som även blir spikar på systemet. Sen ska jag klura ut ett system för sex lopp. Det blir nog alla i Stodivisionen, ett par hästar i övriga lopp. Sen reducerar jag insatsen med tanken att spela för mindre pengar än tidigare. På så sätt tjänar jag några kronor varje vecka även om jag inte vinner nåt
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sharps första v85 rad inlämnat 12 pix!
2 FRANCESCO ZET 6 ANNA MAE 9 BRIGHT STAR U.S. 2.10 9.11 2.3.5 9.11 14 EOLA WISE L. GOD TUR PÅ LÖRDAG! MGC MGM SJL |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#8 |
|
Det är redan inlämnat 7359 V85-system för 416 000kr. Det innebär en snittkostnad på 57 kr per system, så det är nog många som hoppat på det här med lägre radpris.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
I klass III-loppet sticker en häst ut. Spår 5 (efter strykning) 1640 auto, första Am. vagn, första barfota runt om, har körts av Stefan Persson två gånger och vunnit bägge. 3%. Den tar jag absolut med på mitt system.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
V85 Premiär
Tja inget man sett fram emot precis men intressanta och välfyllda lopp på Jägers. Nu börjar dock strykningarna att dugga tätt. Danska Travförbundet är betydligt rakare och tuffare än mespropparna på ST. Tafsande tränaren får en rejäl smäll på fingrarna utan en massa om, men och kanske. Se och lär ST även när det handlar om doping och fusk. V851) 2 Francesco Zet Ser väl till att det blir en V75 omgång. V852) 3 Kapucine d'Inverne Ivehags spännande nyförvärv får Örjan i jollen. Och från bra läge kan det räcka långt i som vanligt öppen Stodivision. 7 Tamburine Tile Har lite byngligt läge men Lövgren / Mifsrud brukar trivas på himmabanan. 10 M.T.Tomorrows Hope Jag tror Robban som så många gånger förr vässat upp sitt nyförvärv ett snäpp till. Jepson tackar och tar emot. V853) Kul gammal klassiker med 3 åringar mot 4 åringar. 1 Iamthesun Ecce pojken kan leverera loppets stänkare. Ok ingen vinst för 3 åringen hittills men gått bra i skymundan i tuffa gäng. Spår 1 kan dock vara en fälla. 4 Simon Palema Här snackar vi bättre än raden och Rosleff upp känns spännande. 8 Kosing Orutinerade filuren är väl bortlottad ? Men det skiter väl vinnar hästen i ? 9 Bright Star U.S. Har gjort grymma lopp och är väl nästan lika given som Fransesco. Men 2 mån paus är ingen höjdare och dessutom voltstart. V85 4) 2 Googoo Sensation Bra läge och jag tror 1640 passar bra. Se upp. 9 Cantal Trivs oxå på distansen och det kan lösa sig bra från spår 9. 11 Vinci Vinner och 12 Amorcino Står illa till och orutinen är svår att dölja, åtminstone i programmet Men båda har spring i benen. V85 5) 5 Nilla Lane Känns som en Torsdagsspik. Behagligt motstånd bortsett från Gocciadoros undantagshäst Celias. Men får Nilla bestämma en bit och Celias får lite mothugg på vägen så är Johan svårslagen. Grym spetshäst. V85 6) Mina chansstreck. 3 Lion Mearas Går framåt för varje start. Luring i öppna Klass 2. 11 Arnie Silvio Perfekt inne i klassen bara spåret emot. Men Klass 2 är ju som bekant Klass 2 och garderingsvänligt är bara förnamnet. V85 7) 9 Icebreaker Pellini Isbrytaren var ute bland (för) tuffa isberg i Silverfinalen senast efter lång paus. Lite lättare att bryta sig fram till täten här och är nog med på stregen trots läget. Men blir kanske lite överspelad. Eller vad säger Guldheden ? V85 8) 11 Steady Express Chansar med Bakspårsfavoriten här oxå. Sjunde raka ? Ja det ligger i luften. Grym kuse och det är väl inte årets tuffaste Bronsförsök. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
![]() Sedan så kör jag en rövare i avd 1 och dubblar med den häst som mött Francesco Zet två gånger och varit före den i mål bägge gångerna. Alla i avd 2 och två hästar i de övriga loppen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+100) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Blir många extra livetimmar med Per Skoglund. Klackarna i taket. Jippie.....
https://www.aftonbladet.se/sportblad...emiaren-av-v85
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
![]() Ett alternativ som jag själv föredrar är att vänta till halv sjutiden och sedan se lopprepriserna på atg.se. Då kan man se varje lopp utan tjafs plus att du är ledig på lördag eftermiddag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
busloket (+100) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sen kommer Winter Burst med en vecka V85
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Min första V85:a är inlämnad
.Efter konceptet; ta ut en rak Dagens dubbel och spika dessa två på V85. Gardera rejält i det du uppfattar som veckans skrällopp och ta en trolig och en rolig i övriga lopp. Reducera radpriset så du kommer under vad du brukade lägga på ett V75-system. V85 Inlämnat: 2025-10-24, 14:18 Jägersro Lördag 2025-10-25 Avd 1: 1, 2 (6, 10) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (9, 3) 3: 8, 9 (10, 2) 4: 6, 12 (1, 11) 5: 5, 11 (12, 9) 6: 4, 10 (5, 11) 7: 9 Icebreaker Pellini (5, 3) 8: 8 Fawaz Mil (11, 14) 2x12x2x2x2x2x1x1 = 384 rader 384 x 0.5 x 0,50 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod: NPK PLH MXH |
|
|
|
|
|
|