|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Fantastiskt
![]() Idag fick jag utdelning på fem rätt. Systemet kostade 50 öre. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Dryga 42% återbetalning till spelarna idag. Ingen bra reklam för ATG när det var tänkt att spelare skulle få tillbaka fonderade pengar. Det kan dock bli bra återbetalning till Rommes omgång 10 januari, speciellt om det kommer in ytterligare jackpottpengar från Jägersros omgång...
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
Inget till trötta Jägersro som tur är. Det var bestämt på förhand. Mest för att det skulle bli alldeles för kort tid för inköp av marknadsföringsutrymme.
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Sedan att det är ordinarie klasser är en annan femma.
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
"Seriösa" tippare enligt dina inlägg/sharps är de som bara lägger ut efterhandare med vinst? Hur många förlustbongar finns det innan vinst? INGEN vinner varje spel, om så vore varför häcka här? Jag skulle också kunna redovisa mina småvinster men är inte ute efter applåder! Gott Nytt År där du rannsakar din inställning! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Lördagarna med riktiga STL proppar ordinarie för mig . Men är nog klokt sett ur atgs perspektiv att vänta en vecka med en sådan megajackpot . Hade dock personligen hellre tagit den på lördag. Ledig denna vecka och gott om tid att läsa på . Det blir sämre med det nästa vecka. Men blir garanterat inte lika svåra lopp som idag på Romme heller . Sen är nog många rätt mätta på travet i några dagar nu. Enorma pengar som spelats bort genom den största konfiskeringen någonsin av vinstpengar idag .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
Det skulle ha gått till Jägersro på lördag? Eller aldrig varit någon jättepott till att börja med? För det är ju de enda två andra alternativen. Anledningen till att de inte går till Jägersro nu på lördag är att det skulle bli alldeles för kort tid att marknadsföra en så här stor pott. Romme 10/1 är en klockren lösning om man nu ska ha jackpott alls. Sedan är min gissning att nästa återföring från fonden blir 28/2 på Axevalla. Givetvis förutsatt att det inte hinner bli någon "naturlig" JP däremellan. Då kan det hända att de väntar lite till.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|